2013年9月13日星期五

御膳 Imperial:樂膳好私「房菜」

甚少到廠廈搵食,無咩特別原因。但從飲食雜誌所知,晌政府仲未能夠好活化到啲廠廈,轉數快嘅香港人晌多年前已紛紛進註廠廈搞食肆,更有唔少名廚晌唔同區域插旗,可謂雨後春筍、百花齊放。其實香港鋪租貴喺人所共知嘅事實,鋪租嘅加幅可以用誇張嚟形容,尤其旺區地鋪,根本貴租得唔合理。不過,隨著食肆「入廠」,相宜嘅租金可令餸菜定價更有競爭力,亦喺吸引客人光顧嘅優勢。觀塘廠廈多,唔少搞入廠食肆嘅熱選區域,今晚走到觀塘工廈林立嘅敬業街,一幢廠廈內嘅「御膳」,有幸嘆一嘆中式私房巧手料理,都喺多得食友邀請,俾個機會小弟掹車邊同往試菜!
一出電梯就喺御膳,門面裝修得四四正正,相對其他鋪位關上大閘、重門深鎖,唔使擔心會搵錯。入內地方唔大,數張大圓枱,另有一個可容納廿多人嘅廂房,裝修平實,無乜多餘或花巧嘢,又夠乾淨企理,店主解釋租金已慳一大筆,而客人嚟又唔喺食裝修,喺嚐食材真味發師傅手勢,所以裝修再慳一截,菜式定價就可以更抵。怪唔知得,餐廳隔離仲有個鋪位,架起大魚缸,放有兩張大枱,但就零裝修,適合一大棚人包場食飯,無拘無束,暢飲大食,點玩都得,更正喺無加一之外,又唔收開瓶費,亦無切餅費,啱晒搞慶生局啦!
 主廳
 另一邊鋪位
唔想煩,當然揀 4/6/10/12人套餐,但散叫亦有好多選擇,尤其海鮮類。不過,我哋就更加唔需要傷腦筋,因為今晚所試菜式,店方已為我哋準備好晒。
bowl避風塘炒大肉蟹 $399
大肉蟹分多種呎碼:$399 /1斤,$486 /1.5斤,$640/2斤,大可按人數、預算嚟決定,而煮法亦有好多種,如避風塘炒、豆豉涼瓜焗、薑蔥上湯炒、花雕蛋白雞油蒸、麻辣水煮,選擇多多。是晚試到喺惹味非常嘅避風塘炒大肉蟹,賣相對版,單睇對蟹鉗,已大概知斤両十足,據介紹肉蟹嚟自越南。一上枱香氣四溢,橙紅色嘅炸金蒜舖得滿滿,蒜粒脆口帶微辣,辣度亦可按個人喜好自由選擇,分特辣、大辣、中辣、小辣;至於蟹肉,肉厚味鮮,香辣惹味,尤其蟹鉗,啖啖肉,啖啖滋味,都算得上色香味全!
 多種肉蟹煮法
bowl紅袍龍躉 $380
一向都喜歡生炒骨、咕嚕肉、糖醋魚之類酸酸甜甜嘅菜式,所以,依道新菜紅袍龍躉幾對啱小弟胃口。據介紹,龍躉採用沙巴龍躉,每條斤幾左右唔會好大條,肉質會挺滑,再配個士多啤梨汁及芒果粒,伴碟嘅酥炸龍躉骨,旨在表明龍躉真材實料無花假。龍躉肉比一般切得較大塊,肉厚而鮮嫩,而每件都沾滿醬汁,個士多啤梨汁唔太酸,仲有淡淡甜味,而芒果清甜,夾埋一齊確喺唔錯,只喺定價上覺得有啲唔便宜啫。
bowl砂鍋什菌龍骨躉豆腐湯 $178
廣東人始終都鍾意湯水,什菌湯就更啱晒我,色澤奶白嘅砂鍋什菌龍骨躉豆腐湯既大鍋又多料,飲落清甜,唯可惜唔多夠熱,好快攤凍咗就有少少腥。
bowl西蘭花帶子蝦球 $115
一道常見嘅中菜菜式,似乎無咩特別,但正在用料靚。蝦球大大粒,肉質爽彈,而帶子好有睇頭,肉厚味鮮,配以爽甜嘅西蘭花,大量韮王及冬菇,可謂平凡中嘅不平凡。
bowl招牌御膳炒飯 $129
以「招牌」為名,應該喺耍家之作,有咩素材同炒,睇睇餐牌就知,包括蝦仁、牛柳粒,鹹蛋蓉、冬菇粒、蔥花,不過牛柳粒改為豬肉粒。估唔到例牌都有咁大碟喎,份量十足,飯粒炒得乾身爽口,食落一啲唔油,由於落得好多料,口感豐富,果然不負招牌之名呀!
bowl芒果布甸‧喳咋
叫套餐會免費附送糖水,不過,散叫都只不過$7一客。芒果布甸唔錯,幾滑身,有唔少芒果粒;相反,喳咋就較大落差,花生未腍透,而西米過腍,黐埋一舊,可能一煲過咁煮,相信糖水依家嘢唔喺師傅強項!
餐廳本身逢星期一休息,但大廚想有更多發揮,索性逢星期一晚搞個「私房菜廚師發辦」,食材全權由大廚決定,只限8-12人一枱,收費$500起,實在唔便宜,如想一嚐此神秘飯局,總要付出啲代價。
雖然唔算樣樣驚喜,但整體水準不俗,據店主講,海鮮喺每天從相熟漁民取貨,講明唔靚唔要,加上大廚本身有廿多年煮中菜經驗,最擅長烹煮海鮮菜式。今晚幾道海鮮菜,食得出用料不賴,烹調功夫紮實,而且定價親民,總好過晌隔離鯉魚門被人劏,未點菜已收一舊錢人頭費啦!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$0(試食邀請)

餐廳資料:
御膳 Imperial
觀塘敬業街65-67號敬運工業大廈12樓F室
3575 9567 / 9029 1530

沒有留言:

發佈留言