2014年7月8日星期二

Common Grounds:夜闌人靜訪精品咖啡小店

上環永和街嘅日與夜真喺好唔同,依條如後巷嘅小街,日頭熙來攘往,夜晚夜闌人靜。今晚走到嚟永和街,目的就只有一個,輕輕鬆鬆晌精品咖啡小店Common Grounds嚐嚐佢嘅西餐嘅滋味。其實小店唔難搵,晌永和街近電車路嘅一邊,不過,入夜整條街顯得較幽靜,其次,店面本身又唔太起眼,所以,先有種隱蔽感。
晚市主要供應晚市套餐,所以唔使太費神諗食乜。晚市套餐共有6款選擇,包餐湯或沙律,甜品及餐飲,收費視乎所揀嘅主菜而定,價錢由$118-$158,定價都屬於相宜。
既然叫得小店,地方唔會太大,成個場應該唔過30個位,而門外亦架設咗兩張「可吸煙」枱。一室深灰地磚襯白色牆身,粉藍色膠椅配黑色玻璃枱,加上少少掛畫做裝飾。雖然覺得少少欠缺個性,但小店希望以食物質素取悅客人,也可以講喺用不著花太多錢晌裝修上。
bowl蟹籽田園沙律
沙律菜搭蟹籽混入香草油醋汁所做成嘅田園沙律,應該喺幾穩陣之作,不過,當中嘅紫生菜有啲爛,味道又有啲苦,否則,可以先帶嚟一個清新嘅前菜。
bowl鮮茄薯仔忌廉湯
橙紅色嘅忌廉湯味道唔錯,唔太酸,又幾有鮮茄酸香,不過,質感略嫌較稀身,所以,畫花所落嘅忌廉都化開晒,賣相未夠靚仔,相信可以再做好啲。
bowl蟹籽忌廉龍脷海鮮卷 $138
依道海鮮卷個賣相意外地咁靚,將龍脷柳捲起再直立擺放,好有立體感,加埋配菜及海鮮料,真喺睇落相當吸引。龍脷柳煎得挺香滑唔鬆散,海鮮包括魷魚、鮮蝦、蜆肉及青口,味道不過不失,但配以蟹籽忌廉汁,效果倒算不俗。
bowl紅酒汁燴牛肋條 $143
牛肋條已切成一條條,以紅酒汁燴煮,頗為入味,肉質亦都鬆化;最鍾意喺佢個汁,香濃以外,有唔少菇菌,配菜又加埋煎薯角,整體都幾好食。
bowlCrispy Chocolate
飲品可以點唔同嘅特色餐飲或咖啡,依一杯Crispy Chocolate幾特別,朱古力味幾濃郁,亦唔過甜,拉花旁加有脆脆朱古力碎,所以,先睇落杯朱古力好似沖得唔平滑。
bowlIced Caramel Latte
一向少飲凍啡嘅小弟,實在難頂外間嘅酷熱,所以,其實未嚟主菜,已先點餐飲涼快一下。杯鮮奶咖啡嘅味道都幾豐厚,又滲出焦糖香味,將面層嘅忌廉攪勻一下,口感更柔滑。
bowl檸檬奶凍
是日甜品喺指定嘅,檸檬奶凍散發著淡淡檸檬清香,感覺清新怡人,不過,一來奶凍面可以無需要加鮮忌廉,二來奶凍個質感太稀,似慕絲多啲。
服務方面,店員都做足基本,溫文有禮,只喺奇怪其實今晚客人唔多,但出菜覺得有點慢,或許喺要慢工出細貨。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$0(試食邀請)

餐廳資料:
Common Grounds
上環永和街33號地下
2955 1005

沒有留言:

發佈留言