2014年4月21日星期一

MangoChaCha:Come芒.細說情懷

芒果種類上百種,你又認識幾多?印度阿方索芒、菲律賓呂宋芒、豬腰芒、泰國水仙芒、象牙芒、枇杷芒、印尼鷹嘴芒……等等,台灣嘅「愛文芒」你又聽過未?今日好開心嚟到晌台灣發跡,分店遍及吉隆坡、首爾、東京、深圳等地嘅MangoChaCha芒果主題甜品店,一口氣試咗多款以愛文芒入饌嘅冷熱甜品。
店名:MangoChaCha,其實喺由農家出身嘅店主Mango同太太ChaCha合力創辦嘅,憑著高質素嘅愛文芒及其他優質食材,加埋不斷嘅創意同心思,由台北路邊攤做到依家台灣本土及海外都有多家分店,證明成功非僥倖。
據介紹,依種外皮橙紅嘅愛文芒本身唔喺台灣品種,乃上世紀中由從北美引入嘅一種紅芒「蘋果芒」,再加以培植成為今日嘅愛文芒。MangoChaCha唔同一般甜品店就咁買入水果,全店所用嘅愛文芒都喺店主自己農場嘅出品,質素有保證,而且,每年5、6月為當造莆,為保質素,將熟成芒果起肉,然而再以快速冷凍技術冷藏,咁就可以一年四季都有穩定貨源供應。至於愛文芒,其特性喺肉質細膩、纖維特幼,果肉無渣,味道清甜,甜度達到12,算得上味道清甜。下次再有機會到台南玉井、高雄枋山、屏東獅子依幾個愛文芒種植基地,點都要買少少作為手信,送俾啲識食嘅老死先。
一室橙溝白,充滿陽光活力,而座位設計,有吧位、馬蹄形廂座、梳化椅、活動式枱櫈,可用簡潔型格嚟形容。
食品選擇又如何?招牌芒果冰品,包括芒果雪花冰、黑糖剉冰及雪花冰拼剉冰,以依幾個基礎,配搭出唔同份量嘅組合,人多人少也適合。
bowl金牌情人 $58
喺以招牌芒果雪花冰加芒果肉及法式手工芒果雪糕組成,如果無雪糕,就喺最基本嘅「金牌」($48),如份量加倍就成為「金牌情人豪華版」($108),足3-4人享用呀!
據店員介紹,佢哋嘅芒果雪花冰喺以芒果肉、冰及牛奶做成,所以食時無需要再加糖漿,確實啲雪花冰滲出清幽芒果香,而且入口好綿柔。而冰上球法式手工芒果雪糕超好食,製作時入加鮮忌廉,口感更柔滑豐厚,富奶香,令小弟又再想起Spade by Lassana啲法式雪糕;反而,芒果肉無想像咁甜,不過,店主推介食法,就喺糝少少岩鹽,唔單止可以中和果酸,仲有效提高個甜度,芒果入口,先有少少鹹,再吊起個甜味,再者,果肉的確纖幼無渣;為求質量一致,所有芒果牛奶雪花冰磚、芒果雪糕、芒果肉統統都晌台灣總店運嚟,另外,餐碟都雪過先用,摸上手一陣陣冰涼,細心位盡見。
bowl招牌情人 $58
另一款主打冰品,淋上黑糖漿嘅剉冰,加芒果肉及法式手工芒果雪糕所組成,無雪糕版本就喺「招牌」($48),加倍份量就變成「招牌情人豪華版」($108)。剉冰刨得幼細,又滑如絲,入口即融,配合埋醇香嘅黑糖漿,天然不造作嘅味道,喺夏日透心涼嘅佳品,況且,黑糖甜品一向都啱晒我。
金牌情人令我聯想到一個有內涵嘅情人,就如雪花冰,不用再添加都可以散發一股清幽香氣;而招牌情人,就好似喜歡裝扮,靠少少修飾嘅情人,無咗黑糖嘅襯托,剉冰就可能變得平淡無奇。

既然在香港落戶,又點少得加添一啲香港限定款式,包括跟多士、卷蛋、窩夫、糯米糍、酥皮及梳乎厘嘅組合。而且,名字也改得浪漫詩意,戀愛層層疊、情愛綿綿、甜蜜夾心……,女生們應該最受落喔。
bowl情愛綿綿 $38/2件
其實即喺芒果忌廉卷蛋,外層嘅海綿蛋糕好鬆軟,回彈力強,不過,蛋香味唔算好濃;忌廉打得軟滑輕柔,入口如風,加上愛文芒嘅清甜,兩口子揀此甜品共嚐,綿綿情意,不言而喻。一份感情,包含好多嘢,要細味欣賞,先可細水長流!
bowl甜蜜夾心(配黑糖醬) $68
「夾心」,因為以窩夫夾住芒果雪糕及鮮忌廉,再配上一小杯黑糖漿。外層微脆,內層軟熟,為配合「夾心」,窩夫要攤涼一點,所以,口感始終唔及新鮮熱辣既出時候嘅效果。雖無一種好冰火嘅感覺,然而,配合雪糕及忌廉,大啖大啖咬,又喺另一種滋味,猶如食緊雪糕蛋糕咁。想更甜蜜,醇香嘅黑糖漿,又豈可錯過。盡管有時候感情攤凍咗啲,但一啲小小嘅元素,又可引發更多甜蜜!
bowl冷熱激情 $58
酥皮配芒果,西式嘅拿破崙早有先例,不過就一向喺凍食。依道「冷熱激情」,以自家製新鮮焗好嘅酥皮卷,再塞入冰涼芒果肉,一客兩條,希望讓客人感受冰火嘅感覺,再伴上一球法式手工芒果雪糕。酥皮卷焗得好平均,第一口咬落好鬆脆,但做得有少少厚,加上喺卷狀,所以,口感再出嚟會有啲煙韌,跟拿破崙喺兩樣嘢嚟。雖然做到冰火感,但如果酥皮卷再改良一下,效果一家更理想。激情喺需要配合,配合不好,會激情難再呀!
bowlLove is Air $58
好虛嘅一個名字,但感覺又好浪漫咁。芒果梳乎厘以打起嘅蛋白,加上芒果汁做成,用料簡單,但做法非常考功夫嘅一道法式甜品。梳乎厘做得挺身而輕柔,入口像陣空氣,但又散發幽幽芒果清香,輕易就食晒成個。最有心思喺杯底撒上少少沙糖粒,食到尾下底有少少焦脆位。空氣喺乜?睇唔到、捉唔住,但無咗佢你又唔得,情唔單講愛情,仲有親情、友情……,切勿忽略已有之情,不要孤單而活喔!
其他甜品款式,仲有芒果切盤、法式手工芒果雪糕、芒果阿拉莫(即喺芒果粒加雪糕雙拼)、冬季限定嘅芒果湯圓。
飲品方面亦一樣有照顧到,例如:芒果汁、芒果沙冰、芒果醋、芒果奶昔、芒果咖啡及芒果茶。
bowl芒果汁 $38
簡單地以愛文芒果肉加水打成,無糖添加,雖然唔及阿方索、呂宋芒咁甜,但味道幽香滑溜,全因愛文芒本身果肉無根。如果想免費試番杯無問題,上官方FB讚好,就可以免費享用一杯鮮打芒果汁,不過,免費裝就會細杯啲。
經歷咗一個滿腹喜悅嘅下午,品嚐咗多款甜品,亦對情懷很多聯想。人人對愛對情都有唔同睇法,滿滿都喺憧憬,你又會喺點?選擇伴侶,究竟情人要「金牌」定「招牌」好?彼此相處,要「情愛綿綿」,抑或「冷熱激情」,還是「Love is Air」?祝願有情人,恩愛無邊!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$0(試食邀請)

餐廳資料:
MangoChaCha
尖沙咀漆咸道南33-35號友聯大廈地下5號舖
2723 2777

沒有留言:

發佈留言