2013年10月11日星期五

金裝燉奶佬餐廳 Daniel's Restaurant:簡單一餐,為慳時間!

雖然,你見依間金裝燉奶佬劣評多過好評,而主要評價都只喺OK,但早晚返放工經過,都仲喺好多人幫襯,所以,睇個評價都好難反映現實。不過,小弟都晌度食過唔少餐,老婆話佢早餐唔喺好得,下午茶試過亦都麻麻,反而晚餐較為好啲。所以,依一晚有點事,無時間去買餸煮飯,兩公婆就搵「燉奶佬」搵掂。
燉奶佬嘅晚餐確有好多選擇,部份亦都有點特色。紅咖喱大蝦海鮮鍋飯餐,賣$51,配健康油菜及精選靚湯,又加送是日滋潤甜品,睇落好豐富,大膽一試。
bowl羅宋湯(跟餐)
所謂精選靚湯,只不過喺中湯或西湯,要咗碗羅宋湯,因為之前飲過好幾次,記得都唔喺差,屬穩陣之選。酸酸辣辣,醒胃過人,味道濃郁,算佢無欺場架嘞。
bowl健康油菜(跟餐)
蠔油就唔見有,不過,菜芯上加咗啲肉燥,有啲古靈精怪嘅感覺,菜芯亦稍為老咗啲。
bowl紅咖喱大蝦海鮮鍋飯 $51
以細砂鍋盛載,上枱時滾熱辣,而且飯量十足。海鮮料唔少,有魷魚、帶子粒……但大蝦唔太多,不過,勝在紅咖喱夠惹味,飯底炒得夠「勻巡」。
bowl椰汁西米露(跟餐)
是日滋潤甜品想轉燉奶喺唔得,只好乖乖要碗椰汁西米露,一如以往,勁多西米,椰奶味重。
老婆較鍾意食湯粉麵,所以,瞄準馬來西亞喇沙系列,4款喇沙分別在於配搭雞牛豬定海鮮,揀米粉、米線、河粉都得。
bowl喇沙豬扒湯河 $39
睇落個湯好似幾濃,不過,只可以講喺都仲可以,因為唔夠香,又欠咗少少辣。但河粉滑溜,豬扒大件又炸得香脆。湯河中有隻大蝦,請勿誤會,唔喺店方好人送嘅,而喺嚟自小弟個紅咖喱大蝦海鮮鍋飯。
簡單一餐,為嘅就只喺慳番啲時間!

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$45

餐廳資料:
金裝燉奶佬餐廳 Daniel's Restaurant
美孚美孚新邨第五期蘭芳街6A及6B號地下N21-22號舖
2959 1126

沒有留言:

發佈留言