2014年9月27日星期六

Grano Italiano:偶意滋間

友人早前買咗Grano Italiano嘅團購,發覺其質素不俗,就算唔用團購價都認為食得過,所以,約咗小弟週六偶意一聚食餐晏。雖然,尖沙咀唔喺咩示威、集會區,唔知喺咪近期整體氣氛影響,估唔到午市時段都咁少人,只得幾枱客,咁大個場顯得有少少凋零。
Grano Italiano採取全自助形式,所以,鋪內環境裝修簡約,地方闊落,當然比快餐店好坐,加上餐廳一邊喺收銀、點餐櫃枱,以及半開放廚房,其餘都喺落地大玻璃窗,雖然只喺樓景,但晌燦爛嘅陽光下,人都變得有朝氣啲啦。
近門口印晌牆上大大個「餐牌」,企定定晌度睇又得,拎張單張埋位慢慢研究都得。
到收銀櫃枱落單後,所有食物製作需時,尤其薄餅要搓,落料,又要焗,故此店方為你準備咗個「Pizza」通傳器,一晌就知啲食物搞掂。
講到抵,莫過於晌度飲汽水啦($28),可口可樂、忌廉、紛達、雪碧,全部無張添加,最正喺自己嚟,任斟任飲,飲完可樂,又可以轉飲忌廉。
其他飲品仲包括罐裝或枝裝果汁、梳打水……等等,選擇亦唔少。
bowl是日精選餐湯 $38
個餐湯有啲驚喜,因為唔喺啲普普通通嘅意大利雜菜湯,而喺野菌忌廉湯,打開杯蓋睇見湯中菌粒及色澤,感覺已經好對辦,聞一聞香氣撲鼻,一啖入口又真喺幾得喎,稀杰度啱啱好,菌味足,又有唔少菌粒,喺稍嫌佢質感粗咗少少。 
bowlGrano Italiano $158
餅薄分兩大類別:個人風格(Pizza Tailor)及意式餅薄(Pizza a la Carte),前者喺自選配料,分$118 / $148兩個價位,而後者喺預設式餅薄,餡料及醬汁都經店方設計好,共有6款選擇,所有餅薄都喺13吋大細。
而其中一款意式餅薄就喺以店名命名「Grano Italiano」,雖然配料跟醬汁都比較傳統啲,意式蕃茄醬、馬蘇里拉芝士、巴馬火腿、火箭菜、巴馬臣芝士,但用料不賴,批底又搓得薄脆,蕃茄醬酸香鮮活,啲火箭菜又唔苦澀,巴馬火腿亦油潤不俗,確喺幾好食。
如果味道未夠個人化,就晌汽水機旁有個自助調味架,香草醬、辣椒仔、橄欖油……等等,悉隨尊便。
bowl炸薯條 $28
感覺麥記貨色,唔喺好食我出有咩分別,所以,散叫一客就唔太划算。
話時話,雖然,叫得唔多嘢,但作為一份輕怡嘅午餐,都好夠我哋3個人食,不過,咁大個商場人流卻咁少,真喺有啲擔心間店仲做唔做到落去啫!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$110

餐廳資料:
Grano Italiano
尖沙咀彌敦道63號國際廣場 iSQUARE 7樓705號舖
2325 1920

沒有留言:

發佈留言