2014年2月14日星期五

八佰屋日本料理:飽歷風霜和食小店

美孚區賣日本菜嘅餐廳唔多,一隻手數得晒,唔計間「爭鮮外帶壽司」之外,有得堂食嘅就淨番「八佰屋日本料理」未幫襯過,今晚,又喺同老婆撐枱腳嘅日子,就一於試試「八佰屋」啦!
咪睇佢食評唔多,其實都幾受街坊歡迎,有時候收工經過,都見坐得滿滿。何解話「幾受街坊歡迎」?因為小弟幫襯當晚,見店主不時同客人傾偈,表現得非常熟絡。而八佰屋應該晌美孚區都屹立咗好多年,啲枱櫈就喺最好嘅證明,有種飽歷風霜嘅感覺,此外,牆身都有啲破舊。整間店,正中間喺半開放式壽司吧位,可睇到師傅即場做刺身、壽司,其他就喺2人或4人散座。 
除有一大本餐牌,包羅刺身、壽司、鐵鍋、炸物、燒物、定食……等等之外,仲有幾張單頁嘅理料、刺身、壽司推介,以及好多款佐酒小食。
枱上餐具一般性嘅和風,亦有一小樽綠茶,作用喺自己招呼自己。
bowl酒煮三文魚頭窩 $80
雖然只賣$80,但估唔到都有幾多三文魚,有成一大窩,清湯加入清酒,湯嚟得清甜又散發點點酒香,而三文魚頭肉質挺實,又厚身又多肉。
bowl銀雪魚 $138
真喺長氣都要講,銀雪魚近乎喺老婆必然之選,佢好怕食牛油、忌廉之類油膩之物,不過,銀雪魚嘅魚油佢就一啲都唔抗拒。一客有兩大件銀雪魚,燒得金香,魚肉滑溜無邊,又有豐腴甘香嘅魚油,老婆大讚無得頂,小弟都覺得非常之正,抵食!
餐牌內嘅主食都可以+$20轉定食,有漬物、御飯、味噌汁,好在我哋只加一份,因為碗白飯頗大。漬物喺一小碟兩片醃蘿蔔,酸甜爽脆;碗白飯飯粒圓潤黏糯,但總感覺唔及泰國米咁有飯味;味噌湯比出面做得清少少,但麵豉味唔差,又有少少豆腐粒粒。
補充番少少收費資料供大家參考,每位茶錢收$5,自來飲品亦會收,其他開瓶費、切餅費、加一……等等,即晌餐牌中詳列,正所謂童叟無欺。
人均消費百零蚊,就食到兩道唔錯嘅料理,值得再幫襯,繼續支持小店!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$137

餐廳資料:
八佰屋日本料理
美孚美孚新第5期蘭秀道3B號地下
2310 2863

沒有留言:

發佈留言