2014年4月10日星期四

串燒燒烤專門店 Kebab BBQ Shop:串燒.嘆串燒

細細個嘅時候,第一次接觸串燒就喺小學校門外嘅走鬼串燒檔,馬來風味嘅沙嗲串燒(記憶中應該喺馬來風味吧),仲要獨沽一味只有沙嗲牛肉,每串$0.5,一放學就人頭湧湧圍住個原始炭爐買串燒,炭香撲鼻。時至今日,串燒已發展得多變,今晚就跟朋友嚟到山林道嘅「串燒」嘆串燒。
這家店真喺幾隱蔽,雖然位處食肆眾多嘅山林道,又喺地鋪添,但因為鋪門唔喺開晌大街,而喺瑟縮入咗條小巷內,差啲過門不入行過咗。用餐環境分室內和室外,前者比較簡單,木枱膠椅,裝修亦都簡單;反而室外露天位有啲特色,一片峉里風情,大陽遮,藤椅梳化,不過,食串燒熱鬼辣辣,等秋涼坐出面就適合啲。另外,有樣幾貼心嘅設施,就喺可放背囊或手袋嘅雜物籃。
未講到串燒選擇,餐枱紙有張介紹「串燒」嘅資訊,例如:串燒嘅由來、跟其他地方嘅串燒有咩分別……等等,可能文字太多,亦有啲沉悶,嘥咗店主一番心思。
不過,串燒種類甚至選擇,由雞類、豚肉類、海鮮類、飯類、蔬菜類、牛肉類、腸及丸類、羊肉類及燒芝士類,足足有70多款,全部即叫即燒,需時製作,所以都講明要耐心等候。雖然有另一個膠餐牌有少部份圖片及編號,但個人認為張點餐紙加埋編號會實用啲,尤其好幾個朋友傾緊點咩嘢食時,講「冧吧」始終易過嗌菜名。
由於唔肯定啲份量喺點,所以,邊點邊食,邊食邊再叫,好喇,就由有趣嘅餐具開始啟動,分享我哋點嘆串燒先。
bowl蒜燒雞脾菇煙肉卷 $32 / 2隻
將煙肉捲住雞脾菇嚟燒,有點新意,煙肉燒香後入口有啲脆,而雞脾菇沾滿煙肉嘅油香,味道寧捨甘香,而雞脾菇本身又有點咬口,不過,蒜香欠奉喎!
bowl香草牛油燒花甲 $48 
花甲算喺幾大隻,亦都幾好肉,入口感覺新鮮,富香草香味,唯牛油味都未夠突出,可以重手啲都無妨。
bowl扎幌鰻魚汁燒比目魚 $88
比目魚大件頭,塗滿鰻魚汁,燒好後又糝唔少芝麻,份外芳香。比目魚肉質幾挺實,唔會一夾就碎;個鰻魚汁調校得又幾香濃,令成條魚都好香好食。
bowl首創惹味魚香燒原條茄子 $45
從餐牌所見,依個屬於店主推介,燒原條茄子何來首創呢?首創喺加咗「魚香」,可謂「魚香茄子」燒烤版。燒透嘅茄子口感十分軟腍,質感綿綿,茄子表面加上好多魚香肉碎,確然幾惹味。
bowl海鹽燒巴西厚切牛舌 $38 / 串
又喺另一款店主推介嘅串燒,牛舌果然厚切,切得真喺頗厚身,而牛舌質感富咬口,有嚼勁,簡簡單單海鹽燒,就托出牛舌獨有嘅味道,真喺好食。
bowl紫蘇葉香燒羊仔柳 $28 / 串
羊串燒得好少選擇,一喺羊仔柳,一喺羊鞍,羊鞍有點貴,所以揀嚟羊仔柳。一串有5粒,羊羶味唔重,不過紫蘇葉令啲羊仔柳有朕香味,肉質都還可以啦。
bowl雙重芝士燒純種杜洛黑豚豬腩 $58 / 2串
店方特別加有一類叫「燒芝士類」,仲註明用日本芝士加車打芝士碎,當然好有興趣,而且,有一款叫甚麼杜洛黑豚,老實講,小弟見識少唔多知佢來頭,問過店員先知喺西班牙貨色。雖用上豬腩,出嚟效果無想像中咁肥膩,又有啲燶邊位,幾有食叉燒嘅感覺,沾滿濃香嘅芝士,極為惹味。
食串燒不外乎揀飲汽水,但小弟就喜歡王老吉($17罐),但依家晌國內就慣叫加多寶,可以清熱解毒嘛!
「串燒」嘅做法下醃料唔多,大都可以品嚐到食材原味,不過,消費實在唔平,可能因為始終開晌尖沙咀,就算位處巷仔內,鋪租都唔平得去邊,食幾串嘢已過百嘞。招呼好好,店員反應夠快,整體食物味道其實都唔錯,但名為「燒烤專門店」,食咗成晚,感覺總喺欠缺一啲令人有難忘嘅招牌主打串燒啫!

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$200

餐廳資料:
串燒燒烤專門店 Kebab BBQ Shop
尖沙咀山林道6號B舖
9509 9995

沒有留言:

發佈留言