2013年10月24日星期四

珍妮曲奇 Jenny Bakery:好友狂嚐曲(八)

又繼續「好友狂嚐曲」贈食系列,依次分享嘅喺2005年開業嘅Jenny Bakery,珍妮賣曲奇賣到開巷,由赤柱賣到出市區, 由港島賣到過九龍,早陣子仲有分店晌中環,都未開鋪,朝朝返工都見有人龍排曲奇,雖然大多數排隊嘅都喺內地客,但都有唔少本地人,不過小弟就從未為其曲奇瘋狂過,搵食隨遇而安可以啦!就好似今次,舅仔買罐珍妮曲奇俾女友一家,志在籠絡一下人心,當然,知道我依個姐夫為食,又成日幫佢手,佢自不然都要俾啲甜頭籠絡一下我嘅,「賄賂」費就喺8 mix果仁曲奇一罐,雖然咁大手筆,但小弟都覺得受得起架,因為平時都幫佢唔少嘢嘛!哈哈!
包裝外觀
bowl8 mix果仁曲奇 $165
大罐嘅8 mix,淨重足足730g,非常墜手,罐內填滿晒一塊塊長形曲奇(註:圖中喺被屋企人食咗幾塊先影,所以先見到有少少虛位)。口味包括:咖啡杏仁、腰果、杏仁罌粟籽、合桃、朱古力果仁、榛子夏威夷果仁、開心果、爪哇欖仁(唔肯定中文喺唔喺咁譯,英文叫Kenari)共8款味。
整體嚟講,塊塊曲奇都好鬆脆,幾重牛油香味,塊塊都落咗唔少果仁,有相為證嘛,所以口感確實幾好,鬆脆中有咬口。味道上始終以咖啡杏仁曲奇及朱古力果仁曲奇較為突出啲,始終帶味嘅曲奇晌味道上佔優少少,後者更加入咗合桃、腰果、燕麥,所以口感寧捨豐富。至於其他款式,都以原味為主,口感分別唔太大,在乎食到嘅喺腰果、杏仁定合桃。
 食用期約1個月
既然有水準,其實以份量及價錢計,都幾抵食,不過,一想到要排餐懞就,就咪搞喇,總之,多謝晒舅仔啦!

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$165

餐廳資料:
珍妮曲奇 Jenny Bakery
尖沙咀彌敦道54-64號美麗都大廈地下24號舖
2813 8568

沒有留言:

發佈留言