2014年6月19日星期四

映月樓 Serenade Chinese Restaurant:浮光掠映

好耐無同班舊團友一齊食飯,約得成事都喺多得大家合作,事關當中有做教師嘅,成日忙到飛起,做家長嘅就更加唔使講。映月樓新裝修後都未嚟過,所以,既就大家方便,又一向對美心中菜有一定信心,再者,啱啱同匯豐做緊個套餐推廣,覺得都啱食,定價唔貴,所以,好快就定實晌映月樓一聚。
個套餐「龍蝦、冬瓜盅、海斑宴」屬全包宴(包茶位、加一及指定數量飲品),不過,又另外收番前菜錢,而且,我哋7個人點半席,大集團即喺大集團,當然收番足額外多出一個人嘅茶錢($13)。用匯豐卡,就額外平多少少,85折,就以我哋平日半圍計,只喺$975,連甜品共9道菜,由於女多男少,都夠我哋7個人食。
環境方面,比以前高雅咗,多組大型水晶燈,但枱櫈排得有啲密,加上我哋被安排坐得較入,近廚房通道出口位,所以,靚景欠奉。
bowl前菜 $15
依兜仔就喺要收番錢嘅炸魚仔花生,4人一兜,7個人就放低兩兜,等人打牙骹時嘅香脆零食。
bowl一見鍾情 $26
全包宴半圍包一渣橙汁,不過,每人都喺分得半杯。其實同枱女生都唔好喜歡汽水、果汁之類凍飲,反而花茶啱佢哋多啲,從飲品餐牌中揀嚟依款「一見鍾情」,實際唔知喺乜,問個侍應佢都只喺話一球球嗰類花茶。透明玻璃壺內,一球綻放嘅花葉,外觀唔算好漂亮,但味道幾幽香。
bowl芝士上湯焗龍蝦(伊麵底)
整個全包宴嘅菜式都幾平實,絕大部份菜式都無乜花巧嘢,就以第一道上場嘅菜式焗龍蝦,芝士上湯焗,加伊麵底,酒席常見菜式。半席,所以只有半隻龍蝦,蝦肉幾鮮爽,最鍾意佢個汁,稀杰度啱啱好,啲伊麵掛滿汁特別好食。
bowl雲耳勝瓜炒魚崧
啲菜式唔只平實,有啲感覺仲好家常,雲耳勝瓜炒魚崧好多上一輩媽咪都識整,雲耳好爽脆,勝瓜煮得腍,但外層仲有少少脆口感,而魚崧好香鯪魚味,整體感覺就好似食緊屋企飯。
bowl金衣花姿球
其實喺花姿丸,外皮沾滿碎腐皮,經油炸後,腐皮變得香香脆脆,花姿丸好濃墨魚味,一碟有10粒,唔會半圍得6粒咁小家。
bowl錦繡冬瓜盅 / 海皇冬茸羹
湯羹有兩個選擇,我哋要咗後者,一窩冬茸羹夠分7碗,海皇就只有蝦仁,湯內除蛋花,仲有啲冬瓜茸,成個湯羹都比較清。
bowl鮑螺腐卷伴翡翠
雖然唔喺鮑魚,但個螺片外觀及質感都做得幾似模似樣,加埋淋上嘅鮑汁,夠濃稠,真喺有七、八食鮑魚嘅感覺。而腐卷喺以魚腐炸成再切片炒,跟上面個魚崧勁似,味道OK咁啦。
bowl清蒸花尾躉
食魚以清蒸最能體現魚嘅鮮味,由於條魚唔喺好大條,所以,較易蒸得全熟而唔過籠,確實魚肉幾鮮嫩,好新鮮清甜。
bowl瑤柱杞子泡菜苗
主要都喺食啲翡翠苗,青綠嘅翡翠苗以上湯泡浸,入口脆嫩,之不過,瑤柱絲及杞子似喺少少點綴,對道菜個食味無乜大貢獻。
bowl草菇醬油雞
最後一道熱盤,醬油雞不論賣相,抑或味道,都跟豉油雞極之相似,雖然無驚喜,唯功夫紮實,味道富醬油香,皮薄爽口,雞肉嫩滑。
bowl魚形芒果布甸
合格,因為真喺做到基本,布甸挺身唔削,有芒果味,但唔喺超濃郁嗰隻,芒果肉亦唔多,如好彩會分到一、兩粒,外型都只不過搵模做,唔覺喺咩賣點。另外,附上一小壺牛奶,無錯,喺牛奶,唔喺花奶,總喺無咁夾。
以一向嘅美心中菜而言,今晚嘅招呼略為遜色啲,似喺唔夠人手,還是今日突然爆滿,簡單斟茶遞水都要等好耐,還好喺禮貌搭夠。總結一句,整個套餐嘅所有菜式俾人印象唔深刻,有種浮光掠影嘅感覺,但一般而言,份量足晒秤,好夠食,對食要求唔高,或者,無特別話要試吓新嘢、特色嘢,我覺得晌尖沙咀,又有個咁好環境,依個價位都算抵食嘅。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$150

餐廳資料:
映月樓 Serenade Chinese Restaurant
尖沙咀香港文化中心餐廳大樓2樓
2722 0932

沒有留言:

發佈留言