2014年11月30日星期日

ICE POP 分子雪糕專門店:飯後嚐甜

上次嚟Ice Pop試過佢哋兩款蛋糕:香芒天使、檸檬蛋糕,味道不俗,用料都好足。今次趁中午同朋友晌附近飯聚完,算喺路經此地,走入嚟嚐嚐甜,談談天。
大概因為喺晏晝下午茶時段,眼見特別多客人入內幫襯,坐晌度慢慢食嘅又有,賣走邊行邊食嘅都有。一室黑與白,型格嘅裝修,加上分子雪糕,喺較易吸引年輕人,尤其製作緊雪糕時嘅煙霧瀰漫,啲人覺得特別有趣。
今期分子雪糕嘅4款口味包括:焦糖玉米味($39)、英式蘋果金寶味($42)、薑餅人味($48)、海鹽豆腐味($48),可謂各具特色。小弟算喺焦糖死粉,焦糖玉米味當然要試,聖誕限定嘅薑餅人亦應該走唔甩吧!
bowl焦糖玉米味 $39
雪糕部份主要喺粟米味,再淋上焦糖漿,質感柔滑,味道尚算不俗,如再加重啲粟米味就更理想、更突出;而雪糕內混有粟米粒碎碎,雖然唔多,仍不時嚐到碎碎粒粒,幾有趣,況且,份量上亦算頗大杯呢!
bowl薑餅人味 $48
一整塊薑餅插晌雪糕上,可愛絕對喺佢嘅最大賣點,雪糕有淡淡薑味滲出,甜中帶點辣,而雪糕內又混雜點點餅碎,唯一要講喺,價錢屬於最貴嘅款式,但份量卻又相對少,所以,幾啖就食鬼晒。
晌收銀機旁見佢哋做緊推廣,新推嘅VIP雪糕換領券,10張一本可以換咩味都得,$352就有一套,即喺平均每杯$35.2。算死草啲咁計,次次換到最貴嘅$48杯,足足平到75折。我覺得晌附近返工、返學嘅人,幾個夾份買就最划算。
下午時段總有種懶懶閒嘅感覺,但嚐甜過後,又能帶著一份滿足離開。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$44

餐廳資料:
ICE POP 分子雪糕專門店 ICE POP Nitrogen Ice-cream
銅鑼灣邊寧頓街9-11號登龍閣地下B舖
3568 9948

沒有留言:

發佈留言