2014年2月23日星期日

又一間餐室 Mo-Ikken Cafe:又手好閒

繼上次返完教會,老友一車車返晒我哋成班美孚街坊嚟「又一間」食晏,今次原班人馬,再度踩場,踩場就講得誇張啲,都喺搵啖飯食啫。
又一間都幫襯過好幾次,食評都有幾篇,所以,環境依啲多餘嘢唔講。一坐低就睇睇有咩午餐好食。依日所見,午餐分兩類,分別喺精選午餐及炒粉麵飯套餐:
精選午餐($48-$54):一共7款,送餐湯或沙律,以及咖啡或茶;
炒粉麵飯套餐($46-$52):一共8款,包是日小食一款,送餐湯或沙律,以及咖啡或茶。
午市好就好在無加一。
bowl沙律
個沙律嚟咁多次都無變,照樣喺沙律菜、罐頭什果、車厘茄、紅腰豆,溝沙律醬,絕對無驚喜,亦有種倒模模式嘅感覺。
bowl芝士白酒汁焗石斑飯 $48
雖然個侍應話焗飯製作需時,搞到我都等咗成20分鐘,啲朋友都食咗成大半先嚟我個焗飯。睇賣相,似乎唔錯,個白汁又加咗少少刁草,不過,面層個汁底,絕大部份都喺白汁,芝士好少,更喺唔太覺得有咩酒香;另一失望位喺飯底,唔喺炒飯嚟,只喺白飯而已,幸好啲飯粒唔點爛,否則就惡啃;啲石斑,即喺魚柳,質感就不過不失咁,卻喺薄得無乜肉地!
bowl奶茶
雖然用上「黑白奶」茶杯,但唔代表啲乜嘢,因為,個奶茶有茶香,可惜唔夠滑。
其他朋友仲食咗精選午餐嘅蒜香蜆肉天使麵($50)、松板牛肉飯($48)及炒粉麵飯套餐嘅黑椒雞絲炒烏冬($50)、鮮茄海鮮湯飯($46),而炒粉麵飯套餐所送嘅是日小食喺咖喱角1隻。睇賣相,我就覺得個蒜香蜆肉天使麵及鮮茄海鮮湯飯幾掂咁款,不過,味道就只有佢哋先知得最真,聽朋友話,啲嘢唔錯。
蒜香蜆肉天使麵
松板牛肉飯
黑椒雞絲炒烏冬
鮮茄海鮮湯飯
咖喱角
即喺小弟最無眼光,揀咗款水準大跌嘅焗飯。仲有就喺,啲侍應做得有啲迤(hea),其實見佢哋走嚟走去忙過不停咁,唔可以話佢哋游手好閒,但梗喺好似唔上心咁,好似餐具叫幾次先俾齊,水又要叫先俾,總之依樣要追,嗰樣又要問!

個人評分
味道:5/10
環境:7/10
服務:4/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$48

餐廳資料:
又一間餐室
荔枝角寶輪街1號曼克頓山商場(曼坊)G08舖地下
2886 8778

沒有留言:

發佈留言