2013年12月13日星期五

美心西餅 Maxim's Cake Shop:栗正應紅

知道美心嘅栗子系蛋糕、甜品都喺採用山東板栗,每年10月到12月都喺當造期,粒粒都碩大而粉甜,所以,都趁當造期尾聲,經過香港站內嘅美心(差唔多日日必經之路),作個山東板栗甜品最後一擊。
今年美心晌栗子產品上確喺頗為進取,多款新產品登場,紫醉甘迷、山東板栗果仁脆脆、栗子芒果卷、棉花糖栗子撻、純栗子卷、栗子紅豆包及栗子紫薯孖寶,而傳統經典嘅仲有鮮磨純栗子蛋糕、鮮磨純栗子mini、鮮磨純栗子撻、鮮磨純栗子杯。是晚兩公婆嘅飯後甜品,「純栗子撻」喺不二之選,加多個今季新產品「棉花糖栗子撻」,咁就夠晒!
bowl鮮磨純栗子撻 $18
點解話佢喺不二之選,無他嘅,全因絕大部份都喺純栗子蓉,貨真價實鮮磨純栗子,甚少加入其他材料,又少忌廉,最啱老婆口味。據介紹,採用傳統經典嘅打磨手法,做出百份百鮮磨出純栗子蓉,只喺賣$18,依樣都俾人覺得值回票價。栗子撻以牛油皮做撻底,底薄脆口,一薄層朱古力漿,有助阻隔忌廉沾濕撻底變腍,再加多層超薄海綿蛋糕,就更萬無一失喇;之後撻底之上,全部都喺鮮磨純栗子蓉,食落栗子味豐厚,唔覺有咩半點摻雜,加上栗子蓉做得柔滑軟糯,清香少甜,當真食番純栗子嘅滋味;仲有頂上嘅糖漬黃金栗子,更帶嚟滿口甜蜜,經典即喺經典!
bowl棉花糖栗子撻 $18
我想大抵因為鮮磨純栗子撻嘅成功,做就棉花糖栗子撻嘅出現。同樣以牛油皮做撻底,加一層薄朱古力漿,再上就棄用海綿蛋糕,而喺大大舊嘅棉花糖,入口煙韌有趣;外層唧上栗蓉忌廉,花塔扭紋形,賣相討好,而栗蓉忌廉比想像中甜,但質感依然幼滑,跟棉花糖又幾合拍喎;頂層嘅原粒板栗,清甜粉糯,跟鮮磨純栗子撻上嘅糖漬黃金栗子,味道不相伯仲。
栗子果真做甜品、蛋糕嘅不朽食材,可塑性又高,只要用上高質靚栗子,配以心思、創意,做出嚟嘅產品又豈有唔紅之理吖!

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$18

餐廳資料:
美心西餅 Maxim's Cake Shop
中環香港機鐵站HOK 29號舖
2523 2292

沒有留言:

發佈留言