2014年5月3日星期六

銀杏館 Gingko House:跟太太的小確杏

「小確幸」一詞嚟自村上春樹嘅散文集「蘭格漢斯島的午后」,雖然小弟才疏少睇書,不過,都知道小確幸嘅意思 - 一種微小而確實嘅幸福。今日嚟到饒宗頤文化館內嘅銀杏館嘆下午茶,同樣,有著一份豐滿嘅小確幸。
我見之前有啲食評都有介紹饒宗頤文化館,所以,小弟都無謂多費唇舌「抄」一次,有興趣不妨上官網睇睇就一目了然www.jtia.hk。整個建築群話大唔大,話細唔細,而銀杏館位處「中區H座」(饒宗頤文化館分為上、中、下3區),總之唔難搵,整座兩層高平房建築,頭尾兩側漆上白色嘅水泥牆,中間為紅磚牆,如果成幢都喺紅磚牆你話幾特別呢!
銀杏館開放嘅時間都幾長,星期一至日,朝7:30至晚10:00,一早都營業,皆因為住晌上區「翠雅山房」嘅住客提出早餐,「翠雅山房」並非青年旅舍,官網定性為文化旅館,除晌官網訂房,亦晌一啲酒店網都可以訂住。有興趣嚟到依度有百年歷史、被列為香港三級歷史建築嘅文化旅館嗎?
入到餐廳內部,其實跟去一般西餐廳無異,半開放式廚房,帶點雅氣嘅木枱木櫈,人少可選擇4、6人長枱,人多揀大圓枱方便傾偈交談。用餐以外,仲有少部份零售產品直接出售,如自家製有機菜脯、有機果醬。
而樓上設為「宴會廳」,平日一般都唔開放,主要用作私人派對,包場活動,不過,佢又無乜攔住,所以都走上去望一望,一望個格局就明顯跟樓下唔同。
由於位置有少少隔涉,早、午、茶市人客唔太多,就算無訂位直接嚟到摸門釘嘅機會都好細;相反,晚市(尤其周六)就建議訂座,唔好搏,因為幾多客人專程走過嚟慢食,兼懷舊一吓一啲經典音樂,晌度每晚都有唔同樂隊,奏出經典懷舊音樂,實行與眾同樂,樂韻飄揚。
枱上嘅餐墊有晒「銀杏館」依間社企嘅介紹、理念,都一樣廢話少講。簡單而言,中環銀杏館以西餐為主,太子銀杏館以中餐為主,饒宗頤嘅銀杏館就二合為一,有中有西。盡量採用本地有機食材,支持本土出產,貫徹低碳飲食主義。
未點餐,已注意到枱上一大壺π水,「π水」喺乜,或許你都曾經聽過,因為有親友都裝咗依個過濾系統(印象中要成萬幾蚊架),小弟都略知一二。未聽過都唔緊要,又喺看圖識字嘅時間,簡單而言,算喺一種接近生命體嘅水,姑勿論你信唔信都好,飲多啲水對身體都喺好嘅,尤其大熱天時嘛!
下午茶餐嘅餐單,由A至H共6款,價錢由$28到$38,包一杯熱飲,另收加一服務費。
bowlC. 有機香茅豬扒包 $38
包底用「脆豬」,外層非常脆口,內裡都挺軟熟;而豬扒有成兩大塊之多,又幾厚身,份量十足,幾夠肉汁,更加份大量洋蔥,啱晒我啦,淋上帶點微酸嘅沙律汁,整體味道幾好。不過,美中不足喺香茅味未夠突出,而其中一塊豬扒又黐住一大截肥膏。
bowlF. 有機香茅雞扒出前一丁 $38
啲雞扒比起豬扒入味啲,香茅味較為明顯,而且,俾到兩大件雞扒,真喺當正餐食都得;雞扒仲去咗皮,又加幾炷菜,咁就更加健康啲。
熱飲就梗喺只可揀普通一般嘅茶啡、檸茶檸水……,意大利泡沫咖啡或鮮奶咖啡都要加錢,不過,一啲有機花茶蜜卻又唔使加錢喎,既特別,又有益,咁自不然喺我哋嘅必選。
bowl有機紅菜頭蜜
紅菜頭一向俾人印象都喺血紅一片,但點都估唔到杯紅菜頭蜜喺泥黃黃哋色,飲落又確有少少紅菜頭味,又唔會太甜,不過,當然跟飲紅菜頭汁會有好大分別。
bowl有機洛神花蜜
除紅菜頭蜜、橘子蜜、薄荷蜜,仲有就喺依杯有機洛神花蜜,色澤透紅,味道酸酸甜甜,就算熱飲,令人感覺都幾清新。
嚟到饒宗頤文化館嘆下午茶以外,無理由唔周圍行吓嘅,少少上、中、下3區環境相片跟大家分享吓!
 下區正門入口
下區環境:藝術館及保育館
中區環境:資訊中心、銀杏館
上區環境:「翠雅山房」文化旅館
點解會晌文首講晌度只喺食個下午茶都喺種小確幸,雖然小弟離退休仲有好長路要走,但見晌度工作嘅長者,敬業樂業,好證明自己嘅能力,一份工作、一份尊重可能對佢哋嚟講都喺一種小確幸!回想自己,雖然仍要辛勤工作,至少唔使為五斗米折腰,有自己嘅小蝸居,星期六可以嘆吓下午茶,不論大小,「確幸」隨時都晌你身邊!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$42

餐廳資料:
銀杏館 Gingko House
荔枝角青山道800號饒宗頤文化館中區H座
3480 0331

沒有留言:

發佈留言