2014年5月24日星期六

美心MX Maxim's MX:我的星期六美孚早餐 ~ 抵食之選

之前,寫咗唔少小弟晌美孚區食早餐嘅食評,一向晌屋企多過出街食早餐,事緣都喺公司實行5日制之後,星期六朝早得閒咗,就決定偷懶唔煮而多咗出去食。前前後後以「我的星期六美孚早餐」都寫咗好多篇,雖然照樣有星期六落去食,但少咗出文,因為多數都離屋企較近嘅快餐店或美心,真喺又無咩好寫。不過,今次美心MX嘅早餐,又想講番幾句。
美心經常晌啲免費報紙派$2 / $3現金券,我就喺經常嘅受惠者,同老婆兩個減一減,雖然只喺夾埋$4,但平均每人都喺食咗廿蚊鬆啲,比去麥記食個扭扭粉餐或早晨全餐仲要平好多。跟附近嘅茶記比,亦都喺平啲!其實唔喺想講張現金券,只喺近來聽食友講剔咗現金券會被OR改為試食活動喎,我諗我依篇點都唔會啦,哈哈。
bowl更有營系列 $23
睇番差唔多兩年前嘅食評,「更有營系列」分3款:菠菜蕃茄甘筍麵、菠菜雞肉餃子蕃茄甘筍麵、菠菜豬肉餃子蕃茄甘筍麵($19.5-$21),配餐飲。依家都一樣有3款:什菇粟米蕃茄麵、肉片粟米蕃茄麵、魚塊粟米蕃茄麵($23-$24),配啡茶,近兩年日子,加咗$3,個人嚟講可接受啦。什菇、粟米、蕃茄麵又的確算喺較健康嘅組合,味道方面,清清淡淡,不過不失,但別太期望蕃茄麵好有蕃茄味,至少質感唔差,有咬口感。
bowl港式早餐系列 $22
近依兩年左右,個港式早餐系列都無點轉變過,都喺蛋白麥皮、羅宋湯通粉、火腿湯通粉、雪菜肉絲湯米,跟火腿煎蛋,配厚多士或蘿蔔糕,包啡茶,當然,嗰時賣$20-$20.5,依家就加少少到$22-$23.5啦。小弟揀蛋白麥皮,要厚多士,飲咖啡,老實講,樣樣都喺好基本嘢,又唔喺話特別用咩貴料,又或有咩獨特煮法,心想只喺求一餐平平穩穩,慳慳哋又唔使自己郁手嘅早餐啫。無太多要求,就唔會有太多訴求,哈哈!
其實,今次又再寫吓美心,最主要都喺想講吓事隔近兩年,兩款同類嘅早餐加幅都唔大(至少以我個人而言),用埋佢啲$2現金券,兩公婆夾埋先$41,「抵食」當然唔及晌屋企自己煮,但食完輕輕鬆再行吓荔枝角公園,不知幾爽啦。

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$20.5

餐廳資料:
美心MX Maxim's MX
美孚蘭秀道1-15及2-24號美孚新邨五期地下N10-N12號舖
2743 2793

沒有留言:

發佈留言