2013年11月28日星期四

香香燒 Pop Bar & Grill:香燒肉殞

近年,串燒店似乎越開越多,雖未至於遍地開花,但感覺都一間接一間咁開,而且,各出奇謀,可謂各顯特色。是夜,獲邀嚟到山林道樓上鋪嘅香香燒,品嚐其不拘一格嘅中日串燒,又睇睇有咩賣點嚟殺出重圍!
甫入到餐廳,皮椅、雲石餐枱,以黑、深啡為主色系,簡約夠酷,空間感足。此外,感覺都唔算細,點知頭尾兩側仲有3個貴賓廂房,原來大廳賣串燒,而幾個房就主打私房菜,食乜都有商有量,又中又西都得,絕對創意先行,當然叫番串燒都可以啦,絕對靈活非常。
以黑、深啡為主色系,簡約夠酷。 
各款特別推介
 貴賓廂房 
貴賓廂房
細看點菜紙,又真喺選擇多多。原來,串燒以外,仲有啲小食類、炸物類、小炒類;至於串燒,分為燒海鮮、燒蔬菜、烤肉幾大類別;而較特別則有一組名為「香香五寶」嘅特別系列,以及「真空低溫烹調法」嘅烤肉。店家註明所有燒烤均採用喜瑪拉雅山岩鹽調製,可見有誠意之餘,亦視為另一亮點。
bowl香香杞子桂圓特飲 $43
食串燒唔止熱氣,亦較易口渴,所以飲品自不然唔少得。香香燒會收番$10茶水費,不過如果有點嘢飲就自動免收啦。汽水、啤酒當然必定有供應,仲有唔少日本清酒添,但係「香香特飲」第一眼就瞄上其中嘅「香香杞子桂圓特飲」,一向都鍾意龍眼朕味,加上個特飲頗養生,所以就成為小弟不二之選,自家製嘅特飲內有杞子、龍眼、海底椰、紅棗,甚足料,入口少甜,滋潤解渴,更啱秋冬季。而其他朋友所揀嘅柚子梳打 / 巨峰提子梳打,均以韓國柚子蜜或日本巨峰提子糖漿溝梳打水,據講味道都唔錯,但都喺覺得天然嘅杞子桂圓特飲正啲。
 香香杞子桂圓特飲(左)、巨峰提子梳打(右)
今晚嘅食物,店主已為我哋安排好晒,所以省卻諗乜食乜嘅麻煩,嘩!似乎今晚都幾豐富,一於快快去片,開始串燒之旅。

bowl火雞牛舌沙律 $??
小食類中有一項牛舌沙律,賣$32,而依個加強版,多加入火雞肉絲,有啲襯番個聖誕節,不過試菜時未知定價如何?據解釋牛舌幾過炆煮,怪不得挺入味,而火雞絲亦無想像中咁嚡,配以沙律菜、紫洋蔥、車厘茄,拌黑醋汁,作為一道前菜,酸香醒胃。
bowl麻醬凍豆腐 $26
第二道前菜,亦喺小食類之一,糝滿木魚絲嘅凍豆腐,睇落份量大大有睇頭。由於麻醬喺自家製,做得少甜,而味道清香,不過,豆腐嘅質感唔算好滑,但冰涼透心。如果作為食串燒中段一個間場,藉凍豆腐等大家涼快一下,可能效果更好。
bowl刺身拼盤(售價待定)
喺老細嘅最新搞作,既然賣唔少日式串燒,就試試賣埋刺身反應又如何。 雖然依個刺身拼盤喺「兼營」,但都做得有板有眼,3刺身款式包括:油甘魚、南非粉紅蝦、帶子;油甘質素個人覺得比較一般,雖然厚切,但鮮味及魚脂未見突出;反而粉紅蝦果然不俗,入口有肉地又爽口;而最滿意就應該數到啲帶子,既大且嫩,一咬軟滑無比。至於抵唔抵食,還要睇睇將來價位定幾多。此外,南非粉紅蝦刺身亦有散叫,分別為$48 / 2隻及$126 / 6隻兩個份量。
bowl味噌雜菇煮蜆 $88
以麵豉、昆布煮出嘅湯底,較傳統嘅清淡和風口味,湯內除咗蜆隻,仲有粉絲、金菇及雞脾菇,雖然蜆隻唔大,但還算清甜。
bowl檸檬白酒煮蜆 $88
明顯就喺西式做法,加入咗檸檬,令個白酒煮蜆多份幽香清新,比起味噌做法,亦相對更突出,無怪乎放晌「香香五寶」之列,作為店主嘅特別推介!
bowl老火例湯(免費)
晌香香燒有個奇趣現象,就喺有免費例湯送,雖然有啲怪怪嘅感覺,不過感受到老細個誠意。佢話知道大家打工仔事務忙,佢本人亦好喜歡飲湯,有碗湯水對身體好緊要,所以佢話唔幫襯上嚟就咁飲碗老火例湯都得,絕對唔收錢,雖然佢講得好認真,不過相信真喺上嚟「淨飲」嘅人應該無乜。今晚個老火例湯喺無味精添加嘅三色蘿蔔湯,主要以青蘿蔔、紅蘿蔔、白蘿蔔煲成,又唔差喎!
跟住會食一啲炸物、串燒……等等,所以店方都早已為大家預備咗幾款醬汁,包括:醬油、泰式香草汁、辣椒乾及芝麻醬,分別用作蘸點唔同食材,當然,亦可隨個人喜好。
bowl雜菜八味天婦羅 $88
何謂「八味」,包括辣尖椒、草菇、茄子、蕃薯、金針菇、冬菇、秀珍菇及火龍果,中間一紮炸麵條做裝飾幾有趣。粉漿蠻薄,入口不膩,而且估唔到火龍果天婦羅又夾到喎,不過略嫌菇類太多,若加入一兩款其他蔬菜,如南瓜,感覺會更好。
bowl椒鹽炸BB海魚 $50/4條
試完個天婦羅,另一個炸物類喺椒鹽炸BB海魚,墊底有炸米粉,唔知改用炸菠菜麵會唔會有種小黃花魚晌度碧波暢泳嘅感覺呢!每尾小黃花魚大概手掌般大細,酥炸後原條入口連骨食,感覺皮脆骨酥,大可作為佐酒小食哩。
bowl穀飼他他牛肉 $128
前文分享過屬於「香香五寶」嘅南非粉紅蝦刺身及檸檬白酒煮蜆,再嚟又喺「香香五寶」之一嘅穀飼他他牛肉,採用咗安格斯牛肋骨,肉味不俗,輕灸之後再薄切,表面仍略帶粉紅,出嚟嘅效果都夠軟腍,混和自家製醬汁、乾蔥蓉,再糝上芝麻,一道唔錯嘅冷盤。
bowl燒台灣腸(蒜味) $39/2條
本身條台灣腸喺蒜味,所以拌生蒜片有點多此一舉。口感其實有啲啲似臘腸咁,腸衣有種煙韌感,而味道方面甜得嚟覺得有少許偏甜,變得香腸嘅蒜味唔突出。
bowl伊比利亞黑豚肉眼扒 $108
以西班牙伊比利亞黑豚嚟做串燒,都算夠晒矜貴,選取肉眼位切以細件,只簡單以岩鹽及黑椒調味,自然己令人有所期待。再者,個肉眼另一亮點,採用「真空低溫烹調法」,即喺將食材先放入真空膠袋中以低溫長時間嘅方式煮熟,令肉汁完好保存,然後再以高溫火烤爐「速燒」做出焦香效果。不過,未知是否肉眼太薄,或串燒燒過籠,肉質稍乾,未及預期,個人覺得依個烹調法較適合厚切嘅肉類,咁樣會更容易保留肉汁。
bowl燒蒙古羊肉串 $29/串
據介紹,羊肉串跟足蒙古方法,以孜然粉去醃製,再加上岩鹽調味,黑漆漆嘅羊肉串其實味道唔錯,很羶香,唔太霸道,孜然粉香味突出,而肉質都挺軟腍,不過,弊在下鹽應該重手咗,以致出現過鹹情況,希望都喺個別例子。
bowl燒蒜蓉茄子 $39/條
原條厚身茄子,開半後搽上牛油,再加埋生、熟蒜及醬油烤焗,入口茄子似乎未燒得透,茄子心感覺有點點生硬,未夠軟腍,不過,味道都仲可以嘅!

bowl一口燒雞翼 $26/2隻
店主夠膽一句話啲燒雞翼唔脆唔收錢,嗰份自信絕對唔喺靠吹。一客有兩件雞翼,每隻雞翼又經過「剪裁」,做到一口一啖,方便易食;而脆唔脆嘅問題,真喺無得呃,亦好認同店主嘅自信,果然香脆非常,值得推介。
bowl桑拿BB海蝦 $148
「桑拿」一詞好特別,好想知佢咩葫蘆賣咩葯?海蝦採用手指尾大小嘅BB呎碼,目的細嫩外,仲同個烹調法有關,太大隻焗完個「桑拿」可能熟唔透。海蝦挑腸後先以5種酒醉暈佢哋,包括花彫、雙蒸、玫瑰露、清酒及威士忌,之後,燒熱一兜火山石,將海蝦放入火山石之中,靠其熱力及所散發嘅蒸汽好似「焗桑拿」咁焗熟佢,一般會做到9乘熟,所以蝦肉幾鮮嫩,又帶有酒香,蘸點綠色嘅泰式香草汁幾襯,不愧被列為「香香五寶」之一,值得一試!

整體服務唔錯,適時換碟,又主動介紹食物嘅特色,環境亦讓人感到舒服唔侷促,部份菜式頗有心思,不過,可惜有幾道菜水準稍為回落,否則絕對值得俾個笑佢,但相信店子有能力做得更好。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$0(試食邀請)

餐廳資料:
香香燒 Pop Bar & Grill
尖沙咀山林道17至19號山林中心3樓
2302 0943

沒有留言:

發佈留言