2014年8月5日星期二

下一站...甜品 Next Station ... Dessert:下一站,又喺甜品!

早前已拜訪過Next Station Dessert,對其甜品印象頗深,唔單只味道有水準,食材配搭亦見心思,令每一道甜品味道紛陳,部份更喺喜出望外!有次飯聚,幾位老友異口同聲話想試好耐,我就梗喺舉腳支持掹住車邊跟埋一齊嚟啦,所以,下一站,又喺甜品!
雖然名正言順喺一間甜品店,但環境、氣氛絕對唔淨止嚟食甜品咁普通。整個鋪位呈深而長嘅長方形,鋪中間喺開放式廚房,可以見到多位師傅晌度整甜品,一目了然;頭尾都喺用餐區,近門口一截有點酒吧嘅影子,以高腳枱櫈為主,幾組射燈,加埋懷舊吊扇,添幾分情調;而鋪尾另一個用餐區,則以一般餐枱為主,燈光亦調得較明亮,感覺跟鋪前有啲唔同。
因為此行目的喺嚟嘆甜品,所以,用不著急急腳。大家先嚟點杯凍飲,好驅驅暑氣,並慢慢研究試邊幾款甜品。

bowlRed Light $38
深紅色嘅Red Light,喺一杯以士多啤梨汁、菠蘿汁、橙汁、青檸汁、石榴糖漿溝成嘅非酒精特飲Mocktail,色澤有份迷人醉紅,味道喺點?朋友嘅回應喺豐富而清新果香,散發微微酸味,有種消滯嘅感覺,所以,配甜品應該好適合。
bowlVirgin Mojito $38
朋友好欣賞佢嘅色澤,清綠得叫人感到有份冰涼清爽嘅感覺。好簡單以青檸汁、薄荷、梳打打成,無乜花巧,只喺份量上嘅配搭,薄荷嘅幽香,青檸嘅酸爽,的確令人份外解渴;朋友話,杯內仲有粒粒嘅翠綠薄荷啫喱,感覺不俗。若然加點薄荷葉,視覺更好!
bowlBanana Smoothie $38
上之試咗Mango Smoothie,今次就試另一款Banana Smoothie,以香蕉肉、牛奶、原味乳酪打成,質感柔滑,入口充滿「蕉」氣。
一路飲,就一路等,因為幾款甜品都焗製需時,好彩早段客人唔多,等得無耐,甜品就出場。

bowl三色焦糖燉蛋 $52
從餐牌所見,三色分別喺雲呢拿味、伯爵紅茶味、青檸味,最正路就應該有淡食到濃。先食嘅青檸味,有淡淡青檸香,燉蛋做得挺幼滑,而面層嘅焦糖焦香脆薄;跟住再食嘅雲呢拿味,天然香甜,細看燉蛋內混有唔少雲呢拿籽,貨真價實;最後嘅伯爵紅茶味,估唔到頗突出,有幽幽茶香。
bowl黑糖薑汁梳芙厘配雲呢拿雪糕 $56
睇見個梳芙厘焗到漲卜卜,又高又挺,唔會東歪西斜,仲高出過個瓷碗成倍高,就知手勢好,技巧熟練。個人鍾意個食法喺先食過梳芙厘頂,頂頂焗得香脆,跟住邊加雲呢拿汁,就邊食落去,梳芙厘內部非常輕綿,真喺有陣風嘅感覺,而且,淡淡嘅黑糖天然甜味,加埋微辛嘅薑味,配搭不俗,一啖熱辣嘅梳芙厘,又一啖冰凍嘅雲呢拿雪糕,何其爽呀!
bowl綠茶心太軟配綠茶雪糕 $55
上回所試嘅黑胡椒心太軟配雲呢拿雪糕已經有種難忘嘅印象,今次試另一款心太軟「綠茶味」,唔知又會否帶嚟更多衝擊?青綠色嘅綠茶心太軟無灑上糖霜,改以紅豆作為裝飾,一切開綠色嘅綠茶漿澎湃湧流,極具視覺效果,可見烘焗嘅時間拿捏準繩,微脆嘅外層富綠茶嘅香氣,紅豆亦軟腍清甜,唯綠茶漿偏甜少許;不過,再夾埋綠茶雪糕同食,就可以平衡番晒。兩者比較,小弟就喜愛黑胡椒心太軟多啲。
食物豈止只有甜,人生又豈止得下一站,晌搵食嘅路上,有幸品嚐甜酸苦辣,就算好食唔好食,其實都喺一件件嘅趣事。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$92

餐廳資料:
下一站...甜品 Next Station ... Dessert
旺角黑布街13號地舖
2668 8355

沒有留言:

發佈留言