2014年7月29日星期二

Naked Gurume Gyarari:Naked Naked在目

幾個月前先曾經到嚟Naked Gurume Gyarari出席試食活動,印象不俗,西日混和菜,日本食材配合西式煮法,西式食材添加日本味道,當晚嘅味道仍有種歷歷在目嘅感覺。這晚,適逢老友轉咗新工,晌上環嗰邊返工,就相約晌度食番餐當道賀,跟老友食飯喺一件開心事,邊談邊食,先祝願老友新工工作順利,前途更上一層樓。
餐廳位於伊利近街嘅樓上鋪,門口亦開得唔算顯眼,不過,樓梯、走廊一巷黑與白,既隱敝,又神秘,份外型格。
伊利近街一帶都喺啲舊式樓宇,但一踏入餐廳,又喺另一番景象。容許小弟偷懶,套用上次嘅食評講講環境,入門口有個迷你酒吧,唔食飯晌度輕鬆飲嘢都唔錯,轉而進入用餐區,環境以深啡襯黑,配以不同聚焦點射燈,牆邊嘅日式楓葉壁畫,冷酷得嚟有份破格感,而且,枱櫈嘅編排全無壓迫感,空間感大,令人覺得悠閒舒服;餐廳盡頭位置喺開放式廚房,可一賭廚師做菜嘅風采。
本來有幾款菜式喺上次試過,想介紹俾朋友,不過,原來啱啱出咗新季度嘅廚師推介,當然想試新嘢啦。
bowlHeriloom Tomato (Palette Cleanser) $148
跟餐牌嘅食材有少少出入,細問之下,原來除主角英國血茄之外,其他嘢都可能有啲變動,但大前提都喺會選用由附近街市所買到嘅新鮮食材。英國血茄雖然色澤瘀黑,但味道清甜;此外,仲有蕃茄、蓮霧,清爽多汁;沖繩海葡萄之前已經食過,口感有趣,底下灑滿炸紫蕃薯碎,配以自家調製嘅沙律醬,好睇好食。
bowlShuck & Baked (2 pcs Baked Oysters) $138
焗蠔,據個店長講喺以白酒做汁,不過白酒香味唔喺好強,但蠔面嘅自家製雞蛋汁及巴馬臣芝士,令隻蠔更芳香,飽滿多汁嘅生蠔變成半生熟,仍帶幾分鮮味,唯一要挑剔喺個「蛋黃白酒汁」有少少鹹。
bowlButteryaki Clams $158
西式嘅白酒煮蜆從新演繹,改用清酒、味醂、昆布、蔥、蒜片所做嘅湯(唔喺樣樣材料都食得出,只喺餐牌有寫到明啫),味道頗香濃,帶點酒香,幾唔錯;而蜆隻據侍應介紹又喺每日街市新鮮入貨,肉厚鮮甜,又去晒沙,值得推介。然後,再以百吉包(法包)蘸湯汁食,令我諗番起晌馬交食葡菜檸檬炒蜆時,最喺又喺同樣食法,麵包蘸湯汁,好味!
bowlUni con Lardo Crostini (3 pcs) $168
依道菜喺店長推薦俾我哋,果然無介紹錯,以百吉包盛住海膽,再鋪一層薄到透明24個月熟成嘅意大利生火腿,加埋黑橄欖及橄欖油魚籽做成裝飾。之前店長介紹時聽落已好吸引,送到上枱賣相非常精緻,入口海膽又綿又香,火腿出奇唔覺佢肥,帶微微煙燻香,最頂頂啲橄欖油魚籽最有趣,利用分子料理方式以橄欖油做成魚籽咁,一咬爆開滿口橄欖油油香。
bowl14 Hours Duck Oil Confit Abalone $168
睇個名「14小時油封鮑魚」好似好勁咁,所以點一客試試,不過,原來一客得一隻,感覺實在唔平。若論味道、質素,其實件鮑魚一啲唔差,鮑魚軟腍,少少煙韌,除有鮑魚味,仲帶有薑味及微微酸香,不過,鴨油香倒不太明顯,反而伴碟嘅海珊瑚幾得意,有啲似食海蜇。
bowlChipotle Mekajiki Belly $168
意猶未盡,兼又真喺未夠飽,所以,特意再多叫一款主菜「劍魚腩」。簡簡單單嘅煎劍魚腩,都擺得好有心思。伴菜有紅菜頭、白蘿蔔、車厘茄、鮮露筍及幼滑嘅薯蓉,配以一個少少辣,又有煙肉味嘅忌廉汁,味道挺特別。至於件劍魚腩,煎得表面焦脆,且魚味濃,不過口感挺實似舊肉多啲,唔喺食開一般魚肉嘅嫩滑質感,因為都喺第一次食,所以都唔知劍魚腩本質喺唔喺咁!
bowlBird’s Nest w/Naked Milk Pudding $128
上次個Blueberry Sushi甜品好鬼馬,今次個布甸就正路好多。紫襯白,鮮藍莓、紫蕃薯粉襯托雪白嘅布甸,賣相超一流。而3.6北海道牛乳做嘅布甸,奶香濃到不得了,質感柔軟,甜度又啱啱好,正呀!加埋一大羹印尼燕窩,立時矜貴不少,不過,個人覺得單叫Naked Milk Pudding (Original / Lemongrass) 已足夠,兼且抵食好多,只賣$78!
Naked嘅菜式唔單止菜式不拘一格,仲有好多創意,賣相、味道兼備,不過,大部份菜都喺比較細份量,一小口一小口,要多叫幾碟先夠撐肚皮,所以,相對消費亦頗高。所以,我哋最後都膽粗粗俾咗啲愚見予店長,可唔可以將上述幾款廚師推介菜式,以一人份嘅份量,再加點炒飯或冷麵,拼湊成一個定食,定價晌$350-400左右,應有一定嘅吸引力吧。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$600

餐廳資料:
Naked Gurume Gyarari
中環伊利近街28號1樓
2363 7299

沒有留言:

發佈留言