2013年12月11日星期三

至尊重慶雞煲 Supreme Restaurants:有蜑先定有雞先?

重慶雞煲近年可講得晌近年迅速火熱,主打雞煲嘅食肆一間接一間咁開,晌港九新界各區開到遍地開花咁滯,早前就試過尖沙咀嘅「陸陸雞煲火鍋」,食過之後就明白確喺有其「味力」。今次又有機會掹食友車邊嚟到人氣食廈創興廣場嘅「至尊重慶雞煲」試菜,多謝食友之餘,更多謝店方。
上到創興廣場16/F一打開𨋢門,嘩!人山人海,仲墟撼過街市。不過,入內發覺原來大廳非常之大,餐廳佔晒全層,目測所見,估計有超過300個位以上,我哋到埗已有過半數位置被安排入坐,過多無耐就已經座無虛席,人聲鼎沸。店方安排我哋幾個坐晌卡位,更感闊落,擺滿一枱嘢都唔覺無晒位。
收費方面,喺以任飲任食經營,但唔估到咁實惠,怪不得吸引咁多後生仔。星期一至四正價時段(5:00-10:59pm),大人收$138,小童收$78,星期五、六、日、公眾假及其前夕,都只喺酌量收多$10位,絕無搶錢嘅感覺。如閣下喺夜鬼一族,貓頭鷹時段就更加超抵食(11:00pm-3:00am),大人只收$108,小童仍番收$78,星期五、六、日、公眾假及其前夕,同樣加收$10位。全部全包價,包埋加一,睇得出旨在實行薄利多銷,入座計任飲任食2小時,荃灣店及新開嘅銅鑼灣店更有小食及甜品供應,令人更感超值。
出面啲火鍋嘅任飲,選擇都唔多,有時叫佢嚟5罐就俾4罐,追完又追,晌依度就無依個問題。4個大雪櫃就擺晌你面前,成櫃獅威啤酒任攞,百事、百事青檸、七喜、美蓮達橙味、提子、青蘋果任拎,就連Jolly Sandy都有幾款味(荔枝、檸檬、奇異金果…),以及一啲韓國嘢飲,足見店方誠意。又麻辣,又雞煲,食火鍋點都會燥熱一啲,夏枯草、薏米水實屬窩心供應。淨喺講飲,都有賺呀!
見到枱面餐墊紙,寫住食雞3步曲:
1. 先食雞;
2. 放花膠、水魷魚、牛栢葉;
3. 加湯打邊爐。
原來食完雞煲,落花膠、水魷魚、牛栢葉等佢哋索晒雞汁精華,咁食就寧捨有味,之後加湯再嘆各式火鍋配料,辣香兼備,果真有意思。
bowl至尊重慶蜑家雞煲 (另加$298)
全包價包基本雞煲,2-3位半隻,4-5位一隻,6-7位一隻半,8-10位兩隻,11-15位三隻,16-19位四隻,20位以上就五隻。如果想食豪少少,大可加碼預訂一個「至尊重慶蜑家雞煲」,每煲另加$298,煲內額外加入多款海鮮,包括:原隻膏蟹、鮮蝦、花甲,而且份量十足,據介紹就連雞種亦取較大種,足兩斤六至兩斤半嘅走地雞,務求有肉食得嚟亦保持嫩滑度,所以,基本雞煲已好夠食,加埋海鮮實在可以令人食完已有半飽。
因為同枱食友唔嗜辣,所以我哋揀嚟少辣,個蜑家雞煲果然出色,雞件入口幾嫩滑,非常惹味,又富層次,唔喺一味死辣,有輕麻,有濃香,以滋味無窮嚟形容亦不為過。再跟店方交流,知道原來雞煲喺將雞件加入多種香料生煮至熟,故需候時20-25分鐘,當中有花椒、辣椒、大蒜、肉桂、洋蔥、丁香、豆寇、老薑……等等,以及唔講得嘅大廚秘製醬汁,故此能做到咁味道紛陳,不愧為「食神爭霸戰」中嘅獲獎菜式。此外,海鮮唔單料足,膏蟹爆晒膏,鮮蝦絕對唔喺蝦毛,花甲又夠晒大隻,而且味鮮!順帶一提,店內好少醬料選擇,比一般火鍋店少好多,其實,由於雞煲夠濃味,啲醬料根本都無乜需要派上場!
bowl至尊千芪米酒雞煲
老闆唔止做事有誠意,仲事事刁鑽,唔鍾意重口味嘅朋友,不妨揀依個「千芪米酒雞煲」試試,加入咗北芪、當歸、酒糟和4種黃酒,再加上洋蔥、蘿蔔、腐竹、黑木耳等配料,滾起之後待酒精散發,嗒落湯底淡淡酒香,輕怡藥味,清香不膩,滋補養生。
食完雞煲,再落嚟就當然點配料食火鍋啦。兩張火鍋配料紙羅列晒超過60款食材,全部任點任食,無論周圍、餐墊紙定點配料紙,都時刻提醒大家:「珍惜食物,切勿浪費!」,所以希望大家都可以做到「惜飲惜食,適食適飲!」其實兩個雞煲都食得我哋六、七分飽,所以,配料都唔敢一下子點太多,寧願煩啲,分多幾次落單妥當啲。但食吓叫吓,叫吓又食吓,原來我哋都幾擦得吓喎。
bowl花膠
跟番個食雞3步曲,花膠加落個雞煲煮煮,爽口入味,極之好食,真喺意外驚喜,何況花膠膠質豐富,營養又高,養顏滋補佳品,實在喺必點項目。
bowl牛柏葉、鮮鵝腸
牛柏葉索晒雞煲醬汁,亦都好食,而且亦都爽口,果然3步曲加入花膠及牛栢葉都喺好策略。不過水魷魚就無叫,改試鮮鵝腸,雖然鵝腸入口都同樣爽脆,但就唔及花膠、牛柏葉入味。
bowl美國肥牛
晌度主要食雞煲,所以牛肉唔多,獨沽一味:美國肥牛。外表睇落肥膏頗多,質素個人覺得一般。肉類仲有黑豚腩片及滑雞片,有機會下次要試試先得。
bowl新鮮即包餃子
另一誠意表現,餃子唔用來貨,無花無假,由阿姐現場親自即包,仲要有成3款餃子供應:京蒽羊肉餃、洋蒽牛肉餃及西洋菜豬肉餃,我哋3款都試勻,一致推選西洋菜豬肉餃最好,豬肉口感好,西洋菜清爽;京蒽羊肉餃都唔錯,羊肉好味濃,夠晒羶;而洋蔥牛肉屬自創,不過當日食落唔知點解個餃皮好溶,味道亦未見特出。
 bowl午餐肉、炸枝竹
午餐肉都點?唔好問點解,情意結。炸枝竹煮腍之後,沾滿醬汁,都好食架。
bowl淮陽凍豆腐、鯪魚滑、豬肚片、貢丸
經一晚雪過成蜂巢形嘅凍豆腐,可以講喺「湯汁海綿」,索滿湯汁嘅凍豆腐柔韌惹味,值得推介;鯪魚滑亦有水準,如果加多啲蔥就更啱小弟口味;丸類都有幾多選擇,如蟹籽丸、豬肉丸、白魚蛋、皇庭貢丸、鱈魚飽丸、鮑魚蝦丸、花枝丸、松花丸、牛根丸,可惜胃納有限,真想試勻晒佢哋。
bowl炸魚皮
大家都將炸魚皮放入湯內灼一灼先食,哈哈,小弟都喺鍾意當佢喺脆卜卜小食。炸魚皮送Jolly Sandy,都夾喎,最緊要唔油膩又無油膉味。
bowl菜蔬
菜蔬類、菇菌類夾埋有成十多款,雖然未必晚晚都款款有齊,但就不愁無選擇。
bowl香甜粟米、芋頭片
本來都食得夠晒皮,但店方嘅自信捱介,就一於食飽啲頂埋佢。栗米果然超甜,不愧重本少少嘅超甜粟;芋頭片入口十分之粉糯,好重芋頭味,而且咬落唔鬆散,原來芋頭片輕炸過,認真有心思呀。
bowl公仔麵、紅薯粉、日本烏冬
臨尾唔好嘥啲湯準,淥啲粉麵又喺食火鍋嘅情懷。家下出面好多火鍋店都已經俾出前一丁,但晌度估佢唔到公仔麵竟然喺韓國貨嚟,質感不俗,食落有韌勁,唔會「腍糍糍」,值得一試;此外,紅薯粉亦都唔好錯過,煮透嘅紅薯粉滑溜煙韌,掛上湯汁,的確好味;除非你唔喜歡前兩者,否則烏冬都只喺無選擇中嘅選擇。
bowl雀巢雪糕
近門口有一大櫃雀巢雪糕任揀,但就唔喺任食,每人限取一杯,讓大家火鍋過後嘆杯雪糕涼快一下,所以,品牌、數量都唔喺重點,只喺店方小小心思。是晚所見,味道有芝麻、雲呢嗱、紅豆、芒果,雀巢紅豆雪糕,久遺嘅味道!
最後想講少少服務,雖然咁旺場,但上配料甩漏未算大,有漏嘅阿姐都有求必應好快補上。此外,有時侍應都會主動加湯,唯一喺收拾碗碟慢咗啲,始終人客多兼流量快,都屬情有可原。要挑剔,抽風方面確需改善一下,人哋就話唔食羊肉一身羶,我哋就食完雞煲一身臊,唔止衫褲,小弟連個背囊都一陣嘢強烈食味。

同班「死佬們」老友一年幾次飯局,都喺鍾意烚吓烚吓,仲要揀任食,因為佢哋大飲大食,散叫真喺控制唔到「成本」。好多時都喺就方便,去咗長沙灣新星,睇嚟依家又多個選擇嘞,因為至尊重慶雞煲定價親民,雞煲有其特色,火鍋料配套足,飲品又多選擇,值得幫襯。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:10/10
平均每人消費:HK$138(試食邀請)

餐廳資料:
至尊重慶雞煲 Supreme Restaurants
旺角彌敦道593至601號創興廣場16樓
2148 2628

沒有留言:

發佈留言