2013年10月5日星期六

LaVilla:珍珠米的意大利飯

LaVilla嘅半自助午餐一直好想試,喺因為有位朋友試過之後,極力推薦,唔止抵食,雖然唔及酒店嘅自助午餐咁多嘢揀,但勝在質優。趁老婆生日,一於星期六過嚟撐枱腳,慶生日。LaVilla位處尖東尖沙咀中心,靠向梳士巴利道,面向維港。雖然有唔少露天位,其實感覺喺好開揚,不過,一來喺地鋪,睇唔到咩景;二來食正馬路,車流量唔少,費事吸廢氣;三來今日天氣有啲悶熱,坐入室內舒服啲。
因為餐廳開晌商場之內多個鋪位,所以,佈局好奇怪。踏入門口,晌商場通道之上,一邊喺廚房、水吧,另一邊喺用餐區,紅白餐枱布,配襯深啡木椅,挨牆一整列酒架,雖然喺日頭,睇唔到室內燈光效果,但從天花所裝嘅都喺定點射燈,大概都知喺有氣氛為主,一派意大利風情。
而我哋則被安排入另一個「鋪位」嘅「廂房」,一睇就知依個喺用嚟被人包場搞活動用,有晒投射機,燈光又炫幻,用上透明玻璃枱,跟之前提及個用餐區嘅佈置大庭相徑、格格不入,所以,先至話佢佈局奇怪!之但喺,依邊地方闊落啲,枱又大張啲,只喺「光撐撐」,欠缺氣氛啲。
半自助午餐嘅形式,可以只食前菜及甜品,收費$158 + 10%,若加多一客主菜,視乎所揀主菜而定,定價為$188、$218、$248 + 10%,另包餐飲一杯。其實只食前菜及甜品,我哋都覺得已經好足夠,不過,都想試佢一款主菜,所以揀咗個中價位嘅意式海鮮飯。
bowl香草蒜蓉包.椰菜花忌廉湯
甫坐低無耐,就送上一小籃香草蒜蓉包,用餐巾包著,保持溫熱,個蒜蓉包OK無話有咩驚喜,反而,有一小碟黑橄欖碎,用嚟塗法包,就比較有心思。而蒜蓉包喺可以再添食,向侍應要求就可以嘞。
西蘭花忌廉湯就飲得多,但是日餐湯喺較少見嘅椰菜花忌廉湯,餐湯唔喺由侍應送上,而喺放晌出面食物區自取。椰菜花本物味淡,所以,個湯嘅味道唔突出,個人覺得麻麻,無乜睇頭。
而食物區,兩張長枱一眼睇晒,一張主要放沙律、冷盤及肉腸。但覺得佢個擺位都幾唔邏輯,成張枱由右至左喺(唔計個餐湯):沙律菜及醬汁、幾款預製好嘅沙律、凍甜蝦、雜綿肉腸、煙三文、吞拿魚、沙律配料(粟米粒、車厘茄……),最覺得怪就喺啲沙律配料放到尾,而唔喺放晌沙律菜側邊。至於另一張長枱,則主要放置生果及甜品。
bowl自助沙律吧.配料
放晌枱頭嘅沙律菜只有兩款:羅馬生菜及紫生菜,反而,醬汁有多啲選擇:凱撒、意大利油醋、千島及法汁,不過,若以質素而言,依幾款醬汁無疑喺普通啲,只可以講喺人有我有。放晌枱尾嘅配料,亦未見吸引:粟米粒、車厘茄、雅枝竹、青瓜條、橄欖及甘筍絲。
bowl預製沙律
自助沙律吧認真麻麻,倒覺得預製沙律不俗,一共有4款供應,包括薯仔沙律、華都夫沙律、蟹籽青瓜絲沙律、芒果木瓜蝦沙律。後兩者無論調味,抑或配搭,都有水準。
bowl冷盤
上文都提過有4款冷盤,分別有凍甜蝦、雜綿肉腸、煙三文、吞拿魚。甜蝦比較細隻,但鮮甜,所以,有翻兜;煙三文及吞拿魚亦都好食,軟綿油潤,尤其吞拿魚,加咗黑椒,又喺厚切,口感豐富。
因為選擇唔太多,可以將上述所以款式食材,共冶一爐,自家製一大碟包羅萬有嘅頭盤,一次過試晒。 
bowl意式海鮮飯
一向都有少少鍾愛食意大利飯,所以,主菜就揀咗「意式海鮮飯」。賣相討好,尤其海鮮食材真喺好有睇頭,煎大蝦、墨魚仔、魚柳、帶子,絕對唔喺碎濕濕貨色,而且味道鮮甜,完全無欺場,相信散叫都值過百大洋。好可惜,美中不足就喺個飯,問題一喺無一向意大利飯嗰種濕潤,問題二喺飯粒唔咬口,而喺黏糯,口感似食日本米,向侍應求正,佢幫我問過大廚,回覆竟然就喺珍珠米嚟,無晒意大利飯嘅神髓,仲要食落感覺喺一大煲煲好之後,就咁直接用。
沙律、冷盤不過不失,主菜就有啲失望,剩落嚟嘅甜品又喺點呢? 

bowl生果碟
未講甜品,順便講一下生果,主要有菠蘿、西瓜及哈蜜瓜,搭少少火龍果及藍莓做裝飾。菠蘿就食得最多,因為喺新鮮貨,其他嘅,OK啦!
bowl甜品
陣容其實算唔錯,有過10款選擇,有時一啲自助午餐嘅供應都喺差唔多,全部甜品包括:法式燉蛋、雜果啫喱、芒果布甸、意式奶凍、意大利芝士餅、美式芝士餅、班尼士、朱古力泡芙、朱古力慕絲、自家製雪糕及雪葩。
1. 法式燉蛋 – 有水準,面層焦糖焦香薄脆,燉蛋味濃香滑;
2. 雜果啫喱 – 無試,後尾換咗啲朱古力蛋糕仔,一般般;
3. 芒果布甸 – 味道OK,但個人覺得質感有啲實,變咗似奶凍;
4. 意式奶凍 – 推介,富奶香,軟滑挺實;
5. 意大利芝士餅 – 亦都推介,芝士軟綿,手指餅夠酒香,又帶咖啡味;
6. 美式芝士餅 – 以Oreo做餅底,較常用嘅消化餅嚟得有新意,芝士味超濃郁,正;
7. 班尼士 – 夠實淨,咁先喺「班尼士」嘛,朱古力味濃,又滿滿大粒合桃;
8. 朱古力泡芙 – 改用朱古力漿代替吉士或忌廉,特別啱老婆口味,當然,小弟都鍾意;
9. 朱古力慕絲 – 比較正路,無咩差錯嘅出品。
綜合而言,甜品晌本質上有一定水準,不過,都喺較常見、大路、做法簡單嘅種類,對比起一啲酒店級提供嘅甜品,無疑喺輸蝕咗少少,但喺,絕對滿足到大部份人嘅需要。
bowl自家製雪糕及雪葩
1. 紅桑子雪葩 – 色澤誘人,酸香醒神;
2. 血橙雪葩 – 話血橙味,但「血橙」只佔啲雪葩丁點部份,根本食唔出血橙味,此外,雪葩做得太冰。諗住特別,老婆都要番一球,不過,大家都極為失望;
3. 雲呢嗱雪糕 – 嫌佢普通,無試,故不作評論;
4. 鹽味雪糕 – 甜與鹹晌口腔之間遊走,感覺又幾有趣,而且,雪糕質感柔滑。
雖然喺自家製,有誠意,奈何質素未見好突出。
最後,老婆要杯熱檸水,小弟要杯即磨咖啡作結,咖啡用上意大利Lavazza品牌,好醇香!
值得一提,服務方面幾抵讚,負責我哋一枱嘅女侍應,會主動問我哋需唔需要再添啲香草蒜蓉包;晌落單時,又問定我哋想幾時上主菜,又或有需要上主菜時通知佢,唔喺求其做好主菜就送嚟當交咗功課就算。此外,有關個主菜嘅「意大利飯」,佢都好有心幫我哋問個廚,雖然個回覆比較意外。整體而言,啲嘢唔喺差,部份有水準,不過只喺被朋友猛讚,有所期待,而結果只不過未及預期啫!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$210

餐廳資料:
LaVilla
尖沙咀麼地道66號尖沙咀中心地下G28號舖
2724 0707

沒有留言:

發佈留言