2013年10月22日星期二

美心西餅 Maxim's Cake Shop:千篇一栗

之前乘老婆生日之機,就試咗個新出嘅「紫醉甘迷」栗子立體花形蛋糕。今日興之所至,搵埋同事一齊試咗另一款栗子蛋糕「山東板栗果仁脆脆」,亦喺今期全新登場嘅新產品。
晌中環德成依間分店,較美孚港鐵店大啲,所以,全部「栗子」產品都一列過放晒晌餅櫃內,可謂陣容鼎盛。單睇外貌,個板栗脆脆其實跟以前出開嘅脆脆系列無咩特別之處,只喺應節換上時令嘅山東板栗,不過,脆脆系列一向都覺得佢幾好食,輕盈口感好,所以,依個山東板栗果仁脆脆仍然有水準。
bowl山東板栗果仁脆脆 $178(試食價$168)
雖則講話形式上跟以往嘅脆脆系列相差無幾,不過,寫落又有啲啲唔同。先講講賣相,簡單而言,就喺平實,四四正正方形海綿蛋糕,中間夾層喺一層忌廉搭鮮磨純栗子蓉,另一層喺忌廉搭栗子粒粒,底層就喺加入咗杏仁嘅脆脆,面層就唧滿鮮磨栗子蓉忌廉,再放3粒原粒山東板栗,仲要矜貴到放有點點金箔,認真貴氣呀!
因為海綿蛋糕幾厚身,就算有栗子蓉忌廉、鮮磨純栗子蓉、又忌廉栗子粒粒,但食起嚟唔會覺得好「漏」,再者,栗子蓉、栗子碎、杏仁嘅脆脆加埋一齊,極之有口感。而分開嚟秤,面層嘅鮮磨栗子蓉忌廉,質感幼滑,帶淡淡栗子香,比純忌廉多一分滋味;中間嘅純栗子蓉綿密軟滑,濃濃栗子香甜味,而忌廉栗子粒粒,晌幼滑嘅忌廉中,嚐到粒粒嘅栗子,粉糯清甜;最底下嘅杏仁脆脆,鬆脆好食,睇番佢啲宣傳單張,原來用美國原粒杏仁磨碎,加入意大利朱古力及薄脆片製成,單推杏仁薄脆餅底,相信都有銷路呀!
我哋4個人共享,即喺為起每人$42,計落唔平,不過份量唔輕,每人只喺食1/4個蛋糕,查實食完幾飽肚喎。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$42

餐廳資料:
美心西餅 Maxim's Cake Shop
中環德輔道中20號德成大廈地下3號舖
2526 7296

沒有留言:

發佈留言