2014年6月21日星期六

御苑皇宴 The Banqueting House:我認,我喺個無翅之徒!

小弟一向對食魚翅都喺可有可無,食又得,唔食又得,以前亦有睇過一啲為取魚翅而殘殺鯊魚嘅紀錄片,所以,一般嚟講就甚少主動食翅,不過,出席過由「護鯊行動」(Shark Savers)所籌辦,御苑皇宴贊助嘅「一翅都唔食」(I'm FINished with FINS)一周年慶祝午宴後,小弟從此就走上「無翅之徒」嘅路,承諾以後唔食魚翅。
先講講「一翅都唔食」喺個咩運動,依個運動喺由一班「護鯊行動」嘅新加坡義工晌2012年構思並發起嘅全球性鯊魚保育運動,目標喺令消費者了解拒絕食用魚翅喺一個可被社會接受嘅個人選擇。依個全民運動已先後晌新加坡、馬來西亞、台灣、香港、上海、北京、澳門及馬爾代夫等地方展開,其後仲會晌唔同亞洲國家及城市繼續進行。至於香港,已有超過百多位本地知名人士踴躍表態支持! 
席間,當然唔喺食餐晏咁就算,大會透過文字、圖片、短片、數據嚟講講現時世界過度捕殺鯊魚嘅情況,想知多啲詳情可以瀏覽一下官網,小弟亦順手放埋有關單張,等大家簡單有個了解。
由於是日目的主要都喺了解及支持一下依個鯊魚保育運動,並非以品嚐佳餚為主。所以,雖然都會介紹一下午宴嘅菜式,但就不會著墨太多。
bowl晶瑩鮮蝦餃
蝦餃做得皮薄晶瑩,滿滿鮮蝦混有筍粒,餃皮又唔太黏牙,有水準喎。
bowl蟹籽燒賣皇
豬肉打得幾鬆化,似喺加入唔少蝦肉,配以蟹籽,鮮爽好食。
bowl五福臨門大拼盤
扮盤非常工整,分別有白切雞、鎮江肴肉、叉燒、腐皮卷及燒腩仔,幾樣嘢都做得應有嘅口感同味道,個人覺得叉燒及燒腩仔做得出色,前者半肥瘦,有脂香又唔過肥,後者外皮脆卜卜,腩肉鹹香。
bowl石板乾燒大蝦
以石板窩一路熱住,份外香氣四溢,大蝦肉厚爽口,口感不俗,而墊底嘅大蔥亦吸收醬汁,同樣好食。
bowl金盒藏珍
好睇別緻嘅一道素菜,實為南瓜版嘅鼎湖上素,由經理破開個南瓜,內有竹笙、草菇、蘑菇、竹筍、髮菜等等,加埋伴碟嘅西蘭花及南瓜肉,清淡健康,多食無妨。
bowl雪嶺紅梅玉環甫
以往多數食嘅玉環甫都喺以節瓜入饌,今回改用翠玉瓜幾有新鮮感,瑤柱改為豬肉丸,加上少少魚春,淋上蛋白茨,整體較傳統玉環瑤柱甫嚟得清爽。而中間大量翡翠苗亦咪錯過,好爽脆!
bowl古法麒麟蒸斑塊
以冬菇、金華火腿、斑塊梅花間竹清蒸,火喉拿捏好,斑塊嫩滑,又帶有菇香及火腿嘅鹹鮮。
bowl素包荷葉飯
上枱時侍應已分好每人一小碗,所以未知整個荷葉飯嘅真身,同枱朋友都一致認為個炒飯麻麻,飯粒唔夠爽。既然喺素炒飯,個人就唔太鍾意用啲素蝦之類,索性用晒素菜仲好。
bowl鴛鴦水晶飽
甜品喺由奶黃同豆沙做餡嘅水晶飽,一黃一紫,其實都幾好睇。「水晶」外皮幾薄透,煙韌唔黐牙,餡料又唔太甜,不過,以豆沙好食啲,有份清甜味,但奶黃餡勝在夠滑。
雖然小弟嘅一篇食評未必起到咩作用,但凡事向前看,有第一步自然有第二步,積少成多,聚沙成塔,活動正希望能召集10萬名香港市民作出公開承諾「一翅都唔食」,希望有心嘅你,都行動啦!
個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$190(實為應邀活動,消費只供參考)

餐廳資料:
御苑皇宴 The Banqueting House
尖沙咀麼地道68號帝國中心1樓
3962 1188

沒有留言:

發佈留言