2014年6月4日星期三

御膳 Imperial:一遇再御

今時今日,私房菜唔喺咩新鮮嘢,上工廈食飯更唔喺奇談,所以,食肆要突圍真喺一啲都唔易。以廠廈賣私房菜為經營路線嘅「御膳」,舊年曾到訪一次,事隔大半年,依然有唔少食客捧場,自有其原因,大抵不外乎價錢與質素嘅關係。今次再嚐御膳,又睇睇啲食物有無走樣?還是更上一層樓!
一出電梯就見到御膳,門面四四正正,店內裝修亦見平實,數張圓枱,另有一個可容納廿多人嘅廂房,省卻裝修開支,定價就可以更親民。最緊要喺環境乾淨企理,坐得安舒,無拘無束就得嘞。
雖然御膳以私房菜為主打,不過,她就好似一般中菜館,散點菜式無任歡迎,自由度大,想點就點。當然,傳統觀念都會認為套餐抵啲,所以,2至12人套餐亦應市場需要,定價每位$300-$440之間,就以店主所介紹嘅推介套餐「芙蓉龍蝦餐」,4位用,每位$300,免加一,酒水當然另計,但8道菜已包冷盤、幾道海鮮菜式、兩個招牌小炒、炒麵和甜品,實屬相當豐富。
套餐嘅缺點就喺咩都定死晒,個人就覺得私房菜喺散點同套餐兩者之間,以套餐為基礎,但因應個別需求或偏好而稍作微調。就以今晚嘅菜式,有店方穩打嘅招牌,亦加插新推款式,增加新鮮感之餘,又切合客人口味,一共7道菜連巨型西瓜盅,每人都喺收$400實價。

bowl香芒沙律大蝦球
賣相絕對喺令人嘩嘩聲嘅感覺,以獨立「個人」份量做成,有別一貫中菜大堆頭製作,加上墊底沙律菜跟沙律色澤嘅對比,令造型更立體。鮮果沙律有芒果、蘋果、啤梨及士多啤梨,拌以微酸嘅沙律醬,入口味道酸爽,叫人清爽開胃,而且,大蝦球脆漿做得薄,質感帶爽,富蝦鮮味,真喺一道好睇又好食嘅開胃「頭盤」。
bowl四川香辣炒蟹
再嚟就已經喺店中嘅招牌炒蟹,上次試過嘅避風塘炒大肉蟹,已經好令人回味,今次嘅四川香辣炒蟹,真喺萬分期待。隻大肉蟹據介紹有斤四重,齋睇對蟹鉗已非常有睇頭,雖然成碟蟹佈滿川椒,但無想像中咁辣,亦都少麻,不過,依然鮮辣惹味,而蟹肉肥美鮮甜,做得出色!
bowl芙蓉蛋白蒸老虎斑
蛋白跟老虎斑同蒸,起初有啲擔心個「合拍」度,怕蛋白熟而老虎斑生,又或者老虎斑熟但蛋白蒸老晒,不過,估唔到出嚟個效果喺魚肉嫩滑,蛋白就更滑溜。成兩斤重嘅老虎斑,唔單肉滑,仲非常鮮美,而且,起晒骨開邊攤平咁蒸,食起嚟超方便。老虎斑下嘅蛋白,唔知吸收咗魚油鮮香,定心理作用,總覺得蛋白多一份鮮甜美味。
bowl白胡椒香爆南非鮑魚
南非六頭鮑魚,個個有近檸檬咁大。最欣賞師傅將鮑魚鎅紋,令其更加入味,確實,每啖都滿滿洋蔥及胡椒香,帶少辣,肉質軟腍煙韌,不錯!
bowl海皇豆腐大蜆湯
食咗幾道惹味嘅菜式,嚟個大蜆湯就最好不過。啲大蜆認真大隻,打開後有成隻碗咁大,而蜆肉鮮甜,唔喺大而無當;加埋冬菇、豆腐,配以魚湯底,非常之襯,入口又鮮香。
bowl上湯浸白菜仔
白菜仔翠綠鮮嫩,食落清甜,而冬菇厚肉味濃,仲有少少冬菜絲及蒜子。另一焦點,喺個濃郁嘅上湯,雖然味道的確濃厚,之但喺有少少過鹹,未能再多飲兩啖。
bowl蟹油銀芽炒麵
單尾以蟹油銀芽炒麵掛帥,晌其他店鋪都品嚐過依款菜式,加咗洋蔥、韮王、蟹油嚟做,御膳亦做得不俗,既惹味,又鮮香,麵條又帶有韌勁,唯一要改善下喺食落有少少油,未夠乾身,否則就更出色。對比起,小弟較鍾意上次碟招牌御膳炒飯喇!
bowl大西瓜盅
最後喺一道非一般嘅生果盤,如果被我改名,就叫佢做「拳頭西瓜盅」,唔使多講,睇相就知,啲西瓜起肉「專燈」刮到成個拳頭咁大,食起嚟幾「駕勢」,幾咁豪氣呀,再者,啲西瓜起晒沙,又多汁!同埋,要將成個大西瓜起肉,又要保留個瓜殼做盛器,真喺要花唔少時間架,所以,想試依個西瓜盅就記得預訂。此外,內裡仲有青提子、藍莓同士多啤梨,整個西瓜盅放晌沙律菜之上,幾有田園氣色,幾咁繽紛燦爛呀!最後,西瓜盅實在太大份量,打包拎返去慰勞下樓下看更阿叔添。
御膳嘅水準果然無乜點令人失望,用料新鮮,做出嚟嘅味道紮實,個別菜式有特色,兼且賣相令人印象深刻,而且,量足無欺場,令人覺得物超所值,真喺可以一遇再遇!唔收開瓶費,亦無切餅費 ,啱晒一大棚人嚟搞慶生局高興一下!

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$400

餐廳資料:
御膳 Imperial
觀塘敬業街65-67號敬運工業大廈12樓F室
3575 9567 / 9029 1530

沒有留言:

發佈留言