2014年7月10日星期四

Mini Club:醉翁之意不在酒,酒逢知己迷你聚!

落吧、飲酒一向唔喺小弟強項,但對左溝右溝嘅cocktail或monktail會有份好奇。或許,落吧俾人第一個印象就喺飲酒,其實,依家啲酒吧晌食物上都下咗唔少苦功。繼早前跟朋友入到大埔嘅Prime Bar,今晚再次同朋友嚟到Mini Club狂歡一下。
位處山林道近尾嘅Mini Club,門面好寬闊,一眼就認出。店內地方頗大,近窗位置,都喺高腳枱櫈,可透視街外景緻;而其他坐位,跟一般餐廳無疑,所以,晌度飲酒用餐都無問題。而牆上掛有好多懷舊美式嘅「鐵片」海報,讓人目不睱給,配合埋柔和昏暗嘅燈光,一派悠閒寫意嘅氣氛。
空肚飲酒好傷胃,所以店家準備咗多款小食,但估唔到形形式式竟然有16款之多,有冷有熱,大路嘅有炸薯條、雞翼、炸魚柳、沙律……等等,但不乏多款特色小食,如鮑片、皮蛋、粟米脆片、牛柳粒……等等,定價都只不過喺$42-$88,而且份量可比想像中多。
此外,加插3款薄餅,想食啲飽肚嘢都無問題,不過,因為沒有試到薄餅,質素就未知喺點,但就可以肯定比薄餅店還要划算,難每款都只不過賣$118。另外,亦有意粉及意大利飯可供選擇。
bowl日式芥末厚切鮑片 $58
其實見佢小食有個厚切鮑片已覺得好搞鬼,鮑片以冰鎮方式處理,但為保持衛生,冰碎上包有保鮮紙。以$58依個價錢,鮑片喺素鮑吧?但咬落柔韌有咬口,蘸點日本芥辣及醬油,口感又涼涼爽爽,都算得上不俗嘅冷盤小食。
bowl芝士焗肉醬伴粟米脆片 $88,
份粟米脆片做得幾好,不過真喺要趁快食,咪諗住慢慢嘆。芝士拼肉醬本身已香味濃郁,配合粟米脆片嘅硬脆,惹味小食之一。而粟米脆片上有一小撮加咗意大利黑醋嘅沙律菜,作中和之用,喺做菜心思嘅一部份。每客粟米脆片仲伴一小籃法式焗蒜蓉包,蒜蓉包富蒜蓉及牛油香,熱辣鬆脆,好味!
bowl炸魚柳伴薯條配沙律菜 $88
魚柳睇嚟炸得比較深色,還幸未有過燶。魚柳入口外層極之鬆脆,一咬咔嚓應聲裂開,不油膩,魚肉亦都嫩滑味美;薯條伴有茄汁及沙律醬,沙律菜塗有意大利黑醋,眨吓眼,大家就極速搞掂碟炸魚柳伴薯,因為實在惹味吸引。
晌小食送上之時,我哋嘅嘢飲都陸續送上。酒嘅款式實在多,香檳、餐酒、烈酒、雞尾酒、汽水果汁……一應俱全。基本嘅雞尾酒本身已多達40多款,仲有一系列特色雞尾酒。
bowlMini (Special) $108
依杯認真喺天使嘅外表,魔鬼嘅內涵,賣相似極一杯奶昔,最抵死仲加兩條捲心餅及彩色朱古力碎糖,但以百利甜酒、香蕉肉、蛋黃酒、牛奶、菠蘿汁和糖漿溝成,就唔可以以奶昔看代。香蕉及奶味頗突出,口感比較杰身,又確有幾分飲奶昔嘅感覺,但慢慢酒精隨飲晒成杯而出。
bowlNaMi $108
蘋果綠嘅NaMi,未飲賣相已好吸引,從電子餐牌所見,成份包括藍色柑橘酒、毡酒、鳳梨汁、茴香酒及糖漿,味道有啲複雜,飲落起初有份清爽,入口酒精度唔覺得乜嘢,原來友人話絕對唔好睇少佢,唔覺唔覺感受到酒精嘅力量。
bowlMint Punch $68
無酒精類別飲品,絕對清涼健康,因為只喺以薄荷糖漿、橙汁、菠蘿汁及梳打水做成,解渴透心。
除咗小食、飲酒,Mini Club仲有多款大盤,絕對可以晌度當食一餐飯,食飽先走。其實,晌街口已見佢有個易拉架做緊依個特別推廣,6隻生蠔或另外4款拼盤,加枝紅、白餐酒,都只喺$368 + 10%。不過,以上嘅生蠔($122 / 4隻)或拼盤,亦有散叫。
bowl海鮮拼盤 $238
嘩!嘩!嘩!一上枱大家嘅自然反應,的確份海鮮拼盤份量十足,有睇頭,餐牌已寫明包括波士頓熟龍蝦(半隻)、法國瞓覺蟹(半隻)、法國藍青口(6隻)、加拿大翡翠螺(3隻)、熟蝦(3隻)及車厘石蜆(1隻),全部冰鎮上枱,晌炎夏睇見都涼快。開邊波士頓熟龍蝦蝦肉鮮爽,瞓覺蟹蟹膏頗多,香滑滋味,藍青口味道一般,反而翡翠螺爽口鮮甜,熟蝦普普通通,而車厘石蜆只得一隻,拱手讓友人品嚐。
bowl巴馬火腿、芝士拼盤 $238
同樣晌餐牌列明包括有咩食材,童叟無欺,當中包括巴馬火腿(3片)、黑毛豬辣腸(3片)、燈籠腸(5粒)、金文拔芝士(3粒)、百麗芝士(3粒)、巴馬臣芝士(3片)、全麥脆片(3片)和黑松露醬(10克),再伴以少少青瓜及沙律菜,似乎啲份量有多無少喎。巴馬火腿入口油潤鹹香,黑毛豬辣腸鹹香帶辣、燈籠腸味淡爽腍,幾樣都好適合佐酒;而幾款芝士以巴馬臣較熟悉,芝士味亦較濃,金文拔(Camembert)及百麗(Brie)則較少食,兩者都軟身啲,芝士味相對溫和,配點全麥脆餅及黑松露醬,味道又真喺幾正!
離開前,經理話5:30-8:30pm為歡樂時光,全單八折,既然咁筍,早少少埋單又何妨。整體而言,大部份小食或大菜都做得出色,定價唔貴,絕對食得過。不過,加埋飲酒就變得唔便宜,但偶爾拋開煩惱癲番晚,喺生活嘅調劑!多謝店方邀請,令我哋有晚歡樂時光。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$0(試食邀請)

餐廳資料:
Mini Club
尖沙咀山林道29-31號A
2310 8850

沒有留言:

發佈留言