2014年6月3日星期二

利華超級三文治 Oliver's Super Sandwiches:平實無華

這日要到城大出席一啲活動,今晚屋企無飯開,食自已,最好順便晌又一城食埋先走。唔想晌頂層美食廣場食,一支公食嘢可以好「求其」,亦唔會「求其」到搵老麥,卒之就悠閒咁晌利華食番餐。
又一城搵食一向唔平,好食價位唔高嘅就一定排長龍,所以,好似奧利華依類有啲質素,中上價位「快餐店」就經常坐滿人。不過,嚟得依度嘅,快上快落,甚少客會晌度打長躉。
形式真喺跟快餐店無異,只喺排隊落單後有店員為客人奉上食物。一列餐牌4大類套餐:焗薯、三文治、意粉 / 沙律、至尊三重奏(即喺多少少特色,個湯又升級咗高檔少少)。前3者可以散叫,亦可以配餐飲成為套餐,又或配湯連餐飲成為超級套餐,至於最後者「三重奏」就一定喺湯、主菜、餐飲嘅既定組合。
睇完一輪,揀咗至尊三重奏嘅G4餐,星級是日精選餐湯、扁意粉、illy咖啡,都只喺賣$66。
bowl忌廉龍蝦湯
是日嘅星級精選餐湯喺橙紅色嘅龍蝦湯,質感唔錯,稀杰度都差唔多,入口亦有龍蝦嘅香味,不過,咁嘅價錢又咁嘅組合,就咪期望有龍蝦肉,至少小弟依碗就唔見啦,或者好彩嘅有一舊半舊都未定。
bowl挪威煙三文、蜆肉扁意粉配刁草忌廉汁
依個意粉可以散叫,$46一客,晌意粉套餐中加餐飲定價$54,加湯連餐飲則定價為$60。賣相就麻麻哋,「快餐店」質素,猶幸味道方面又令人覺得不俗,煙三文及蜆肉就唔太多,不過扁意粉份量不少,撈勻個刁草忌廉汁,扁意粉少少咬口,忌廉汁又幾香滑,合格有餘!
bowlilly咖啡
話晒illy都喺出名嘅意大利咖啡品牌,無乜理由仲飲檸茶檸水,當然喜好問題就當為別論啦。雖然只喺杯普普通通嘅即磨咖啡,但咖啡香味嚟得幽香醇厚。
並非如大部份客人咁,匆匆食完就匆匆離開,今晚雖然只喺孤身一人,但全無孤單嘅感覺,反而讓自己可以獨處靜思。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$66

餐廳資料:
利華超級三文治 Oliver's Super Sandwiches
九龍塘達之路80號又一城LG1-01A號舖
2265 7622

沒有留言:

發佈留言