2013年11月20日星期三

薄荷葉泰國菜 Mint Thai House:再泰過

年初同表姐、表外甥入過嚟一次「薄荷葉」,印象唔錯,當時嘅總結喺:「整體而言,菜式選擇多,價位唔高,用料又幾新鮮,尤其肉類及魚類頗出色,只喺個咖喱未符期望,有待改善。」今趟再入嚟唔使表外甥帶路都知掟,西鐵轉輕鐵,豐年路站落,行多5分鍾,話咁快就由市區嚟到,唔知啲水準保持到定,定會升跌呢?
雖然喺閒日,但正值食晚飯黃金時段,估唔到近乎坐滿人喎。但入座時發生段小插曲,事緣小弟早已訂好位,抵達店面時表達我哋一共3位,並已訂好位,但當時有個比較「黑面」嘅女侍應態度好麻麻話裡面無位,只得外面(但我明明見仲有),但外面啲位真喺唔多好,一來昏昏暗暗,二來喺半露天,好多人食煙,真喺受唔到成晚被煙味侵襲。所以,再搵另一位男侍應問問,並再次表明一早已訂好位,好快佢就安排好一張室內枱俾我哋,態度友善又禮貌,若非多得依個男侍應「補飛」,恐怕服務一欄都得好低分嘞!
環境方面,一如上次所描述,店方周圍商鋪都喺車房、機器廠,好難此情此景會有咩泰國風情,不過,入夜後,店方都刻意營造氣氛,門外欄杆圍上木棚架,又加添唔少熱帶植物,繞上小燈飾,又再加啲光效,擺放幾枱半露天位,加上店舖面向嘅唔喺大街,幽靜得嚟又叫人感覺舒服。店內全放上原木木枱木櫈,有啲原始味道,一室綠色牆身,裝修簡約,店中央後牆位置架起100吋投射銀幕,不斷播放泰文歌,都幾搞鬼。
菜牌跟上次嚟無乜兩,只見好多位置都貼上新價錢標籤,不過,整體價錢都還算合理。今趟無叫套餐,只喺晌散叫方面落手!

bowl冬蔭公湯 $68(小)/ $128(大)
小陶泥壺載住冬蔭公,感覺幾別緻,湯色色澤對板,都幾多料,我哋要壺細嘅,可以分到4碗左右。呷一啖,湯味鮮濃,香茅味非常突出,帶微辣,而湯內蝦隻鮮甜,真喺睇唔到個湯幾得!
bowl泰式煙三文魚木瓜沙律 $88
個冬蔭公湯唔喺點辣,但就估唔到個沙律就幾辣吓,入口頗刺激。另一估唔到喺啲煙三文魚唔喺得幾片仔,而喺幾大片,仲冚實晒成份沙律,再者,啲煙三文魚有幾有煙燻香添。沙律方面,木瓜絲挺爽口,酸酸香香,又加入咗花生粒,至於個沙律嘅辣源就喺裡面加咗唔少紅辣椒,不過奇怪嘅喺餐牌上又無標示「辣椒」公仔,實在頗有誤導性。如果唔食得辣嘅人就唔好點依個沙律,反正沙律類有成9款選擇之多,當中有數款喺唔辣嘅,不過,落單前都喺問清楚好。
bowl椒絲炒通菜 $48
原打算叫椒絲泰式炒芥蘭苗($68),可惜無晒芥蘭苗,退而求其之就要通菜,啲通菜甜甜哋,幾爽脆,椒絲吊起嘅微辣,食嚟頗惹味。
一系列「薄荷葉」嘅特別介紹,上次試過燒羊架覺得幾好味,今次再翻兜;而泰式燒雞睇眾人嘅食評好似幾人氣,所以就試埋依個。
bowl泰式燒羊架 $108
上次嚟賣$98,依家稍稍加到$108。燒羊架一客4件,燒得唔錯,有炭火香,肉嫩多汁,羶味唔重,羊架預先醃過再燒,食到有朕朕沙嗲香。墊底嘅沙律菜,鮮甜清爽,食番多啲去去油膩!
bowl泰式燒雞 $138
個燒雞幾有賣點,侍應將燒雞奉上,淋酒點火,一時成隻雞火光熊熊,花巧得嚟甚養眼。待火光熄滅,侍應會即場將雞隻剪件,等客人食得方便。估唔到隻雞入口都幾滑喎,而且食落好多香料味,伴以酸醬,微甜醒胃,值得一試嘅燒雞。
臨走去一去洗手間,原來鋪後有個私人廂房,最啱人多搞派對,分上層、下層,上層可容納30人,而下層亦可容納18人,最低消息要$3,000,計落都OK喎!
跟上一次嚟,水準依然,幾樣菜式都啱食又好味!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$0(試食邀請)

餐廳資料:
薄荷葉泰國菜 Mint Thai House
元朗安康路怡康大廈地下12-13號舖
2475 5872

沒有留言:

發佈留言