2013年11月19日星期二

八吉 Yakichi:吉不及待

年初同老友嚟過八吉一趟,好鍾意佢個極重和風味嘅裝潢,加上嗰次試咗多款地道又有特色嘅和食,雖然無試到啲魚鮮,但首會「一夜乾」(喺北海道當地對即日捕獲鮮魚嘅一種食物保存處理方法,有興趣可以睇番嗰次食評),印象深刻。難得掹食友車邊,有幸過嚟試試多款新菜式,當然欣然接受,急不及待啦。
環境依然日本味濃,唔單因為裝潢極重和風味,因為眼見耳聽餐廳內大部份都喺日本人,只有少量港人食客,所以,真喺有幾分置身晌日本嘅感覺。就連侍應跟經理都一口流利日語,仲以為佢哋喺日本人,幾擔心唔知點溝通呀!一入門口右邊除有一列壽司吧位之外,亦有多張2或4人枱,最尾尾仲有個小個室;相反,入門口左邊,除4或6人卡位外,仲有3個大塌塌米廂房,兩者私隱度都相對高啲,門前已預備好拖鞋,入內需要除鞋,而每間房大概容納到6個人左右,最特別喺3間房可打通晒,可容納廿多人,搞個沖繩小派對氣氛定必熱鬧!由於環境雅致,燈光又柔和,令人輕易放鬆,更能好好把酒談歡,好好享受美食。
 入門口右邊
 對正入門口嘅酒架
 入門口左邊
塌塌米廂房
今次再嚟就無再做一夜干,據經理講,依家八吉將重點再加重放晌魚鮮之上。其實上次嚟都見佢有唔少新鮮捕釣嘅日本魚鮮,但今次似乎種類仲要多,而所有魚鮮就放晌對正門口個冰櫃之上,插上牌仔有啲咩魚獲,又標明價錢,有平有貴,真喺幾搶眼。當安座之後,經理亦會捧上整籃魚鮮逐一介紹,有咩特點,可以點煮……,大可按自己預算揀番條一試。依家仲貼心多啲,就喺一啲較大條嘅魚,可以半條半條咁點,如果想試嘅魚較貴,咁就可以點半條啦,彈性大咗,間接點嘅人多咗,魚嘅流量就更快,質素得以保持得更好!
bowl明太子雜菇 $20
之前都知道要收「餐前小碟」費,不過依家做法好似唔同咗,無再拎一盤嚟任揀,而喺指定一款,但定價平咗喎,嗰時收$30,依家$20就可以嘞。一小碟的的骰骰,滑滑爽爽嘅菇仔,帶卜卜脆感嘅明太子,依個組合幾得意,味道鹹鹹鮮鮮咁。
翻翻餐牌,真喺有幾多選擇,類別分為刺身、壽司、前菜、沙律、燒物、揚物、煮炒蒸料理、飯麵、鍋物、甜品、套餐、日本酒、果汁、汽水。此外,仲有幾個特色餐牌,包括沖繩雞、沖繩牛、特色小食,一時間花多眼亂唔易揀。
講開餐牌上嘅酒類,確實陣容鼎盛,選擇多多,有啤酒、Chu-Hi(一種時下新興嘅果汁溝燒酎嘅雜飲)、梅酒、清酒、泡盛、燒酌……等多種。點知依家仲有個面書推廣,只要同枱有兩個客人晌官方面書專頁讚好及成為粉絲,就即可從3款指定清酒中免費獲贈180ml清酒。是日3款指定清酒就有(由左至右)山形縣麓井酒造嘅圓(純米本辛,酒精度55%)、山形縣嘅麓井(純米吟釀,酒精度50%)及福井縣嘅艷(純米大吟釀,酒精度38%),淺嚐過後,「圓」比較辛辣,「麓井」就入口較爽身,而「艷」厚身帶香味,加上酒精度相比起低,所以較易入口,以上都喺純粹個人感覺,講唔上咩見解。
 官方面書專頁
 山形縣麓井酒造嘅圓(左)、山形縣嘅麓井(中)及福井縣嘅艷(右)
bowl火炙喉黑 $600(半條)
既然八吉主打喺新鮮捕獲嘅日本魚鮮,當然都希望唔好錯過,今晚我哋都有機會品嚐。所有魚鮮都喺取自多個日本漁市場,多喺一手時令靚魚,伊佐木、鰺、針魚、魴鮄、地鯖、喉黑、平目、木笠子……等,索價由平如針魚$200到最貴嘅喉黑、喜之次$1,200,可謂豐儉由人。做法多元化,可刺身、鹽燒、汁煮,甚至一魚幾食都得。店方為我哋安排咗半條喉黑,搽上秘製醬油再火炙,火炙後令油分更突出,入口滿口油香,因為只喺表面輕炙,肉質依然鮮味嫩滑!
 上文講過有個沖繩雞特色餐牌,雖知八吉賣嘅喺沖繩菜,所以我哋都刻意揀多幾款嚟試試。整個沖繩雞餐牌共有9款菜式,而我哋點咗其中嘅5款,務求了解更多沖繩食菜及其做法。
bowl沖繩雞拌水豆腐之水菜沙律 $98
聽朋友講「水菜」喺日本一種常用嚟做沙律嘅蔬菜,個樣有啲似火箭菜,不過眼前嘅沙律就似乎改用咗西式嘅沙律菜,再加上車厘茄、紫洋蔥,配以沖繩「手撕」雞肉及水豆腐粒,拌以和風芝麻醬汁,清爽好味。
bowl汁燒沖繩雞軟骨肉餅 $72
以免治沖繩雞肉加軟骨做成肉餅,厚厚一個,一客三件,質感挺實而軟綿,略嫌雞軟骨唔明顯,但淋下濃郁汁燒醬汁,都幾惹味。
bowl沖繩炸雞伴特製島豆腐他他醬汁 $90
有別一般乾身嘅炸雞,望落反而有啲似我哋中式嘅咕嚕肉添。沖繩雞件炸後撈上酸香醋汁,雞肉頗嫩滑,佐以豆腐加他他醬做成嘅「汁」,質感似羊奶芝士咁,軟軟散散,味道富層次。
bowl大葉梅子雞肉卷 $65
同樣一客有3件,串起嚟加埋其他擺設賣相別緻。大葉或許唔知喺乜,不過話喺紫蘇相信好多人聽過,以雞肉捲住紫蘇葉做成雞肉卷,串燒後再點上梅子所做嘅醬,紫蘇功效多多,抗菌、驅寒……,梅子醬酸香鮮活,令雞卷味道相得益彰。
bowl沖繩苦瓜蔥頭炒雞絲 $88
沖繩苦瓜非常之出名,色澤深綠又較多凹凸坑,味道亦較為甘甜。依道菜比較簡單,主要都喺食番幾種食材嘅原味,個人認為可作為一道下酒小菜。
試咗5款沖繩雞料理,晌主餐牌以外,我哋又點咗4款推介特色小食。雖然話小食,有啲都唔平,但甚具質素,尤其當中嘅帶子及八爪魚,真喺相當好食。
bowl炸小河蝦 $68
小河蝦以小竹籮呈上,頗別緻,炸得唔油膩,仲喺怕嘅,大可唧啲鮮檸汁,相信油膩感盡除,小河蝦連殼食,食落香脆甘香,伴酒佳品。
bowl半生熟帶子 $138
與其講半生熟,小弟就覺得喺全生咁滯,但切成薄片後,撈上香草油醋,入口鮮甜清嫩,搞到墊底嘅甘筍青瓜粒都好味啲,哈哈!
bowl涼伴蕃茄八爪魚 $128
依道涼伴小食喺小弟極力推介,賣相幾耀目,一黃一白一紅,薄薄嘅檸檬片,夾住薄切八爪魚,再夾一薄片解蕃茄,跟半生熟帶子有少少相似,加咗啲啲香草油醋,同時將三者放入口,口感、味道都有層次,冰涼鮮香,所以點可以唔推介吖!
bowl沖繩苦瓜煎薄餅 $88
另一道沖繩苦瓜菜式,有啲似中式嘅煎薄罉,不過個煎薄餅較厚身,而且質感好粉,個人覺得好一般啫。
落到介紹主餐牌,種類、款式非常之多,前篇已講過,主餐牌分為刺身、壽司、前菜、沙律、燒物、揚物、煮炒蒸料理、飯麵、鍋物、甜品等多類別,我哋大致樣樣都要啲,希望試到大廚晌唔同範疇嘅手勢。

bowl特選九點刺身拼盤 $598
主餐牌首頁就喺以刺身掛帥,刺身除散點之外,亦有拼盤可選,分為九品盛($598)、六品盛($398)、四品盛($268),全部都會喺精選季節性刺身,可謂不時不食。所謂「特選九點刺身拼盤」(即喺九品盛)意思指拼盤當中包含9款刺身,原本喺每款3件(牡丹蝦除外,以一對對計),但由於試食關係又加上人多,所以我哋個拼盤先至會有每款4件嘅情況。
一大份刺身拼盤以日本陶瓷盆盛載,加上盆上唔同嘅擺設,配以唔同色彩嘅刺身,未食淨睇都已叫人賞心悅目啦。9款刺身包括:油甘、拖羅(左側小碗上)、加拿大海膽、日本三文魚、赤貝、北海道帶子、日本吞拿(前排左至右)、牡丹蝦(後排)、鱆紅魚(右側)。雖然因為人多關係,並唔喺每款刺身都有機會試,但所食到嘅都鮮甜味美,尤以拖羅、海膽、帶子、吞拿最得小弟歡心,鮮美度爆燈,拖羅油潤、海膽綿香、帶子鮮甜、吞拿味濃,真喺好滿足。
由於試咗個刺身拼盤,所以壽司類無揀;上文又提過試咗多款主餐牌以外嘅小食,所以主餐牌內嘅前菜亦都無點。

bowl沖繩AGU豬肉沙律 $88
雖然之前揀咗個「沖繩雞拌水豆腐之水菜沙律」,但一碟沙律對咁多人而言又豈能盡興,所以就晌主餐牌內多點一客沙律。共有4款沙律,當中應以沖繩AGU豬肉沙律喺大家最想試嘅一款,因為AGU豬實屬沖繩名物,以味濃見稱。以沙律菜襯托,仲見到有少少水菜添,配以日式芝麻醬汁,AGU豬肉薄切,富油香,肉味確喺濃郁,不過有少少韌喺有啲美中不足。
跟住想分享嘅喺燒物,因為燒物晌主餐牌中都佔幾重比例,一共有14款之多,相對其他種類只有三數款,或六七樣,明顯有更多選擇。所以,我哋是晚都揀咗其中3款嚟試試。
bowl仙台風味厚燒牛舌 $88
其實上次嚟八吉都試過依道菜,評價喺牛舌燒得香,又有啲焦香位,牛舌嘅獨有味道亦頗濃郁,今次再食,意見一致;而份量及伴碟漬物,都跟上次一樣。一客7件,唧啲鮮檸汁去油膩又更提味。
bowl生海膽伴芝士脆多士 $118
用「無得頂」大概喺我想到對依件多士嘅感受,竹炭法包加上芝士烤烘後,伴上兩大瓣海膽,好似牛油咁搽落啲麵包度,入口麵包香脆,芝士配海膽,味道豐腴香濃,令人回味,絕對喺小弟誠意推介!
bowl燒明太子 $88
以明太子做成嘅香腸,所以燒過後腸內全喺魚卵,鹹香惹味,又喺另一伴酒好拍檔。
bowl厚炸沖繩豆腐 $58
屬揚物類別,即喺炸嘢,咪睇佢一客6件,其實佢喺長形一大件,炸後先切成6小件,佐以蔥花、海鹽。外皮炸至酥脆不油,內裡卻喺軟滑豆香,簡單而考火喉嘅菜式。
雖然食咗唔少嘢,但總要有啲飯麵落肚至有飽足感。北陸冰見烏冬,一客冷,一客熱,加多一個墨魚汁炒麵,上次都食過,極力推介嘅炒麵。少少題外話先,北陸喺日本中間偏西地區,正正晌關西上面,整個地區包括咗富山縣、石川縣、福井縣,而冰見市就晌富山縣之內,因為位處富山灣,所以冰見漁市場都頗有名氣,另一出名嘅喺「潮風館」,因為冰見喺藤子不二雄嘅故鄉,潮風館內就有唔少佢嘅作品,最人氣唔少得忍者小靈精啦,依套卡通陪住小弟長大架!

bowl北陸冰見烏冬 $75
冷烏冬以方形木盒盛載,伴以醬油、芝麻、蔥花、薑蓉,冷烏比較偏身,但入口滑溜煙韌,冰涼清爽,沾點醬油,再蘸啲芝麻、蔥花,簡單中見心思。
熱食又如何呢?賣相跟一般湯烏冬無乜兩樣,簡簡單單附上冬菇、日式魚蛋,烏冬同樣滑溜煙韌,配以清甜湯底,溫暖而窩心。
bowl墨魚汁炒麵 $85
比起年初,加咗少少價喇,由$78升到$85,不過質素依然有水準。麵條註明喺沖繩麵,加入墨魚汁製作,所以烏卒卒,但帶光澤,有咬口又帶點鹹味。以墨魚、豚肉、韮菜同炒,餸料落得唔少,鋪滿晌炒麵上之餘,豚肉一樣用上AGU豬肉,肉味自不然濃郁富油香,真喺值得一食再食。
bowl日本漬物拼盤 $88
晌飯麵類最底下,有一道菜叫「日本漬物拼盤」,感覺有點奇怪,又唔喺晌前菜度出現,而喺晌飯麵類度出現。待烏冬同炒麵上過之後,仍在疑惑之際,經理就送上一碟漬物拼盤,啊!佢解釋原來日本人有習慣飯後食點漬物嚟幫助消化。碟上5款漬物做得的骰精巧,有蕎頭、茄子、牛蒡、蘿蔔及蒜頭(左至右),以茄子外貌最估佢唔到,爽脆鹹酸,的確醒胃。
bowl什錦海鮮鍋 $498
最後登場嘅主餐牌項目就喺眼前依份盛大有份量嘅雜錦海鮮鍋,砂窩之上蔬菜、海鮮鋪得滿滿,賣相十分之有睇頭。蔬菜有黃牙白、金菇、大蔥、大冬菇、豆腐等等,而海鮮則有生蠔、鮮蟹、三文魚、油甘魚、帶子、大蜆等等,食材喺咪非常之豐富,而且食落真喺頗鮮味,不過,記住啲魚類同帶子就唔好滾太耐,否則唔好食。雖則話喺2人份量,但相信5、6個人都夠食。最後個湯底都唔會嘥,因為每個鍋物都包一份烏冬或粥,絕對夠使飽肚之餘,撈勻個湯底同食,滋味暖意在心中喎。
bowl汁煮鮑魚 $150
原以為喺輪到甜品時間,點知經理再多為我哋安排一道晌餐牌都摷唔見有嘅菜式「汁煮鮑魚」,喺大廚特別炮製,熟客先識點。份量唔喺好多,但鮑魚好入味,肉質爽甜柔韌,原來喺要煮兩日先可以賣,再伴以汁煮蘿蔔及海帶,真喺食到尾都咁滿足。
bowl沖繩黑糖雪糕 $40
甜品方面,以雪糕為($40)主打,有是日精選、綠茶、芝麻、沖繩鹽味曲奇、沖繩紅芋、沖繩黑糖,另有一個綠茶布甸($50)。小弟一向偏好黑糖,所以再次揀番沖繩黑糖雪糕,話晒黑糖又喺沖繩名物。黑糖味道非常之突出,香甜而原始,唔做作,口感柔滑!
如果人少少又想試多啲嘢,又或唔想諗嚟諗去,套餐絕對喺省時之選,4款一人前套餐「八吉」($460)、「和琉」($550)、「鍋」($550)、「旬鮮」($630),每個套餐已包有8-10道菜,大都喺店內揀手菜式,相對有保證,不過,溫馨提示一下,點套餐最少要兩位起計。
或許嚟食個晚餐確實唔平,但店方推出午市定食,相信甚有吸引力。因為類別選擇多,包括:新鮮魚生系列、沖繩風味、一品料理、丼飯、烏冬、蕎麥麵……等等,約$90-$130,真喺相對實惠!

個人評分
味道:9/10
環境:9/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$0(試食邀請)

餐廳資料:
八吉 Yakichi
尖沙咀亞士厘道27號2樓
3105 8950

沒有留言:

發佈留言