2014年6月21日星期六

龍島美食店 Lucullus Gourmet Shop:公朱同好(九)

最近,又收到朋友送贈嘅龍島朱古力,一送就要打孖嚟,就喺杏仁條朱古力:小紅莓乾杏仁條朱古力(Cranberry Almond Rocher)及脆米杏仁條朱古力(Rice Crispy Almond Rocher)。既然標題叫得公「諸」同好,喺要好好跟家人、朋友分嚐。
每罐外形修長,罐身襯以仿石紋,有型有格,咪以為好墜手,淨重只有100g,經過龍島見標價$115,輕易就被我哋食晒!
罐內朱古力以單一錫紙包裝,又無獨立膠條封口,所以,開咗就最好盡快食,減低受潮化影響味道,因為每舊朱古力都包住杏仁條,潮咗唔脆就失晒真。
bowl小紅莓乾杏仁條朱古力
簡單嚟講,將杏仁切成條狀再混和朱古力而成,所以,非常香脆嘅杏仁條被濃厚嘅黑朱古力包實,味道又香又甘,而且,朱古力中加入小紅莓乾,晌甘苦嘅朱古力中,酸味甚為突出,又有少少煙韌嘅感覺。
 
bowl脆米杏仁條朱古力脆米款式亦好味,將脆卜卜嘅脆米粒取化小紅莓乾,令香脆口感更上一層樓,令人好易一舊接一舊,好食到唔停手。
比起之前嚐試過嘅新鮮手造乾果系列朱古力,依兩款杏仁條朱古力更得我歡心!

個人評分
味道:9/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(禮物)
餐廳資料:
龍島美食店 Lucullus Gourmet Shop
荃灣綠楊坊1樓及平台P9B號舖
2462 6282

沒有留言:

發佈留言