2014年10月27日星期一

大力棒棒摩登中菜 Bang Bang Modern Chinese Cuisine:摩登蟹粉私房宴

上次同屋企人嚟食飯時,已聽過店主講佢哋除主打摩登中菜外,更有搞吓私房菜,仲趁唔同季節加入時令食材,就好似踏入深秋,大閘蟹喺時令,就以蟹粉入饌,一早約定一班好友,一試「大力棒棒」嘅蟹粉私房宴。

食得私房菜,使費都相對較大,就以今餐為例,6道菜加兩個甜品,每位$400,另加餐前小食及加一,基本茶芥就免咗。而消費夠$2,000又可以要廂房,自成一角「嘈嘈貢」都唔怕影響他人,咁我哋傾偈亦靜局方便啲。
bowl話梅花生、酒醃蘿蔔 $10 / 碟
以兩個人一碟計,即平均每人$5前菜費都好濕碎,今時今日計都唔算收得貴,其實,上次都同店主傾開前菜收費嘅問題。對比起以前嘅煙鴨胸,今次兩個前菜都甚有特色,前者話梅花生腍腍哋,又甜甜哋,頗有話梅香,令人幾開胃;後者酒醃蘿蔔爽脆清香,滲出淡雅酒味,濃度低,純粹提升一吓大家胃口。
話梅花生(前)、酒醃蘿蔔(後)
bowl自家製薏米水、洛神花茶 $32 / 壺
雖然私房菜包基本茗茶,但額外飲品就要另外收費。薏米水加咗少少蜜糖沖調,味道卻較為清淡,但朋友話有健脾袪濕之效;而洛神花茶喺專燈推介俾朋友,因為酸咪咪,既開胃,又消滯,仲補血氣,總之,點都有益過飲汽水啦。
自家製薏米水(前)、洛神花茶(後)
曾試過店家嘅小食,既特色,又好食,明知私房菜嘅份量都好足夠,不過,朋友聽完話好食當然又想試啦,既然大家都唔介意額外食多幾客小食,我就一定奉陪架,大家實在為食得令人無話可說。
bowl晾衫白肉 $78
晌之前嘅食評都介紹過,所以就唔多提,套用朋友嘅食後感,就喺既香且麻,腩片配青瓜爽而不膩,整體辛香鮮爽,喺一道開胃前菜,加上賣相別緻有驚喜。
bowl大蝦球鍋貼 $48
同樣都曾經試過,水準無乜走樣,蝦肉鮮甜彈牙,多士香脆不油,的確喺極香口嘅「小食」。
bowl椒鹽魚頭片 $58
炸香嘅魚頭片再以椒鹽爆炒,惹味喺必然。魚片頭入口爽彈而有魚鮮味,外層又脆脆,喺略嫌椒鹽味唔夠重手,相信重手少少仲能夠突出魚鮮味,久唔久一次半次唔健康少少都OK啦!
bowl麻辣雞絲粉皮 $48
雞絲粉皮本應已經試過喇,不過,店主話加咗一個麻辣版,又即管睇睇喺點。麻辣版以自家製麻辣醬代替芝麻醬,果然辛麻刺激,辣得醒神;而雞絲幼嫩,粉皮滑溜,口感不俗。
經過4道小食熱身後(相信都真喺熱到身,因為又炸,又椒鹽,又麻辣),是夜嘅私房菜都喺時候陸續登場。其實叫得私房菜,好多嘢都有彈性,如食材、價錢、做法都可以按客人需要有所調整,由於蟹粉都幾「漏」,所以,安排上都只不過喺有兩道菜為蟹粉菜式,其他嘅都喺店家嘅摩登組合。

bowl頭盤(三小食)
果然摩登,就連擺盤都搞點新意思,碟邊印上樂譜及小蝴蝶,三小食嘅擺設又各有唔同形態,務求未食睇見都令人開心,因為個賣相都搞到大家談論咗數分鐘先捨得落手。三小食分別喺士多啤梨豚肉、炸廣島蠔及香煎帶子,幾樣都精緻小巧,味道亦絕不遜色,豚肉掛滿士多啤梨汁,外層帶點脆而滿有果香;炸蠔酥脆甘香,一咬咔嚓作響;帶子鮮甜肉厚,汁香濃蜜。
bowl蟲草花螺頭燉雞湯
色澤深沉而清澈見底,湯料喺龍喺鳳一望就知,加上即場撈起嘅湯渣,無得呃。燉雞湯無添加,飲落清甜滋潤,秋冬更啱,再者,蟲草花性質平和,對增強人體免疫力有一定的作用,多吃無妨。
bowl蟹粉蒜包
第一道蟹粉菜式卒之出場,嘩!打開蓋,不得了,原汁原味嘅一小瓦鍋蟹粉以蠟燭台座熱保溫,蟹粉份量十足,又不容易因凍咗變腥,大廚嘅心思抵讚。而3片蒜蓉多士烘得香脆,配熱辣辣蟹粉食,效果真喺出奇地好,蟹粉 甘香鲜美,蟹膏豐腴鲜香,如蒜蓉多士嘅蒜味再減些少,跟蟹粉鮮香味更平衡。
bowl蟹粉花膠炒鮮奶
正所謂一不離二,第二道蟹粉菜隨即登場,大量橙紅亮麗嘅蟹粉鋪晌雪白嘅炒鮮奶之上,下面再墊有花膠絲,不單派頭十足,更喺搶眼非常。蟹粉晌上道菜都知其底蘊唔多講,炒鮮奶做得嫩滑細膩,淡淡嘅奶香配合濃郁嘅蟹粉鮮,不得不俾個讚,仲有有咬口嘅花膠,令整道菜口感唔單一。
bowl卡邦尼鮮蝦墨魚麵
估唔到以中西合壁嚟做依道麵食,烏卒卒嘅墨魚麵非常煙韌有咬口,個卡邦尼汁又做得有水準,充滿芝士香味之餘,厚度啱啱好,令麵條掛滿汁又唔會瀉番落嚟;至於啲鮮蝦,大隻,爽口,以天婦羅方式製作,炸得甘金,如去埋殼就更窩心。
bowl海鮮蝦球浸時蔬
最後一道菜喺時蔬類,賣相好精緻,猶如高級中菜廳用餐。由於湯底味鮮濃香,所以,連帶紹菜都十分清甜好食,加上爽彈新鮮嘅蝦球,不油不膩,清清味蕾,為尾聲作一個緩衝,好接住品嚐甜品。
bowl冰鎮鴛鴦糕
雖然都只不過喺椰汁糕同桂花糕,但賣相加點花巧,視覺幻彩一啲,捧出嚟個客嘅感覺都好唔同,當然,質素都仲喺要唔失禮先得,否則好睇唔好食又喺唔掂。兩款糕基本上都夠冰涼,椰汁糕做得平滑,富椰汁香,而桂花糕晶瑩加上以花模吸成,清淡幽香,好睇好食。
bowl拔絲巨峰提子、士多啤梨
又一個賣相有驚喜嘅甜品,其實,襯咩生果都其次,巨峰提子及士多啤梨固然都喺香甜好食嘅水果,但啲「拔絲」做到如髮絲般纖幼,撕下一小片,食落有脆卜卜嘅感覺,幾過癮架。
雖然只喺有兩道喺蟹粉菜式,但整體嚟講已好足夠,尤其個蟹粉蒜包。此外,菜式嘅配搭亦見功夫,不負摩登之名,而且,賣相更見心思,絕不求其,務求色香味全,所以,今夜確喺好稱心嘅一晚。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$500

餐廳資料:
大力棒棒摩登中菜 Bang Bang Modern Chinese Cuisine
尖沙咀彌敦道100號The ONE商場L409鋪
2369 9825

沒有留言:

發佈留言