2014年4月22日星期二

The Pudding Nouveau:拔釘再嚟

之前提及嚟到The Pudding Nouveau摸門釘,改咗去食PizzaZaZa,雖然唔會話食佢唔到唔憤氣,但朋友話點都要一試,就擇日重賽再嚟「拔釘」,仲要預早少少嚟,避開少少人潮。7:00pm到達,果然好多客,已經坐滿成間鋪,猶幸門口無乜人龍,得我哋同另一組客,等一陣就已經有位嘞。
The Pudding Nouveau屬Lassana旗下一員, 繼續以小店模式經營,室內環境確實幾細,廿個位都唔知有無。一室黑與白,營造出法式咖啡小店,不過,香港始終地貴人多,枱櫈排得密集之餘,人聲也有點吵,好老實,隔離枱嘅女生呀,我真喺無心偷聽妳哋講自身嘅秘密!所以,想感受一下法式嘅悠閒風情,或許閒日晏晝可以啩! 
一心嚟依度食佢啲甜品,但總要搵少少鹹點墊墊肚。牆上手寫黑板有一列鹹點套餐,包任何鮮磨意式咖啡或茶,如意大利泡沫咖啡、伯爵茶、洋甘菊……等等。雖然有4款選擇,不過,是晚就只得番牛角包一款。睇之前其他人嘅食評,大讚啲班尼迪蛋,好可惜今晚無緣一試。
bowl煙三文魚蛋沙律牛角包伴沙律菜 $68
單睇啲煙三文魚嘅份量,就知絕對無欺場,唔會淨喺得啲蛋沙律,煙三文魚得一、兩片。牛角包烘得金黃,鬆脆富牛油香;煙三文魚味道煙燻鹹香、油潤豐厚,配合蛋沙律嘅酸酸甜甜、濃郁蛋香,口感實在,滋味滿分;而伴碟嘅沙律菜亦加有油醋調味,酸香清新。
bowl鮮奶咖啡 (跟餐)
曾經晌觀塘Express Bar by Lassana 跟過店主之一嘅Tracy學拉花,亦品嚐過佢嘅手勢,今晚晌度再遇到佢負責沖咖啡,真喺點可以唔點至鍾意嘅鮮奶咖啡呀!簡單一個拉花,已盡見功架,拉花圖案清晣,圖案尖尖位對正返咖啡杯身嘅餐廳商標,咪以為「符碌」,喺刻意拉成,而且,啱啱好倒到一整杯滿滿,一滴都無瀉出嚟;飲佢啲鮮奶咖啡喺絕對唔使落糖,落奶手勢好,奶同咖啡溝得勻,唔使再攪就可以飲出柔滑、香醇、均勻嘅口感。
bowl芒椰沙冰 (跟餐+$8)
散叫正價收$32一杯,跟餐補番$8就可以喇。兩位朋友同時都點咗芒椰沙冰,的確賣相極之討好,白跟黃,色澤亮麗,又充實陽光氣息,濃郁嘅芒果沙汁,加入香甜嘅椰奶,幼滑冰涼,消暑奇「冰」喔!
講完啲鹹點輕食套餐後,就輪到「主角」登場。餐牌印製精美,圖文並茂,包含多款窩夫、乳酪、奶凍、刨冰及特色甜品。
bowl香蕉朱古力窩夫 $58
窩夫喺我哋想試嘅重點,4款窩夫(鮮芒果、曲奇忌廉、香蕉朱古力、雜莓)我哋揀咗後兩者。窩夫熱辣鬆脆,餅心卻好軟熟,又有蛋香;再配上完熟嘅香蕉肉、朱力古粒、濃郁幼滑嘅朱力古雪糕,夾埋一齊食,冰火嘅口感,甜蜜嘅滋味,如淋上多啲多啲朱力古漿,就梗啱我添。
bowl雜莓窩夫 $62
香蕉換上雜莓(紅桑莓、黑桑莓、藍莓、士多啤梨),雪糕換上雜莓味,果漿改唧上士多啤梨味,就成為依道色彩繽紛、成份小果園嘅雜莓窩夫。幾款生果都非常新鮮,各帶有唔同味道,夾在雪糕與窩夫同食,跟香蕉朱古力窩夫感覺截然不同,清新醒胃,酸甜有緻,有種夏日跳脫嘅感覺。
bowl檸檬芭菲 $54
賣相別緻嘅檸檬芭菲,色澤對比鮮明,而忌廉、牛奶所做嘅芭菲,極之輕柔幼滑,檸檬清香味非常突出,入口清爽自然;而兩側嘅拿破崙酥皮鬆化酥香,點綴用嘅紅桑莓提升酸香層次,整件甜品都好睇好食。
雖然今晚咁早嚟,都已經話有好幾款甜點已暫停供應,例如:心太軟、梳芙里,可見小店仍大受歡迎。試過其中幾款食物,無論甜定鹹,都感受到小店嘅用心製作,「人龍」之勢亦非浪得虛名!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$130

餐廳資料:
The Pudding Nouveau
大坑京街17A地下
3585 7325

沒有留言:

發佈留言