2014年4月1日星期二

薈萃閣 ip cafe:出色散叫菜

早前曾到過港島太平洋酒店嘅薈萃閣品嚐佢哋嘅自助晚餐,除咗定價實惠之外,仲會每四位送上一客招牌主菜,上次,就一口氣試過其中3款:海南雞、雞沙嗲同豬沙嗲、烤煙豬手及一款特色甜品香煎雲尼拿法式甜包,咁先知佢哋嘅散叫菜式原來都做得幾有水準。今日,趁有空,就再嚟拜訪,多嚐其他招牌主菜。
中午時段,餐廳照樣有提供自助午餐,價錢$158 + 10%(星期日至五供應,個別信用卡仲有85折),估唔到原來都有幾多人幫襯,問問侍應話周不時有搞啲研討會之類,所以,有時仲會爆場添!
因為此行目的唔喺嚟食自助午餐,所以,都只喺行個圈望一望,食物數量同款式跟夜晚差唔多,都喺中西湯、麵包、冷盤、海鮮、沙律、芝士盤、生果、魚生、壽司、熱盤、爐端燒、薄餅、酥炸小食、燒西冷、甜品、雪糕、自助啡茶……等等。星期日,親子吓一家平平哋嚟食番餐都唔錯,之後仲可以行過去中山公園個大草地玩添。
其實佢個a la carte散叫餐牌,都有好多選擇,由頭盤、沙律、湯類、三文治,到多款精選主菜及亞洲特色美食,以及數款甜品,不愁無啱口味嘅選擇,唯一喺無做套餐形式,散叫起嚟個價錢會貴啲,但今日試過就知絕對喺酒店級級數。
bowl炸魚薯條 $68(Small)/ $108(Regular)
之前睇過食友嘅一篇食文,對個炸魚薯條大讚,所以,都想試吓,不過,個標價跟食友文中所標示就平咗好多,原來喺以前用上貴價嘅鱈魚,但可能未必人人願意俾二百幾蚊食個炸魚薯條,故此依家就改用另一種中價靚貨,價錢就可以相宜好多。外層炸漿薄脆甘香,又唔會有油膩感,一咬咔嚓應聲裂開,師傅嘅炸功應記一功,出奇哋魚柳入口都喺咁嫩滑。薯條亦都好鬆脆,一啖薯條,一啖沙律,互作平衡。無論炸魚,抑或薯條,蘸點他他汁,感覺輕省啲,再唔喺,隨碟嘅檸檬,就更大派用場嘞。
bowl慢煮三文魚柳配菠菜及扁意粉 $178
家下好興慢煮菜式,尤其魚類及肉類,慢煮好處喺完全保留食材鮮味及肉汁,絕無流失。一碟有3件慢煮三文魚柳,頗大件頭,魚肉非常嫩滑,又滿滿油脂,甘香豐腴,配上三文魚子作裝飾,十分合襯。而菠菜忌廉汁做得香滑細膩,口感滑溜,沾上醬汁嘅扁意粉,既咬口,又滋味。
雖然菜式唔太花巧,但感受到師傅嘅專注同用心,如能推出套餐,相信更具吸引力啊!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$0(試食邀請)

餐廳資料:
薈萃閣 ip cafe
西環干諾道西152號港島太平洋酒店
2131 5908

沒有留言:

發佈留言