2014年5月3日星期六

Wolf Den Café:我的星期六美孚早餐 ~ 呻笨之選

晌美孚區可以食到All Day Breakfast(全日英式早餐)嘅店子唔多,以前有間La Kaffa,試過一次叫做OK啦,不過,做咗無耐就執咗。同鋪位接手嘅Star Hill Kitchen,都有全日英式早餐供應,由於試過佢一次晚餐,質素真喺唔得,所以,就無再試佢個早餐。最近,晌蘭秀道街尾迴旋處個角位,開咗間新Café,名字叫Wolf Den,所以,就搵個星期六朝早走入依個狼穴見識見識一下!
齋睇鋪面,其實個外觀幾骨子,一片歐陸田園小木屋風格,又掛有少少盆栽點綴一下。不過,鋪外嘅露天位就唔多討好,一來餐廳無安裝可伸縮嘅簷篷,真喺日曬雨淋;二來,樓上就喺住宅,唔擔保有咩高空擲物事件發生;三來,嗰個位置對出就喺馬路,丁點荔枝角公園景,查實即喺無乜景,故無咩誘因會坐出去。
室內又點呢?其實,間鋪嘅面積唔大,做咖啡室都適合,有啲格調嘅裝修,又擺咗一啲狼嘅雕塑品,而且,有部大電視不停播有關狼嘅紀錄片。不過,個人認為,傢俬絕對喺一個錯配嚟!地方淺窄,入門兩邊仲要放啲掗掗拃拃嘅大梳化椅,好坐就幾好坐,但出入超唔方便,真喺唔明店主點解會咁安排!而中間幾張二人枱又焗住拍到貼一貼,隔離枱講咩唔想聽都會聽到!
室內環境
一角嘅小擺設
小店買嘅食物比較簡單,除全日英式早餐全日無間斷供應之外,6款早餐晌8:00-11:00am供應,($48-$68),至於早餐以外,11:00pm後有熱狗、漢堡、焗薯餐($80-$126),此外,亦有提供3款沙律($78-$108),以及幾款小食($28-$138),如美式栗米熱狗、烤香辣蜜糖雞翼……等等。點餐形式,自己到櫃位落單,再拎個號碼牌埋位等送嚟,無加一服務費。
bowl鬆脆牛角包早餐 $48
牛角包倒喺鬆脆,不過,送到上枱只帶微暖。牛角包可揀配蛋沙律、吞拿魚沙律、火腿芝士,老婆揀咗後者,牛角包內夾住烘過嘅半塊火腿及半塊芝士,底下墊有青瓜片、蕃茄及生菜,普通嘅火腿搭普通嘅芝士,個味道都只可以講喺普通。伴碟有啲啲沙律菜,以少少黑醋撈過,令個牛角包早餐美觀啲。
bowl牛奶朱古力
反而杯餐飲有驚喜(只限外觀),因為雖然只喺一杯牛奶朱古力,但打起奶泡拉少少花,加分不少;其實加奶泡都唔喺咩新鮮事,同區「又一間」嘅華田都喺以奶泡代替花奶,但就唔會拉花。奈何,朱古力味實在薄弱,可能要拉花,比一般落花奶而加多咗鮮奶(奶泡),其次,啱啱被小弟望到佢哋喺用深藍罐嘅吉百利朱古力粉嚟沖,而唔喺用橙罐嘅唂咕,朱古力味嘅濃郁度差天拱地。
bowl狼穴英式早餐 $128
個All Day Breakfast定價認真貴,唔喺單睇個價錢問題,計及埋質、量先話佢貴。一份全日英式早餐包括有:黑松露炒蛋、煙肉、火腿、香腸、炒磨菇、焗豆、多士、薯格、沙律菜及烤蕃茄。食材種類確喺幾多,但份量算喺少,好似火腿得半塊,香腸只有數片;除咗個黑松露炒蛋較為做得似樣之外,其他都不過不失,但喺多士猶如無烘過,薯格唔熱唔脆,賣相亦只喺堆堆砌砌,所以賣成百幾蚊先覺得佢唔值。
bowl鮮奶咖啡 +$6
跟餐可配自家品牌咖啡、英式紅茶、牛奶朱古力,如想要鮮奶咖啡或意式泡沫咖啡,需額外多加$6。早前上過吓啲拉花班,當然稱唔上有咩心得,不過,眼前嘅拉花,小弟就覺得拉得唔算精細,兼左右唔對稱。醇香度方面,雖則用上自家品牌咖啡豆,唔算好特別,但還算芳香。
晌等待「早餐」送上之時,走到廚房前凍櫃睇睇,原來仲有啲酥餅、鬆餅、蛋糕供應,以及自家製嘅曲奇,不過,以今次經驗,會再幫襯嘅機會似乎唔多大!
客觀一句,若然真喺要俾咁嘅價錢,我會選擇行遠少少去曼克頓山樓下間Pacific Coffee嘞。整體嚟講,佢啲嘢食唔喺話差,只覺得喺平平無奇,但竟然要收到咁嘅價錢,所以,有種「呻笨」嘅感覺。

個人評分
味道:5/10
環境:5/10
服務:6/10
抵食:3/10
平均每人消費:HK$91

餐廳資料:
Wolf Den Café
美孚百老匯街1A號地舖
3102 9628

沒有留言:

發佈留言