2014年1月29日星期三

好日子酒家:團年好日子

年年同兩邊屋企人、親友都有幾餐團年飯,跟住又有團拜,開年,食盆菜,農曆新年前後兩星期特別忙碌,幾日紅假年年都喺四圍走,無得抖。團年飯當中,太太嗰邊嘅都一定坐定定、乖乖食,唔會影相搞咁多嘢,所以,就算食咗幾多好嘢,一律食評欠奉。自己依邊嘅,已經慣晒我嘅「相機先食」,有時仲喺佢哋問番我使唔使影相?影咗未?哈哈!今晚嘅團年飯喺同我直系家人食飯,即喺老父、細佬妹,當然仲有老婆啦。年年同佢哋食團年飯都喺屋村對面間「名豪海鮮酒家」,不過名豪前年中執咗,正所謂一雞死就一雞鳴,同一個鋪位又開番間「好日子酒家」。
對照番兩年前嘅名豪室內環境相,好日子嘅格局變化唔大,喺靠牆一邊多咗啲馬蹄位,靠窗依邊就無乜點變,只喺稍稍裝修,換過啲地氈,改過啲吊燈。但偌大嘅大堂,雖則已喺年廿九,入座率都只得3乘左右,真喺唔知佢平時晚市有幾多客。
因為真喺一年先嚟得嗰一次,唔知佢平日菜式嘅定價,不過,眼前嘅賀年餐牌,亦唔算好貴。有幾款新春套餐,分四人、六人、八人,都喺$538、$888、$1688(無話全包),亦有啲孖寶選擇,由$298-$438。最後我哋點個孖寶,加個老火湯,再拼多一份燒味,兩碟小炒,5餸1湯,白飯任裝,5個人實在好夠食。
 bowl豐料煲靚湯 $98
是晚嘅老火湯喺青紅蘿蔔煲唐排,咪睇佢瓦煲細細,都足以有7、8碗之多,好夠火喉,因為飲落好夠味,老婆又無味精反應,真材實料呀!雖然湯渣另碟上,不過食之無味、棄之可惜咁啫。
bowl脆皮燒腩仔 $88
睇樣幾唔錯,肥瘦相間,之但喺一入口,芝麻皮唔脆,就已經乜都唔使多講!
bowl菠蘿生炒骨 $68
雖然時近過年,佢哋有仲有多款小菜都喺六、七蚊碟。其實生炒骨個味道唔差,酸甜有致唔嗆喉,唯一可惜喺粉漿厚,而且芡汁偏少,所以有啲乾。
上文講過點咗個孖寶,就喺大花尾龍躉二味,一客炒斑球加一客蒸頭腩,賣$298。

bowl翡翠炒斑球
翡翠選上西蘭花,用作擺碟裝飾及色澤襯托都好睇,而炒花尾龍躉斑球大大件,魚味濃,有陣爽脆感,確喺幾好食。
bowl清蒸斑頭腩
至於蒸頭腩,因為始終喺頭腩,肉會無咁多,但質感細膩嫩滑,況且加入薑片、果皮清蒸,味道做得幾好,尤其果皮嘅幽香更吊出龍躉嘅鮮味!
bowl蠔皇花菇扣鵝掌 $98
大花菇唔單止大隻,夠晒厚肉,蠔皇扣過,菇香味濃。不過,鵝掌就差咗啲,色水已唔多對辦,比較色淡,唔多夠入味,令食味打咗折扣!
晚飯完筆,原來仲有南瓜露送,但勢估唔到,煮得幾啱食。入口查實似食緊椰汁西米露,內裡有西米,不過就無椰汁味,而喺南瓜味,兼且有食落有南瓜同蕃薯纖維,唔錯!唔錯!
餸菜嘅水準比較參差,不過,環境及服務就認真唔錯,可能唔喺太多客,所以,侍應有求必應,仲好快手!以上菜式,加埋茶錢每位收$10,白飯每碗$10,連加一,5個人食咗八百幾蚊,以街坊酒樓而言唔叫得平,但一年一次,都喺想同屋企人坐得舒服,食得輕鬆啫!

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$163

餐廳資料:
好日子酒家
石硤尾南昌街223-227號名都廣場地下至3樓
2362 9868

沒有留言:

發佈留言