2014年5月4日星期日

美心西餅 Maxim's Cake Shop:樹欲靜而風不息

收到公關送嚟美心母親節蛋糕嘅換領券,試想著究竟個食評寫定唔寫好呢?一年裡邊,總有好多節日跟家人慶祝,大時大節如冬至、年三十、中秋、聖誕……等等,就唔使多講,不過,過去好多年,母親節就絕少慶祝,正所謂:「樹欲靜而風不息,子欲養而親不在。」回想後生時,未有盡孝道,喺人生中其中一個遺憾。當睇到依度,就知結果都喺寫咗,唔喺為公關交功課,反正寫少篇都無人理我,只喺,仍然有啲嘢想分享吓。
母親節跟所有節日一樣,都喺各大商家搶灘之日。美心西餅依次嘅攻勢,都幾緊要,一口氣出咗7款蛋糕或甜點應戰,包括:甜入心($588只限預定)、花鑽禮盒($188)、Tiramisu花園($188)、花之彩虹($198)、向日葵芒果脆脆($228)、心花綻放($168)、玫瑰盛放($128)。總之有大有細,又有唔同口味,梗搵到一款氹你媽咪歡喜。
此外,仲有5款無放晌主打廣告牌之內:幸福之家($380)、太陽花黑森林($198)、天使蛋糕.魔鬼蛋糕($168附母親節裝飾插卡)、有花Cake($118),都喺由之前出過嘅蛋糕演變出嚟,不得不佩服餅廚們心思。
今之獲贈喺賣相最有「貴氣」嘅花鑽禮盒(Diamond Box),其實,唔止蛋糕,就連個蛋糕盒亦充滿母親節氣息,粉紅色底,配以大小不同嘅紅玫瑰及黃玫瑰圖案,洋溢溫馨之感。仲有,細心留意到,美心依家啲餅盒較以往更硬淨咗,拎起嚟都安心啲。
花鑽禮盒個造型真喺合晒母親節用,潮流又興像真度高嘅立體蛋糕,一隻唔知幾多卡嘅鑽戒,加兩樖嬌艷小花,放晌粉紅色咕臣上,維妙維肖之外,更喺精緻華麗,媽媽收到,未食已掛滿笑容啦。
裝飾用嘅鑽戒及小花,都喺以白朱古力做成,雖然白朱古力一向非常甜膩,老實講,確喺有啲好睇唔好食,不過,如此有心思晌裝飾上,做得又咁巧妙,都值得多欣賞。
而下面嘅「咕臣」,喺以士多啤梨味白朱古力做嘅底殼,盛托住士多啤梨慕絲蛋糕,由下而上,有新鮮士多啤梨薄片、鮮忌廉、海綿蛋糕、士多啤梨果肉及士多啤梨慕絲,一層疊一層,亦見花唔少功夫。食味方面,雖則無咩驚喜,但仍保持番美心嘅一貫蛋糕水準,忌廉滑溜、海綿蛋糕鬆軟、慕絲綿柔,每個細節都恰如其份。不過,仍有唔少要挑剔嘅地方,其一,實在太多白朱古力嘅部份,小弟都自問算嗜甜,食咗半個心形手飾盒,都有少少頂唔順嘅感覺;其二,蛋糕底殼以白朱古力做,好硬好實淨,切起嚟一啲都唔容易,可能基於定形嘅問題,需要如此「下策」,若換轉撻皮又唔知得唔得呢?效果又會唔會好啲呢?
唔夠一個星期就喺母親節,你仲未諗到點慶祝?至少都買個蛋糕氹佢開心,傷腦筋都只喺諗揀邊一款啫。仲有,美心依次嘅母親節蛋糕系列,另有一套心意卡,除印有唔同款式嘅蛋糕,最特別喺部份心意卡做成名信片咁,大可送上蛋糕之時,附上一張親手寫下祝福語或心底話嘅心意卡,相信更窩心,更甜蜜。
決定都照出依篇食評,就喺希望睇到嘅朋友,無論買唔買個蛋糕,都可以向你嘅媽媽表達一下愛意或關懷,免得將來有絲絲遺憾!

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$47(參考值,以4個人分享一個蛋糕計)

餐廳資料:
美心西餅 Maxim's Cake Shop
尖沙咀西鐵線港鐵尖東站31號舖
2367 3396

沒有留言:

發佈留言