2014年8月9日星期六

滄浪亭 Tsong Long Ting:迷你滄

晌美孚住得一段日子嘅街坊,都好少人會唔識「滄浪亭」,因為依間專賣上海小食、湯麵嘅蚊型店,晌依區都薄有名氣,,而出品亦都有一定嘅水準,繁忙時段門外更有時都有條小龍,樓上樓下嘅街坊就較喜歡外賣拎走。不經不覺,對上一次嚟幫襯都已經喺好幾年前嘅事。
成間鋪真喺豆腐潤咁細,4張枱共15個位,部份位置真喺坐到近乎背貼背。除咗地方細,另一出名就喺服務麻麻,所以,你見佢服務一欄個評分都幾低,幾個阿姐粗聲粗氣啲,感覺就被人覺得掘咗,不過,有時等得耐想追追個麵喺點,都有可能被阿姐鬧架。但喺,今日感覺就覺得啲阿姐幾好相與。
此外,衛生又好似好咗。一坐低,除咗一杯熱茶,阿姐順手放低一對筷子,特別在於對筷子有個黑色膠箍圈住,對筷子就唔會咁易掂到枱面(但個人仍然覺得搵熱水洗洗衛生啲),而原來個黑箍喺個筷子托嚟,個設計又幾好喎。
上文講過滄浪亭主打賣上海小食及湯麵,前者有廿款之多,湯麵亦近30款,加埋新推嘅冷麵系列。老婆都喺翻兜嫩雞煨麵,小弟就鍾意試吓啲新出品,就點一客烤麩冷麵!
bowl嫩雞煨麵 $42
睇番以前自己個食評,事隔4年,由$33加到$42,物價嘅升幅都幾犀利。由於佢哋啲嫩雞煨麵喺即場製,所以,都要耐心等候吓。嫩雞煨麵嘅靈魂喺個奶白色嘅湯底,離不開都喺搵老雞、金華火腿、瘦肉、豬骨……等等其中三幾樣嚟熬煮,入口仍然鹹香獨特,不過,印象中,質感就無以前咁厚身,感覺有啲稀薄;而麵條則保持韌勁、滑溜,份量又夠多,再配以已經去皮嘅鮮雞丁,小棠菜粒,一個女生食真喺飽到上頸。
bowl烤麩冷麵 $42
冷麵系列雖然只列咗數款,其實仲有好多選擇,在乎咩餸料配搭個冷麵。今次想食得清少少,所以,揀咗個烤麩冷麵,仲以為真喺得烤麩,原來有青瓜絲、黑木耳,烤麩腍腍綿綿好有咬口,青瓜絲及黑木耳都好爽口,尤其黑木耳,更喺健康食材;此外,麵條加咗芝麻醬及香醋,所以,食起嚟清爽濃香,但又帶有點點酸香,估唔到幾好食。
雖然今次個嫩雞煨麵水準有少少點落,但喺,個烤麩冷麵卻有啲意外驚喜,所以,都值得繼續支持佢!

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$42

餐廳資料:
滄浪亭 Tsong Long Ting
美孚美孚新村第1期百老匯街7-11號平台25-26號
2785 0212

沒有留言:

發佈留言