2013年11月20日星期三

Leonidas:公朱同好(三)

俗語所講,一不離二,二不離三,所以就寫埋「公朱同好」嘅第三篇。Leonidas本身喺比利時朱古力品牌,唔講唔知原來佢都有成百年歷史,由一對香港夫婦引入,晌2013年11月更成為比利時皇家御用保證朱古力,可見得水準有保證。早前,請位朋友食飯,意外地收到對方相贈嘅Leonidas排裝朱古力,仲要打孖兩排,實在感謝之餘,仲喜出望外。
bowl黑朱古力碎可可豆(Nibs) $28 
打開包裝,見到一排色澤黝黑,印有店家名字嘅黑朱古力,成份註明所使用嘅黑朱古力可可濃度有54%以上,所以味道甘苦醇厚,好濃郁朱古力味,而內裡夾雜可可原粒,咬落咯咯聲,叫人食得開心。
bowl純牛奶朱古力薄脆威化(Feuilletine) $28 
另一排朱古力色澤淺啡,因為用上純牛奶朱古力製作,而可可濃度約為30%,所以比起上面嘅黑朱古力味道無咁重咁苦,但就相對甜啲,此外,朱古力裡面混有薄脆威化片,嗒落啲朱古力就久唔久有啲啲脆口感,不過,我覺得再加多少少威化片,效果更突出。
上到官方網站查看,排裝朱古力系列一共有6款味道,除上述兩款之外,仲有:純黑朱古力、香橙黑朱古力、純白朱古力、純牛奶朱古力,每款都喺定價$28一排,多款味道,各有特色。
喜歡朱古力嘅朋友,不妨試吓有比利時皇家御用保證嘅Leonidas,就算唔鍾意排裝,都仲有近百款唔同系列嘅粒裝朱古力(http://leonidas.com.hk/hk/home)。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$0(禮物)

餐廳資料:
Leonidas
尖沙咀廣東道33號中港城高層地下A舖
2395 5433

沒有留言:

發佈留言