2014年8月5日星期二

Hey YO!!:好友狂嚐曲(二十)

雖然從未幫襯過「喜‧乳酪」(Hey YO!!),但都知知哋佢喺伯伯加奴(Pappagallo)嘅全新品牌,喺間DIY自助乳酪及蛋糕專門店。不過,若非食友送贈一盒Hey Yo!!嘅曲奇,真喺唔知佢哋都有賣曲奇添,多謝食友厚愛,讓小弟見識一下佢哋乳酪及蛋糕以外嘅產品。不過,上過官網睇過,就未見有曲奇資料嘅發佈。
食友所送喺一盒淨重200g嘅「雙重朱古力曲奇」,橙黑色包裝盒,簡潔型格。而內裡再加裝一層鋁紙包裝,減低變壞嘅影響,不過,實際包曲奇食用期都唔長,一個月都無,啱啱收到手,8月尾就到期。
整盒曲奇共8塊,每塊都有成一般茶杯口咁大,有一隻手指嘅厚度。
雖然個樣做得巖巖巉巉唔多好睇,但朱古力曲奇內滿佈朱古力粒,入口既鬆脆,又濃香,不愧為「雙重朱古力」;又加添燕麥成份,鬆脆中又帶嚟點點咬口感,實在好食。不過,如果你唔太嗜甜,就可能未必啱你口味,因為有啲似美式曲奇,有少少偏甜啫。本來想晌公司請同事食,但因為好味,結果都喺拎返屋企同老婆一齊分嚐。
依一輪先後分享咗愛烘焙麵包工房、美心西餅、曲奇童話及Hey YO!!嘅曲奇,而「好友狂嚐曲」不經不覺亦都寫咗20篇,寫完依篇又要抖抖,再續又可能要幾個月後,等儲多幾篇先再一次過同大家分享曲奇美食。各位老友嘅曲奇美意,實在令小弟不勝感激。

個人評分
味道:9/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(禮物)

餐廳資料:
Hey YO!!
旺角亞皆老街8號朗豪坊地庫2層1號舖
3580 2250

沒有留言:

發佈留言