2013年10月27日星期日

Haagen Dazs:快樂無限透心涼

晌荃灣城市中心稻香嘆完茶,最尾一籠「飄香榴槤卷」,實在色香味俱泉,九泉之下個泉,仲諗住有個甜點作結,實在搏錯咗,認真失策。所以,為咗彌補依個「空虛」,我哋過去荃灣廣場嘅Haagen Dazs,再戰雪糕。
依間HD鋪位細細,鋪內大概15、16個位左加,仲偷咗商場少少門口位加多張枱。而兩大個凍櫃,一共提供20款雪糕口味,除熱門口味,亦有新出品。
翻完一輪堂食餐牌,既然要填補個「空虛」,冚過榴槤卷個「惡夢」,一於要個經典甜點「快樂無限」(Mini Happy Forever),自選9球雪糕配多款鮮果,睇見都令人快樂。
相片即喺相片,只供參考,就算喺堂食,都喺用個紙盒兜住,幾片生果堆埋一邊,而且,啲雪糕球都比較刮得細,有幾款味道仲特別細粒,感覺有啲將「盒」就貨!味道由左至右,上而下,逐一同大家分享。
bowl仲夏野莓(Summer Berries)
從官網所知,「仲夏野莓」混雜紅桑子、士多啤梨、藍莓及黑莓而成,其實唔會好分得出有咩莓,但味道酸香清新,令人醒神。
bowl抹茶(Green Tea)
抹茶味,不用多介紹,茶味幾幽香純厚,入口細滑。
bowl焦糖脆餅(Caramel Biscuit & Cream)
小弟身為焦糖死粉,所以揀咗兩款焦糖味雪糕,「焦糖脆餅」喺其一,焦糖味雪糕加入一啲細細粒焦糖脆餅,「焦」香過人,脆餅又帶嚟脆口感。推介依款味道,純為個人喜好!
bowl朱古力焦糖碎餅(Chocolate Caramel Cone)
另一款焦糖味雪糕喺「朱古力焦糖碎餅」,比利時純朱古力雪糕本應十分香濃,配上焦糖碎餅,不過,感覺喺啲碎餅被超濃朱古力冚咗。
bowl士多啤梨芝士餅(Strawberry Cheesecake)
芝士餅味嘅雪糕,內含核桃碎,前者香滑濃郁,後者香脆可口,不過,「士多啤梨」只喺以果醬形式加入,少得可憐,所以,基本上食唔到咩士多啤梨味。
bowl曲奇雲呢嗱(Cookie & Cream)
雲呢嗱雪糕配朱古力碎曲奇,就算唔喺哈根大師品牌,都有其他品牌有出依款味。奶香嘅雲呢嗱味,濃郁嘅曲奇碎,雖喺常見嘅口味,但一樣好食。
bowl芒果熱情果(Mango Passion Fruit)
芒果雪糕幾清甜,質感柔滑,混入嘅熱情果醬,芳香得嚟酸咪咪,幾時都覺得芒果夾熱情果喺夏日清爽之選。
bowl香蕉朱古力蛋糕(Banana Chocolate Brownie)
香蕉搭朱古力,一向都甚有市場,香蕉味雪糕,加入朱古力班尼士蛋糕,雪糕香滑充滿「蕉」氣,班尼士蛋糕濃郁嘅朱古力味,軟腍口感,絕對得我歡心。
bowl紅桑子雪菓(Raspberry Sorbet)
雪菓一向都口感寧捨冰涼柔滑,加埋紅桑子嘅酸香,真喺一啖醒神!
平時話香港啲商場冷凍開得大,不過,Haagen Dazs個位就一定唔喺,可能同近門口有關,又無裝風閘,所以,我哋嗰9球雪糕都溶得幾快,3個人要快手密密食。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$33

餐廳資料:
Haagen Dazs
荃灣大壩街荃灣廣場 L1 113號舖
2592 9138

沒有留言:

發佈留言