2014年9月18日星期四

ICE POP 分子雪糕專門店 ICE POP Nitrogen Ice-cream:味Pop先知

之前食過LabMade嘅分子雪糕,對其印象麻麻,其實對分子雪糕算不上好大興趣,因為感覺「卓頭」嘢過於實際,只喺搵液態氮嚟「急凍」啲雪糕漿,總感覺欠缺分子料理嘅精神,即喺味道或形態都喺你估佢唔到。仲記得以前睇開日本嘅鐵人料理,唔記得喺煮法國菜嘅坂井宏行,抑或煮日本菜嘅道場六三郎,十之有七次都喺將大會指定食材搞爛做雪糕,佢啲味道就真喺你估佢唔到喇!
從雜誌所見,新開無耐嘅IcePop主力又喺賣分子雪糕,試圖晌依個市場分一杯羹,不過,吸引我唔喺佢嘅雪糕,而喺文章提及嘅店主「藍帶女廚」,既然學咗一身好武功,又加上見佢啲蛋糕賣得相當平,當然要見識一下啦。
門口個霓虹招牌已十分之搶眼,開放式廚房設於鋪面位置,時時刻刻都煙霧瀰漫,睇住啲店員不斷製作分子雪糕,既吸引街外遊人,又可以當作為娛樂一下客人,等候期間睇吓都幾過癮。
而店內環境以黑白為主色調,襯以不少玻璃裝飾,全場廿零個座位,都喺高腳枱櫈,就連玻璃枱面都喺啲跟分子雪糕相關嘅繪圖,有趣兼型格。再者,地方都算闊落,有得坐又有冷氣嘆,唔怕日曬或雨淋,天熱又唔怕雪糕溶得快,相信比起晌LabMade買完晌街上食,就更有吸引力。
其實,分子雪糕以外,IcePop都有幾多嘢賣,蛋糕就唔在講,仲有超多飲品選擇,礦泉水、有氣果汁、咖啡、西茶、朱古力、鮮果沙冰超過30多款,所以,嚟到唔食雪糕,都可以飲杯嘢。
從凍櫃所見,是日蛋糕共有4款,分別喺紐約芝士蛋糕($28)、芒果蛋糕($30)、香芒天使($32)、檸檬蛋糕($30),全部都喺由女店主每日自家製,最後,揀咗最後兩款蛋糕一試。
bowl香芒天使 $32
香芒天使大抵就喺晌台灣常見嘅雪莓娘,外皮超軟綿,黏柔帶有少少韌勁,厚薄適中,而內裡注滿幼滑少膩嘅忌廉及清甜香濃嘅芒果肉,用料一啲都無欺場,食一個真喺好叫人有滿足感。
bowl檸檬蛋糕 $30
從其他食評所見,跟之前賣開嘅柑橘蛋糕($30)極之相似,唔講以為大家食緊同一款蛋糕添,明顯喺做法一樣,味道稍微轉變,建議店主可將兩者晌裝飾上再下點功夫,例如柑橘蛋糕可加點蜜餞橙乾,檸檬蛋糕可加片烘透嘅檸檬片,令到賣相有所區分。講番個檸檬蛋糕,層層相間,蛋糕底加有杏仁碎,多份咬口,而檸檬軟漿清新唔太酸,面層嘅忌廉打得柔滑少甜不膩,質素真喺有啲水準,唯賣相、擺碟仍有改善空間。
bowl鮮奶瑪琪朵Latte Macchiato $36
當晚見到灣仔OVO Café個老闆Felix晌度搞咖啡,以前跟過佢學拉花(一堂過貪玩嗰啲),當然我認出佢,而佢唔識得我啦。原來,佢晌依度幫手做咖啡顧問,順便培訓啲新人,故此即場再點杯鮮奶瑪琪朵,由大師沖泡兼拉花,認真有幸,睇睇個美女圖案,圖案複雜,線條細緻,而咖啡香有餘韻,奶泡又超幼滑,不愧大師傑作。
IcePop比起一般雪糕店多元化好多,所以,客路亦應該會闊一啲。而以客人而言,多元化好處就喺幾個朋友嚟到,唔一定要飲雪糕,可以各有所好。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$49

餐廳資料:
ICE POP 分子雪糕專門店 ICE POP Nitrogen Ice-cream
銅鑼灣邊寧頓街9-11號登龍閣地下B舖
3568 9948

沒有留言:

發佈留言