2014年11月8日星期六

Secret Ingredient:感恩火雞煮意

煮嘢食話難唔難,話易唔易,不過,如果有人為你預備好晒食材,洗、切、量、醃乜都搞掂好晒,按部就班,新手絕對可以大顯身手呀!舊年中就試過Secret Ingredient嘅網上食材,由餐湯、沙律、主菜到甜品,由小弟一手包辦,老婆都讚有高級西餐廳水準喎。今年再接再厲,得店方贊助試煮佢哋為感恩節特別推出嘅火雞卷,另外,再自行購買多一份餐湯及沙律,同家人晌週六提早渡過感恩節,以示多謝一路嚟嘅照顧。
bowl意式羅勒蕃茄湯 $65
Roasted Tomato and Basil Soup
雖然每一份標為二人份量,以700毫升為標準,不過,包裝盒內顯示為1公升,絕對夠3-4個人飲,若怕個味太濃郁(因為真材實料嘛),可按個人喜好加番少少水作調校。因為個湯本身已經喺煮好,故此,唯一可做就只需翻熱,烹煮難度喺零。
翻熱後,加上香脆蒜蓉包粒就完成。官網都有講明有咩材料成份,鮮橙紅色嘅蕃茄湯以蕃茄、洋蔥、大蒜、羅勒、辣椒、鹽及橄欖油又烤又煮熬成,蕃茄跟羅勒味好突出,跟罐頭湯比當然味道鮮活好多,質感亦都頗滑溜,不過,放入湯中嘅麵包粒好易變腍,所以,非必要都喺唔好「相機先食」太耐。
bowl香醋芝士紅菜頭核桃沙律 $60
SI's Beetroot-Walnut Salad with Feta and Balsamic Vinaigrette
同樣標為二人份,但材料填滿整個紙盒,今次個紅菜頭沙律唔似上次個希臘沙律(SI's Greek Salad)又攪又撈,完全整好晒,趁煮湯嘅時候,上碟再倒啲意大利油醋汁,撈一撈就食得,非常方便。
整盒沙律成份包括:沙律菜、紅菜頭、羊奶芝士、紅洋蔥、烤核桃及少少百里香香草,而紅菜頭及羊奶芝士份量頗多,感覺好足秤。沙律菜幾爽脆,羊奶芝士唔太羶,軟滑但挺鹹,夾埋沙律菜或紅菜頭一齊食會對大部份人嚟講易入口,此外,油醋汁酸香,令整份沙律感覺清新。
bowl火雞卷配烤根塊蔬菜和煙肉蘑菇青豆角 $800
SI's Turkey Ballotine stuffed with Thyme and Sage Sausage, Roasted Root Vegetables with sauté Bacon and mushroom with Snake Beans
嚟到今日嘅主菜「火雞卷」,真喺唔拎上手唔知條火雞卷咁墜手。10份材料由A-J標籤好晒,因為Secret Ingredient標榜人人都可以優悠咁快樂煮食,所以,除「事前功夫」搞好晒之外,一般都唔會超過10個烹煮步驟,20-30分鐘之內就可以完成,不過,今日依個烤火雞卷要烤焗,所用時較長。
主菜有張英文烹調指引,以及所需廚具提示,雖然指引喺以英文撰寫,但用詞淺易,兼且圖文並茂,總之唔使擔心,慢慢嚟,一切按部就班一步跟一步,都唔會出現大問題。
先將根塊蔬菜以橄欖油、百里香及香料撈勻,再放上火雞卷,包錫紙入爐焗35min(200°C),雖然無講用咩火,但穩陣啲用底面火就最安全。
調味前
調味後
下一步,就拎走錫紙再焗至火雞卷上色,不過,食譜就話焗多10min,但唔喺太上色,所以,開盡面火230°C焗多佢10min,效果好啲,外觀多點「古銅」色。
另外,趁第一轉焗嘢嘅時候可以煮湯上沙律,而到第二轉焗嘢嘅時候就可以炒定個伴菜,焗完、炒好就即成,有得食。
煮好嘅成品個份量真喺十足,今個火雞卷話就話4人份,個人覺得5個人都夠食,再者,仲有烤根塊蔬菜及炒煙肉蘑菇青豆角呢!
火雞卷內釀滿免治豬肉餡,雖然火雞肉一向俾人印象都喺肉質嚡啲,但勝在脂肪少,橫切開嘅火雞卷所見,真喺無乜皮下脂肪,跟個鮮打小紅莓醬,效果不俗,免治豬肉好鬆化;而配菜嘅白甘荀、紅蘿蔔、南瓜都幾好食,最得意喺兩條白甘荀,味道極似青蘿蔔,口感就似蕃薯喎;此外,煙肉蘑菇青豆亦唔錯角,煙肉嘅油香滲進新鮮蘑菇及青豆中。
晌之前個食評都有詳細介紹過Secret Ingredient(http://garycwm.blogspot.hk/2013/06/secret-ingredient.html),所以,今次都唔多累贅再講,自行上官網睇睇仲好。要講嘅喺除上環店,依家仲多咗跑馬地店,而速遞服務範圍亦已經覆蓋咗香港大概八成地區,唔知幾時晌九龍區有店呢?

個人評分
味道:8/10
環境:N/A
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$230(試煮活動 + 自費)

餐廳資料:
Secret Ingredient
上環蘇豪太平山街32-34號地下
2108 4000

沒有留言:

發佈留言