2013年11月23日星期六

星巴克咖啡 Starbucks Coffee:星包Duck

由於從Maison Eric Kayser半山堅道新店獲贈一小袋甜點禮品,包括Mini Financier(迷你金磚蛋糕)、Madeleine(瑪德蓮貝殼蛋糕)及Macaroon(馬卡龍),大師出品又豈可一人獨享,所以拉埋一對老友夫婦一同品嚐。淨食甜點有啲「寡」,所以就加啲沙律菜、三文治,老友就再拎啲芝士、水餅及私伙紅酒過嚟,當喺一餐輕怡晚餐,而三文治就順路晌星巴克買啲就可以。

晌凍櫃瞄一瞄,好快就決定到買咩,因為見到有啲新產品,當然想試吓啦!
bowl醬燒豬脾酸菜烤包 $43
新產品之一,雖然話新產品,但有時啲嘢都喺萬變不離其中。漢堡包換上比得包,牛肉換上燒豬脾火腿,加入青瓜、芝士、燒烤醬,再多添一點酸菜,不過咁樣配搭埋又幾好味。尤其有青瓜同酸菜,食起嚟寧舍醒胃,當然緊記要烘番熱個包,仲要烘熔少少啲芝士咁先正!不過,塊燒豬脾跟火腿差唔多,但叫做肉感重啲。
bowl醬烤鴨卷 $39
另一款新產品,以墨西哥卷包住烤鴨絲同青瓜,烤鴨絲堆得滿滿,拎起嚟好墜手,果真份量十足。鴨絲嘅獨有鴨味,令烤鴨卷好有個性,配以烤鴨醬,味道濃香,但加埋青瓜,多份清新爽脆,感覺平衡不膩,所以小弟鍾意依個烤鴨卷多過上面嘅燒豬脾烤包。
bowl香酥肉卷 $20
同樣好墜手嘅香酥肉卷,都唔喺第一次食,貪佢平平哋。晌屋企以多士焗爐翻熱都OK,焗後外層都仍然夠酥香,不過卷內免治豬肉不過不失,但我都仲會選佢為屬抵食之選!
綜觀兩款新包,其實算唔上帶來好大驚喜,不過味道方面都算做得不俗。咪睇我哋4個人食3個包以為少,加埋其他嘢,原本諗住喺輕怡晚餐,最後都變咗飽餐一頓囉。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$25

餐廳資料:
星巴克咖啡 Starbucks Coffee
荃灣楊屋道1號荃新天地上層UG06號舖
2941 0043

沒有留言:

發佈留言