2014年1月6日星期一

Mrs. Fields Cookies:好友狂嚐曲(十二)

唔經唔覺,好友狂嚐曲系列都寫到嚟第十二篇,其實Mrs. Fields差唔多日日都經過,因為小弟返工返中環,港鐵站內就有一間分店,所以經常行過,不過就一直甚少幫襯,反而買咗好幾次佢嘅小食嚟送俾啲食友仔。
眾所周知,佢哋賣嘅喺美式軟心曲奇,即喺大大塊,咬落唔脆,餅心軟軟韌韌,質感非常有趣,而且糖分高牛油重。雖然喺咁,亦都有唔少捧場客。晌店面,佢哋會將一小粒一小粒包好放晌櫃枱前俾人試食,小弟有時行過都會隨心攞粒過吓口癮架,哈哈!
今次唔喺朋友,又唔喺食友所送,喺老細個女醒我哋幾個同事嘅。所以,嚴格嚟講都唔喺太貼題,不過,算啦,被我抽抽水寫埋入「好友狂嚐曲」系列度啦。之但喺,話時話,佢一請就一大盒,雖知Mrs. Fields嘅曲奇本身都唔平,成$13件,所以依盒嘢都成$130架,可是對有錢人而言,碎濕濕啦!
內裡一共有10塊曲奇,分兩款味道:夏威夷果仁粒及朱古力粒。
bowl夏威夷果仁曲奇
入口可以話喺喪甜,真喺甜得有啲無譜,未必人人啱食,不過口感軟腍煙韌,富牛油香味,內裡有唔少大粒夏威夷果仁,真材實料無欺場,所以食落份外有咬口,而且果仁又好香脆。
bowl純朱古力曲奇
真喺睇佢唔出,估佢唔到,反而無咁甜喎,我諗對大部人而言易入口好多,而朱古力粒好濃朱古力味,佈滿晌成塊曲奇身上,所以個人較鍾意依款曲奇,正正啱啱好揀咗兩塊朱古力粒曲奇添。
純朱古力曲奇(左)、夏威夷果仁曲奇(右)。

曲奇加咖啡喺下午茶精彩組合,平時晌公司都喺懶懶哋沖三合一咖啡,剛啱同事從旺角嘅My Little Coffee買咗啲非洲肯亞咖啡,問我有無興趣喎,仲使講咩,加埋杯自家滴漏咖啡,超享受啦!
多謝晒老細個女,亦多謝同事,讓小弟從沉重嘅工作中釋放出嚟一陣,抖抖氣,飲吓咖啡食吓曲奇。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$39(禮物)

餐廳資料:
Mrs. Fields Cookies
中環港鐵中環站W8號舖
2609 4363

沒有留言:

發佈留言