2014年1月18日星期六

沙嗲王 Satay King:沙嗲王 x Soda Card博客試新菜

沙嗲王觀塘店仲喺晌未寫食評嘅年代幫襯過,而荃灣店亦都有幫襯,至於今次嚟試新菜式嘅銅鑼灣店就第一次到,一出𨋢門一片阿拉伯風情,唔講唔知,原來沙嗲王經營已有20多年歷史,滋味無國界,以菜式多元化、多國化見稱,中、西、越、泰、意、法、葡、日樣樣都有。
店內樓底高,地方闊落,天花掛有唔少別緻嘅吊燈,又有唔少卡位,二人、四人、六人枱,近窗一邊又有街景睇下。店舖整體裝修設計加插好多古時代文物,但又唔俗套,睇起嚟又幾年輕化。
今次嘅試食活動,喺因為沙嗲王剛啱加入咗Soda Card而搞,咁Soda Card又喺乜東東嚟?簡單而言,佢就喺將店舖傳統嘅會員制變成數碼化,當中參與商戶有零售,有食店,有消閒過百間,並建立一套個人化獎賞計劃,拋棄舊有以消費金額模式,改以次數計算,人人平等,務求商戶及消費者各取所需。就以今次沙嗲王為例,每打卡一次都有積分,獎賞包括免費甜品、飲品、薄餅、飯麵買一送一……等等,著數多多!
雖則沙嗲王滋味無國界,但依日晏晝要試嘅菜式亦已一早準備好,真喺多謝店方嘅細心安排。當中包括4道前菜,4道主菜,以及2道甜品,而飲品方便,餐廳亦大方讓我哋隨意挑選。
店內基本主餐牌
是日試菜餐牌
bowl熱薑汁蜜 $27
由於身體有少少抱恙,唔敢飲凍嘢,所以目標鎖定晌熱飲堆中,如熱蜂蜜柚子茶、熱薑汁蜜、熱柑桔檸蜜……等等。最後揀咗熱薑汁蜜,因為依個配搭未試過,滋潤嘅蜜糖中滲出淡淡薑味,飲一啖很暖和身體,冬日暖身之選。
跟住4道前菜好快輪流登場,有沙律、蝦餅、薄餅及芝心餅,味道嚟自唔同地域,果然多元化。

bowl魚籽薯仔沙律 $29
依款沙律喺新登場出品,以羅馬生菜、火箭菜及水耕菜苗墊底,鋪上薯仔沙律,加入魚籽、溏心蛋點綴,賣相幾清新閃亮。沙律菜新鮮爽脆,薯仔沙律跟魚籽撈勻食,粉甜嘅薯仔多點鹹鮮之餘,有啲卜卜脆口感,而溏心蛋做得不俗,「流心」效果一流。整道沙律味道清新開胃,都只喺賣$29,確喺抵食。
bowl自家製越式蝦餅 $58
一客6件越式蝦餅,配以泰式酸辣醬。蝦餅質感彈牙,滲出淡淡蝦鮮味,偶有食到少少蝦肉,不愧真材實料。不過,個人覺得炸得未夠香透,再炸耐少少,不單色澤更金黃,味道更香口,此外,入口較油膩亦喺要改善嘅地方。
bowl娘惹牛肉Pizza 
屬於將推出嘅新出品,故未有定價,不過,以現有售賣嘅4款薄餅而言($30-$35),應該都喺三、四十蚊範圍。沙嗲王嘅薄餅特色喺「6吋酥皮薄餅」,雖然喺厚批,但口感超鬆脆,配以微辣惹味嘅娘惹牛肉,烘得軟綿絲溶嘅芝士,依個意大利、馬來西亞混合菜式大可帶俾你意外驚喜。
bowl北海道芝心餅配韓國酸辣椒
依個亦喺另一道新出品,不過,與其話喺新出品,可能叫作強化版更貼切,因為餐牌內己有北海道芝心餅,餅面加有韓國紫菜碎及芝麻,定價$22 / 件,兩件起,而依家就改襯韓國酸辣椒嚟代替紫菜碎。其實原有嘅北海道芝心餅已經好好食,外層香脆,入口煙糯,而內裡北海道牛乳芝士既滿滿又滑溜,流心效果明顯,又有淡淡牛乳香,搭埋紫菜碎、芝麻粒,真喺一流。至於改以韓國酸辣椒又如何?味道帶少少酸,亦無想像中咁辣,有食友笑言似榨菜,確實口感有啲爽脆,喜歡試新嘢嘅朋友不妨一試。
幾款前菜、小食嘅味道及特色兼備,再趁空翻翻店方嘅餐牌,原來佢哋已經開始選用大量無污染及有機食材,例如蔬菜統營處嘅水耕菜苗,有機米,但難得定價都仲喺頗親民。
其實4款前菜份量不少,尤其薄餅及芝心餅,不過,跟住落嚟嘅4款主菜,有米線、拉麵、焗飯、炒飯,亦都喺份量十足嘅菜式,可謂挑戰緊我哋嘅食量。哈哈,若非小弟今日狀態不足,理應可以幫大家包底。

bowl冬蔭功札肉鮮蝦米線配日本溏心蛋 $52
雖然唔喺咩新出品,但亦喺餐牌內嘅廚師推介菜式。雲南米線一向喺港人熱愛,依碗以冬蔭功作為湯底嘅米線,唔比泰菜館嘅冬蔭功差,一樣集酸、辣、鮮於一身,呷一口,濃郁而富層次。而配料有札肉、鮮蝦、溏心蛋、蕃茄、銀芽,幾樣都用料不賴,好似札肉咁夠挺實,鮮蝦又大隻又爽彈,溏心蛋如上文沙律所講,甚具水準。再者,米線食落滑溜有彈性,令人唔會忽略依個大配角,襯埋啲冬蔭功湯入口,淡味嘅米線都變得唔同晒!
bowl溏心蛋.溫泉蛋 $8
講起「溏心蛋」,就唔可以唔提埋佢嘅堂兄弟「溫泉蛋」,晌餐牌中亦都有介紹,仲叫佢哋喺粉麵飯嘅最佳拍檔,可以當小食咁獨立散叫。不過,店方有貼心嘅建議,就喺溏心蛋最合適配搭湯粉類,而溫泉蛋則配搭飯類或意粉為佳。
bowl沙嗲安格斯肥牛拉麵配日本溏心蛋 $59
另一款廚師推介菜式,就喺依個拉麵,以香濃惹味嘅沙嗲湯底,配安格斯肥牛片,襯日式拉麵,再加多半隻溏心蛋。因為沙嗲湯做得濃稠,拉麵一掛而上,令拉麵份外好食,況且,拉麵本身質素不俗;而安格斯肥牛片柔軟唔嚡,沾上沙嗲寧捨惹味。
bowl自選麵 $49
如果唔喜歡指定嘅米線,又有個「自選麵」嘅多元組合,晌4款湯底中(沙嗲、咖喱、冬蔭功、清湯)任擇一款,再晌9款配料如勁脆厚切豬扒、薄切荷蘭豚肉、日式奇脆雞……等等(溫馨提示一下,配料勁脆厚切豬扒及美國安格斯肥牛要額外加錢,前者多收$5,後者再補$10)隨心揀一樣,然後選擇喜愛麵條(4款選擇:拉麵、米線、檬粉、粉絲),就成自家麵食,更可加配日本溏心蛋,仲彈性到揀半隻$4或全隻$8都得。
bowl鮮茄芝士焗厚切豬扒飯 $63
焗飯採用有機米,自然食得更安心,眼前個焗豬扒飯實在大堆頭,鮮茄醬汁做得茄味酸香鮮活,配合濃香嘅芝士,小弟覺得喺焗豬飯嘅神韻。豬扒果然厚切,兼且大件,肉質鬆化,認真唔錯;而底下嘅炒飯底未及飯粒好分明,但個人認為又唔喺太差,果真各人口味不同,所以,食味分享只作參考,哈哈。
bowl泡菜安格斯肥牛炒飯
將推出嘅新出品,同樣未有定價,根據其他現有炒飯嘅定價,加埋用上安格斯肥牛,大概六十蚊左右吧!依個炒飯似乎幾得大家歡心,因為飯粒炒得分明、油潤又乾身,味道帶點辛辣,個性突出;而肥牛粒軟腍有肉味,飯面嘅一撮泡菜,脆口辛香,喜愛泡菜嘅人應該對此炒飯甚欣賞。
bowl意大利即磨咖啡 $23
去到甜品時段,還是點多一杯即磨咖啡,方能更好慢慢享受甜品嘅滋味。雖然只喺賣$23一杯,但咖啡質素唔馬虎,醇香馥郁。
bowlPlatinum 芝士蛋糕 $30
$30一件芝士餅其實幾抵食,賣相無乜添太多花巧,只有少少點綴。蛋糕口感柔滑,芝士味唔太濃,較為清淡,不過略嫌個消化餅餅底稍為厚實。
bowl雪糕蘋果批 $25
相比之下,小弟就極為欣賞依份蘋果批,一來用酥皮做成嘅批底,又香又脆;二來蘋果醬煮得香甜細緻;再者,所加嘅一片烘蘋果片,薄脆又富玉桂香味,三者配合得宜,非常好食。所以,球雲呢拿雪糕也只喺成為「大茄」一角。
再次多謝沙嗲王嘅安排,讓小弟重溫佢哋嘅美食之餘,也率先試咗數款新菜;此外,亦多謝Soda,讓我多了解它們的系統,從而將來搵食就唔會錯過更多「著數」!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$0(試食邀請)

餐廳資料:
沙嗲王 Satay King
銅鑼灣軒尼詩道489號銅鑼灣廣場一期9樓
2893 6667

沒有留言:

發佈留言