2013年12月26日星期四

味味佳餐廳:內人尋味

同老婆外出辨完點事仍有啲早,索性返嚟美孚先食晏,時間好用啲。佢問食咩好,成個美孚區有超過10間茶記之多,「味味佳」算喺其中一間穩膽,佢啲嘢唔喺話好好食,但安全系數高,好少中伏出事。所以「尋味」嘅結果,就喺選中「味味佳」。
味味佳晌依區都好多年,環境、格局都有啲舊,不過,都喺做街坊生意,一貫茶記格局就夠晒啦,有卡位,有圓枱。逼喺逼啲,地盡其用,小店生存喺咁架啦!
嚟食晏通常都唔諗,「精選午餐」3揀1費事煩。是日選擇喺紅燒豆腐班腩飯($35)、照燒雞扒飯($37)及干燒蝦仁伊麵($39),無餐湯,只包熱飲,凍飲加$2,額外加湯又$2,揀特飲半價。
bowl紅燒豆腐班腩飯 $35
茶記嘅碟頭飯,勝在飯多,因為好多工人會嚟幫襯,又或一家三口,兩個餐三個人食。豆腐同班腩份量相約,無搵笨豆腐多班腩少,正如上文所言,味道穩打穩紮,最起碼個茨唔會煮到似膠水咁,而且個豆腐裡面又幾滑。
bowl奶茶
茶記餐飲嘅不二之選,真喺無可否認,茶記沖嘅奶茶寧捨有茶味,而且又夠滑身。味味佳嘅奶茶,亦都唔錯,茶香質滑。
老婆一向都喺講健康嘅人,上次嚟見有個泡飯套餐($34-$40),所以,介紹俾佢試,應該啱佢口味。8款泡飯中,果然,揀咗個非常健康嘅鮮雜菌豆腐泡飯,同樣,包一杯熱飲。
bowl鮮雜菌豆腐泡飯 $34
雜菌、豆腐鋪滿碗面,絕無欺場,豆腐嫩滑,又有好多菇菌,非常健康,配上雞湯底嘅泡飯,相對清淡得嚟又唔會太寡。
bowl檸水
講明佢鍾意健康啲,熱檸水成為佢嘅不二之選,只喺覺得飲熱檸水最唔抵,我返屋企沖俾佢都得啦,哈哈!
好好醜醜又一餐,但大家都食得滿意呀,別忘記,只喺幾十蚊嘅消費!

個人評分
味道:7/10
環境:6 /10
服務:6 /10
抵食:7 /10
平均每人消費:HK$35

餐廳資料:
味味佳餐廳
美孚美孚新邨第二期吉利徑21號地下
2785 5313

沒有留言:

發佈留言