2014年7月26日星期六

Espuma:泡沫中嘅慢活

講到西班牙,小弟依啲波牛就淨喺識西甲嘅皇馬、巴塞、西維爾、馬體會……等等,當然,仲有鬥牛啦。早前曾從飲食雜誌嘅介紹,知道依間原來喺全港首間巴塞隆拿咖啡店,跟西班牙銷量第一嘅咖啡豆品牌Novell合作所開,雖然唔喺捧著咩朝聖心態,但總有一份好奇。
餐廳位處厚福街H8食廈,佔足2樓全層,地方寬敞。裝修甚具特色,灰白牆磚、馬賽克地磚、仿教彩色玻璃、色彩鮮明嘅掛畫、動物彩繪……等等,都展現獨特個性。
店中大多數都喺2-6人枱,亦有少量單邊個人位,而水吧採開放式,猶如酒吧吧位一樣,一個人安坐嘆吓咖啡都唔錯。
食物方面,既然喺巴塞隆拿咖啡店,咖啡自然喺亮點,加埋大熱嘅西班牙輕食(Tapas)、亦有多款西班牙主菜菜式,不過,仲加插台式嘅花果茶、沙冰、咖啡、窩夫,以及多款甜品,顯然唔喺獨一賣「西班牙」味道,明攻後生一群,只喺以西班牙風作幌子。
我哋先嚟一系列飲品先,邊談邊飲,邊飲邊等!

bowl泡沫咖啡 $36
五顏六色嘅咖啡杯,已令人睇得開朗,泡沫咖啡甚少拉花,但一樣拉個心形,讓飲嘅人都要時刻心情開朗。甘苦味平衡,入口醇香細滑,喺總結朋友嘅意見。果然,咖啡確喺出色之作!
bowl鮮奇異果汁茉莉綠茶 $38
其實就喺以鮮奇異果汁加入茉莉綠茶,賣相麻麻,但味道都幾夾,應該加咗少許糖漿,帶有少少甜味,而綠茶中又滲有奇異果味,果味亦算濃郁。
bowl鮮草莓汁茉莉綠茶 $38
朋友覺得偏甜,可能糖漿落得重手咗,不過,依然草莓果味突出,茶香幽幽。
招牌水果茶 $42(熱)/ $46(凍)
以茉莉茶為底,杯內好多生果粒粒,不過,朋友話稍嫌果汁味重,有啲冚過茶味,而且,可能糖漿墜底攪唔勻,飲到尾變得頗甜。
bowl草莓蜜桃沙冰 $42
好有陽光氣色嘅草莓蜜桃沙冰,望見都透心涼,沙冰打得幼細綿滑,味道充滿草莓及蜜桃香味。唯一問題,就喺溶得非常快!其實,作為飯後甜品都可以喎。
幾樣食物,好快輪流上枱,喺時候開餐吧!

bowl黑松露醬薯條 $48
香口嘢一向甚受人歡迎,如果香脆嘅薯條加埋黑松露醬喺咪非常吸引呢?以沙律醬加黑松露醬所做成嘅醬汁,淋晌新鮮即炸嘅薯條上,黑松露嘅香味唔算好強,但不一會,足夠通殺。
bowl西班牙火腿菠菜奄列 $58
西班牙奄列成個大餅咁形,兼且體積相當大份,切開仲有蛋汁流出,口感仍保留少少嫩滑。其實要煎成咁嘅形狀,底面都有薄薄蛋皮包住,實在唔喺易事,相當考功夫。奄列內唔止有火腿、菠菜,且有薯仔、洋葱,非常豐富,亦甚飽肚,認真難以叫佢做輕食呀。
海鮮西班牙炒飯 $98
正式嘅西班牙炒飯(Paella)一向都喺大鑊飯嚟,Espuma嘅海鮮西班牙炒飯就來得的骰精緻,賣相搶眼。飯粒分明有嚼勁,滿滿茄香,微酸少辣,而海鮮料又好有睇頭:虎蝦、青口、墨魚仔,交足貨無欺場,用料質素亦不俗,虎蝦肉質爽口,墨魚仔柔韌好食。
炸魚柳配厚切薯條 $68
一小桶薯條加兩大條炸魚柳,只賣$68實在非常之抵食,難得嘅喺炸得金黃嘅魚柳熱辣辣,又甘香脆口,肉質亦唔差添,沾一點自家調製過嘅醬汁,的確滋味。
西班牙風味薄餅 $68
好簡單一道風味薄餅,餡料就只有濃香嘅鮮茄醬、微辣嘅西班牙辣香腸、綿綿絲絲嘅莫沙里拉芝士和少少香葉,唔花巧,純味道嘅品嚐,然而薄餅底質感較似厚身嘅餅乾,還好咬落蠻脆身。
番茄蒜蓉香草虎蝦 $88
晌電梯旁「黑板」就有手寫每日嘅特別菜式,依道烤虎蝦就喺其中之一,一客4件虎蝦,烤香之後再加上蕃茄粒,並配以蒜蓉香草醬,個人覺得虎蝦燒得啱啱好,有燒烤嘅香氣,肉質爽彈,沾蒜蓉香草醬亦都惹味,不過蕃茄粒似乎發揮唔到咩作用。
bowl鮮茄刁草燉龍脷三文 $128
另一道「黑板」是日特別菜式,特別之處既用龍脷,又用三文,平時就一魚兩食,今次就兩魚一食。小弟幾鍾意佢個鮮茄刁草汁做得香濃鮮活,以慢火細燉,兩款魚柳都浸淫晌醬汁之中,龍脷入口嫩滑,三文則較挺身有油香。
最後嘅甜品時段,同樣精彩!

香草玉桂菠蘿窩夫配雪糕 $48 / half,$78 / full
店中嘅窩夫以水河滴造型,幾別出心裁,窩夫烤得幾鬆脆,蛋香都OK啦,上面淋咗好多香滑嘅吉士同玉桂菠蘿蓉,啱晒小弟口味,清香甜蜜,而雲呢拿雪糕球都變得次要了!
焦糖榛子浮島 $52
白如雪嘅蛋白球,伴以雲呢拿汁及焦糖榛子仁,賣相已經一流。蛋白球入口口感輕柔,如食棉花糖般,而醬汁輕盈少甜,榛子仁焦香香脆,幾有趣嘅甜品,不過,定價覺得有點貴。
伯爵茶焦糖燉蛋 $58
咪睇少個燉蛋平平無奇,真正有內函,面層焦糖做得既薄且脆,內裡嘅燉蛋甚有伯爵茶香,非常突出,餘韻悠長,入口亦都軟軟滑滑,頗具水準嘅法式滋味。
西班牙油條 $48
Churros依個西班牙甜點出晒名唔使再多作介紹,「油條」咬落柔韌香脆,輕輕一層沙糖,唔過甜,不過嫌玉桂味單薄,沾上香濃朱古力漿,幾窩心嘅甜品。
最後「著數」一提,晌餐牌頁有個推廣活動 :「Like Us & Post Picture」會送一客是日甜品,不妨用盡依個著數喎。
問店員店名Espuma何解?原來西班牙文解作「泡沫」之意,泡沫俾人有種捉唔實、輕飄飄嘅感覺。如果你一心打算嚟食西班牙菜可能會有少少捉唔實嘅失望,但作為一間咖啡店,佢又實在選擇多多,讓你輕飄飄有慢活嘅感覺。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$0(試食活動)

餐廳資料:
Espuma
尖沙咀厚福街8號H8 2樓
2739 2080

沒有留言:

發佈留言