2013年10月27日星期日

稻香 Tao Heung:稻日如年

早前同屋企人去過稻坊嘆茶,該次食文已講過越嚟越少幫襯稻香系嘅食肆,因為,質素上有點點每況愈下嘅感覺,食物雖然不斷推陳出新,成日都大賣廣告做宣傳,不過,似乎只喺一味鬥平,唔太講質素。雖然喺咁,仍然茶客不少,午市、下午茶市依樣座無虛。今次我,太太,加埋個朋友嚟荃灣城市中心稻香,純粹完咗崇拜就腳貪方便。
環境、服務唔多講,大家心裡有數,比上不足,比下有餘,叫做食餐晏仔,我哋都無太多要求。兩張點心紙,一張基本嘅,另一張喺星期六、日及假期專用,目標都喺搵啲平平哋,正如老婆經常掛口邊嘅小點策略,哈哈!
bowl奶皇馬拉卷 $11.8
外觀絕對失禮嘅奶皇馬拉卷,一客4件,擺得求其,幸好喺味道唔差,蒸得軟綿,有啲奶皇香氣。
bowl灼肉丸五色蔬 $14.8
無乜幾多粒嘅肉丸,撩開晒啲菜先見有幾粒,入口都有少少爽。五色蔬就只有翠玉瓜、木耳、粟米條,都唔知何來五色,唯一可取,就喺個點心較為健康。
bowl三式腸 $17.8
上次晌稻坊都有試依道點心,一客腸粉有齊鮮蝦腸、牛腸及叉燒腸,腸粉皮比起稻坊嗰次仲要厚,較粉又唔多滑溜,幸而餡料十足。
bowl咖喱牛肉酥角 $10.8
喺假日推廣價,一客兩大件,估唔到做得有板有眼,酥皮層幾酥脆香口,睇橫切面就知有幾鬆脆;我都知家下啲牛肉幾貴,不過,咖喱牛肉餡喺咪少得太可憐呢?
bowl香煎艾餅 $11.8
時有聽個艾草依種植物,不過,就唔太認識,個艾餅以艾草搓成,色澤碧綠,煎後外皮有點焦香,入口煙糯,原來中間仲有豆沙,清甜好食,當甜品都唔錯。
bowlXO醬炒蘿蔔糕 $18
蘿蔔糕切成粒狀加XO醬炒成,不過,蘿蔔糕唔夠挺實,炒出嚟有啲散,而且,XO醬下得手緊,唔夠濃香惹味,只喺似一碟煎香咗嘅蘿蔔糕。
bowl飄香榴槤卷 HK$13.8
難得同枱3個人都食得下榴槤,所以,膽搏膽試一籠。嘩!真喺唔得,個樣唔得,個質感唔得,個味道更加唔得,直情喺一籠趕客點心嚟,極度推介……唔好點,睇見有啲渡日如年嘅感覺 – 想死。
3個人食咗7樣嘢,連茶錢,加一,都唔使百三蚊,除開平均每人四十零蚊,坐足過幾兩個鍾,抵到咁,仲想點(當然,撇除個榴槤卷而言)!

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$43

餐廳資料:
稻香 Tao Heung
荃灣眾安街68號荃灣城市中心一期4樓A舖
8300 8125

沒有留言:

發佈留言