2013年9月26日星期四

華御結 Hana-musubi:御結不同

之前已從食友口中聽過對華御結嘅讚賞,咩叫「御結」,咪就喺飯糰囉!平時甚少食飯糰,就算食日本菜亦只喺好偶爾先點份燒飯糰試試,對飯糰嘅認識好皮毛,難得佢搞個試食會,更有創辦人西田宗先生親身解說,變得唔喺單單一個試食會,更喺一個文化學習,認識飯糰嘅分享會,令小弟對「御結」更感到與別不同,點止一舊飯咁簡單!
講飯糰之前,不得不講講少少華御結嘅背景,希望唔好介意我賣少少廣告,聽完西田先生一席話,實喺好欽佩佢對日本米嘅熱誠同耐心。原來西田先生晌讀書年代跟米農好稔熟,一心想推廣日本稻米,將真正嘅日本米文化傳揚到其他國家,三年前就憑藉依股熱誠隻身嚟香港創業,並開始以日本傳統家庭料理嘅愛心飯糰「御結」作為主線,成立「華御結」。而且,他認為香港人分辨到靚米,深信:「香港人對食物有要求,唯獨提供真正日本美食及好客之道,方能夠滿足顧客需要。」
 米農嘅寫照
其實飯糰又喺咩嚟呢?將煮好嘅飯加入喜愛食材,以雙手用心握製而成,兩手相連如人與人心相連,依個咪就喺「御結」嘅意義嘞。西田先生引入日本新潟越光米,直接由農場提供白米,以標籤為各農場標記,確保清楚了解來源及生產過程,時刻掌握大米嘅狀況,再送抵香港先至進行精米處理(去殼工序),米粒就可以保持最新鮮度,聽他介紹,晌佢哋眼中,米粒喺有生命嘅,需要晌攝氏15度嘅恆溫米倉儲存,依個喺最適合儲存米粒嘅溫度,使其進入冬眠狀態,減少呼吸從而減慢氧化過程,依個正正喺「御結」品質維持晌高水平嘅秘密。而且,「華御結」自設工場,堅持即日製造,每日早、午、晚分三轉由工場運送到各分店,西田先生打趣咁講,返工第一件事就喺試飯,晏晝又試,晚上再試,一年可能食咗2,000個御結。所有產品無添加、營養均衡,又絕不留過夜,確保顧客所買到嘅喺最新鮮;仲有就喺配合日本厚生勞動省所倡導嘅「1日30種類食材的健康飲食生活指南」,所以每款口味同配搭均由營養師細心計算,列明卡路里數值(對要控制體重嘅人士,窩心嘅溫馨提示),配合埋沙律、湯水及其他產品,為都市人建立一個健康飲食習慣。此外,為使客人有新鮮感,花年多時間開發逾50種「御結」,每星期輪流提供當中嘅20多款口味,又根據季節而設計不同嘅菜單。
睇睇佢啲單張,飯糰以外(分白米飯系列及調味飯系列),仲有自家製靚湯、健康沙律($28)、和風單品料理(大:$28,細:$13)、壽司、刺身丼、日式甜品及飲品。題外話,西田先生話調味飯系列即喺混合飯,起初用紫菜包嘅御結唔喺咁合港人口味,算為配合港人喜好,可以話喺佢自創,晌日本無依類御結。佢仲話,日本人本身嘅御結會就咁放晌度,喺香港人較喜歡熱食,先設置微波爐供翻熱。
此外,仲有幾款「營養均衡」套餐,3款套餐A($39)、B($49)、C($59)都以1客自家製靚湯加2個御結為基本,價錢貴啲就自然多啲嘢!
A set 
B set
C set
是晚隨我哋任意挑選御結試食,又安排一啲靚湯及和風單品料理。雖然無影相,但嗰個和風豆乳骨膠原雞丸湯真喺幾掂,以雞骨熬個湯底,加入豆乳,色澤濃白,幾鮮甜,幾濃郁,手打新鮮雞肉丸亦都唔錯,所有湯品都分有細($18 / 12安士)、中($25 / 15安士)、大份量($32 / 18安士)。其他試過嘅產品,都同大家分享一下。
bowl和風蕃茄豚肉咖喱御結 $15
唔好睇小個飯糰,原來都幾墜手,而包裝經過特吃設計,跟住底下指示就可輕易撕開包裝袋,並用返個包裝袋夾住舊飯糰食,方便衛生。外層嘅紫菜好脆口,咔嚓應聲裂開,而飯粒果然飽滿軟熟,少少黏綿,好食。而主材料蕃茄加咖喱豬肉,配搭幾特別,甜甜哋嘅咖喱中有點清新,豬肉鬆軟。
bowl駿河灣特產櫻花蝦御結 $15、海鮮XO醬御結 $15
試過白米飯系列,又試試調味飯系列喺點,一試就兩個。前者調味唔強,為要突出番櫻花蝦,飯糰內佈滿唔少櫻花蝦,幾有口感,但因為無紫菜包住,飯粒食起嚟會稍易散開,幸好用包裝袋袋住食,都唔喺咩問題;不過,小弟反而較喜歡後者,因為以海鮮XO來調味,食嚟既惹味,又鮮香,仲有點點火腿絲。
bowl自家製八爪魚海草沙律 $13
雖然佢叫沙律,但唔喺放晌沙律類,而喺細嘅和風單品料理類。盒底喺爽脆嘅海草及清甜嘅青瓜,淋上酸香嘅日式醋汁,健康開胃;而三數片八爪魚切得大大塊,糝少少白芝麻,煙韌有咬口。
bowl鹿兒島魚餅 $13
另一款細嘅和風單品料理,外貌有啲似泰式蝦餅,但改以魚肉做,魚餅入口彈牙,不過唔算好突出,唯配上培煎芝兼麻醬汁,有啲提味嘅效果!除以上兩款,細單品料理仲有和風煮茄子、筑前煮(雜菜煮雞肉)、冷枝豆……等等。
bowl和風照燒雞扒 $28
屬於大嘅和風單品料理,雞扒大件並煎得金香,淋上傳統風味照燒汁,份外惹味,加上雞扒嫩滑多汁,伴上粟米粒,加個飯糰,足夠當一餐。此外,大單品料理不時輪流出場,計有牛肉豆腐壽喜燒、自家製豆腐雞肉漢堡、雞翼味噌燒、鹽燒鯖魚、大筑前煮……等具特色嘅選擇。
食咗唔少飯糰落肚,甜品就等有機會再試!其實,佢哋都有唔少甜品選擇!
以後應該唔會話人「一舊飯」嘞,因為一舊飯糰咁大有學問,背後亦咁多故事,真喺讓小弟學嘢唔少,亦對「御結」有另一番體會。好衷心希望西田先生繼續努力,讓更多人可以以大眾化價錢品嚐到這種日本傅統家庭料理,令「御結」唔單喺一種食物,更喺使人「兩手相連,人心相近」嘅文化!

http://h-musubi.com/

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$0(試食活動)

餐廳資料:
華御結 Hana-musubi
灣仔軒尼詩道302 至308集成中心地下 G7
2885 0666

沒有留言:

發佈留言