2014年1月7日星期二

囍宴 甜‧艺 Xi Yan Sweet:好友狂嚐曲(十三)

我諗提起「囍宴」,相信啲人就會聯想到佢嘅掌舵人Jacky Yu(余健志),以集中國各地方菜之大成,將亞洲多元飲食文化共冶一爐,令中菜全新創作出現於人前,風格獨特,不拘一格,餐廳仲開到去上海、新加坡,真喺幾成功。除中菜以外,佢亦有推出其他產品,例如:鮑魚、鮑魚麵、XO醬、養生湯包、湯圓、賀年糕點,今次「好友狂嚐曲系列」要分享就喺食友所贈嘅「囍宴花心蝴蝶酥」,非常多謝食友咁大手筆。
bowl花心蝴蝶酥 $198
鐵盒包裝,紅底金字,感覺喜氣洋洋,一大個「囍」字以外,仲有「年年有餘」圖案,絕佳嘅新年賀禮,不過,收依份禮之時就同過年無關,而喺賀小弟牛一嘅生日禮物。全盒蝴蝶酥淨重約200克,內含4款口味,每種口味有6件,即全盒共 24件。
究竟有邊4款口味?唔使估估吓,翻轉盒底標籤就一目了然,當中有甘甜陳皮味、酸甜子薑味、香酥鹹蛋黃味、香脆牛油味。香港出品,新鮮製造,雖然有下防腐劑,不過保質期得30日,開封後要存放晌陰涼處,最好7-10日內食用添。
bowl甘甜陳皮味
蝴蝶酥本身做得層層鬆脆,極富牛油香味,陳皮棵粒只灑晌蝴蝶酥面之上,而且唔算多,但還嗒得出陣陣陳皮香味,跟蝴蝶酥幾夾,之但喺稍為隱若一啲啫。
bowl酸甜子薑味
子薑拼蝴蝶酥依個配搭喺小弟最為期待,因為子薑嘅辛酸應該能更好好平衡蝴蝶酥嘅牛油味,不過,子薑真喺落得極之手緊,比陳皮味嚟得更淡,完全未有期望中嘅效果。
bowl香酥鹹蛋黃味
鹹蛋黃真喺塑造性高,煮餸整餅都得,而且鹹香誘人,同樣,鹹蛋黃加得無幾,睇外觀差唔多分唔到佢同原味嘅分別。真失禮,我哋幾個都完全食唔出鹹蛋黃嘅鹹香!
bowl香脆牛油味
即喺原味,無加入任何配料,不論味道或口感,都做得上乘,香甜酥脆,真喺令人食唔停口。
甘甜陳皮味(前右)酸甜子薑味(前左);
香脆牛油味(後右)香酥鹹蛋黃味(後左)

我事後想再上網查查囍宴花心蝴蝶酥嘅資料,原來早前曾出過團購,而當時無論文字嘅介紹,抑或相片嘅展示,都極為吸引。以下輯錄咗嗰次團購嘅相片,配料嘅份量,以及賣相,真喺同我收到嗰盒有啲天淵之別喎!
團購展示嘅相片,喺咪正好多呢?

飲食可以創意無限,單睇曲奇就可見味道可以千變萬化,所以要突破蝴蝶酥的傳統規範,個人覺得唔算咩新奇事,但以陳皮、子薑、鹹蛋黃嚟加入蝴蝶酥之內,口味幾嶄新,相信晌將來會見到更多獨特奇美嘅口味,希望將來再有機會試嘅時候,喺「足料」版本囉!

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$198(禮物)

餐廳資料:
囍宴 甜‧艺 Xi Yan Sweet
灣仔永豐街8號
2833 6299

沒有留言:

發佈留言