2013年9月30日星期一

Cafe 1950歐陸餐廳:歐陸小農舍包羅萬有多國菜

自從搬咗去美孚住,又近西鐵站,入去元朗、屯門…等地搵食嘢稍為多咗,因為一條西鐵真喺帶嚟好多方便,比起去港島東相對仲要近哩!就算今晚難得掹車邊同幾位食友入到屯門安定邨嘅Cafe 1950搵食,食完坐返巴士60X一程過出返美孚,都唔使半個鐘,估唔到可以咁「快趣」。
Cafe 1950位處剛翻新嘅商場地鋪,估唔到佔地頗大,睇落可容納百多人,裝潢帶有鄉郊小農舍嘅感覺,杏、啡、棕色磚牆、牛奶桶花樽、大大細細嘅盆裁、大木箱、懷舊留聲機……等等,好多田園小擺設,加上地方闊落,樓底也挺高,配以淺啡色木枱木椅,又採用半開放式格局,令人感覺舒適唔拘束,所以環境上確搶咗唔少分。
店家以歐陸餐廳掛帥,不過,概略翻過一轉餐牌,不難發現,何止歐陸菜,直頭有茶記精神,提供多國菜式,有不同地方嘅特色小食、德國肉腸、沙律、意大利薄餅、迷你火鍋、西式焗飯、意式燴飯、異國炒飯、蛋包飯、石頭鍋飯、意粉、扒類……。雖未至於應有盡有,但至少適合唔同人嘅口味需求。
 特色小食 
 特色小食
 德國肉腸、沙律
意大利薄餅 
迷你火鍋 
 西式焗飯、意式燴飯
 異國炒飯、蛋包飯、石頭鍋飯
 意粉
 扒類
歐陸菜
晚市,以套餐為主,分1人套餐及4人套餐,前者以所揀嘅主菜而定價(除特色小食、散點德國肉腸、沙律、意大利薄餅),已包埋餐湯及餐飲;後者則定價$398,有小食拼盤1客、主菜2客、甜品4客,同樣包餐湯及餐飲。餐飲喺一般茶啡,若想轉其他特飲如啤酒、餐酒、梳打、自家調製雞尾酒……等等,只需額外補回「跟餐價」就可以嘞,所以選擇多彈性較大。
bowl羅宋湯(隨餐附送)
入口頗辣,但酸度啱啱好,夠醒胃,欠缺個歐陸餐包,有就更好!
bowl荔枝松葉蟹棒沙律(非套餐類別)$47
沙律一共在4款供應:凱撒沙律($38)、無菌溫泉蛋凱撒沙律($43)、煙三文芒果柚子沙律($49)及我哋所試嘅荔枝松葉蟹棒沙律。估唔到啲蟹棒幾OK喎,加上甜蜜嘅荔枝肉(罐頭貨),清爽嘅沙律菜,仲有粟米粒、車厘茄,配以酸酸甜有啲泰式風味嘅醬汁,效果唔錯,清新開胃!
bowl軟殼蟹芒果米紙卷(非套餐類別)$28
一客兩大條米紙卷分開4件,以生菜包住軟殼蟹,再包上薄薄一層越南米紙,睇落通透,淋上芒果醬汁,入口涼涼爽爽,香甜芒果醬之下喺卜卜脆嘅軟殼蟹及爽脆嘅生菜,確喺唔錯嘅小食,好適合夏天嘅菜式。
bowl黑松露海鮮意式燴飯(套餐類別)$65
若非味道上有啲過鹹,個意式燴飯應算喺有水準,因為不單飯粒煙韌,份量十足,而且黑松露醬落得一啲都唔手緊,變得香味突出。海鮮料亦不頗,有墨魚仔、鮮蝦、青口,連賣相都做得有板有眼,都只喺賣$65咋喎。
bowl柏林肉腸拼盤配酸菜(套餐類別)$92
以長方形砧板盛載一客有6款肉腸嘅拼盤,份外型格,瑞士蘇寶力腸(牛仔肉,足9吋長),黑森林腸(德式豬肉,有8吋長),維也納腸(豬肉,6吋長),蘑菇雞肉腸(雞肉,4吋長),脆皮波子腸(香草煙牛肉)及法蘭克福腸(豬肉加牛肉,6吋長),每款腸都各有一件,餐廳本身嘅德國肉腸散叫,共有8款之多。小弟嘗試計吓拼盤比散叫抵幾多,吓!竟然一樣價喎,當想話咪以為拼盤一定抵啲嘅時候,想番起個拼盤喺當套餐計,包餐湯、餐飲,咁!始終都喺拼盤抵。其實撇除運算上計落抵唔抵,德國腸本身就唔平,所以依家$92就一次過試到6款腸,真喺抵食之選。肉腸各有特色,以蘇寶力腸及脆皮波子腸最得小弟歡心,因為蘇寶力腸以牛仔肉做,肉味較香,而波子腸外皮香脆,腸肉又有香草及煙燻味。最可惜喺啲酸菜,酸椰菜唔夠酸,又太過腍,口感極之唔好。
bowl德國式燒啤酒豬手配酸菜(套餐類別)$99
個豬手喺是晚重點想試嘅菜式,大大件嘅德國豬手非常有睇頭,基本上餐廳為方便客人會將豬手切好先上枱,若要原隻上記緊落單時說明。豬手外皮好香脆,不過一定要趁熱食,否則一攤涼就變韌,皮下脂肪唔太肥,肉質鹹香軟腍,食友嚐到淡淡啤酒香,可能我對啤酒一向唔好,感覺似有還無咁!但只賣$99,仲要包餐湯、餐飲,又喺另一抵食之選囉!
餐飲方面,我哋見佢啲菜式定價唔太貴,所以都加錢轉晒其他特飲。有3款轉咗自家調製雞尾酒,因為見啲名特別,所以就好奇試一試喺點。
bowl碧咸(跟餐價$16 / 散點價$29),以伏特加、橙酒、朱古力沙冰溝埋,食友話無乜酒味,主要喺得啲朱古力味,勝在夠大杯!
bowl藍冰洋(跟餐價$21 /散點價$35),藍橋酒、占酒、伏特加、蘭母酒、菠蘿溝七喜,色澤好貼題,甚有冰洋嘅感覺,酒味幾重,好冰涼。
bowl蜜瓜精靈(跟餐價$16 /散點價$29),伏特加、蜜瓜酒、蜜桃汁、梳打打成,食友話有啲酒味,唔太強,易入口。
雖然都食得幾飽,但見佢啲甜品多元化又幾吸引,有法式班戟、美式班戟、芝士餅、港日台式甜品,同樣定價親民,跟出面嘅甜品、糖水鋪差唔多,仲要咁好環境,又唔收加一,晌附近住開嘅人過嚟食甜品都有數喎,至少唔使同人逼住食都抵啦。
bowl朱古力美式班戟 $25
美式班戟系列有成7款之多,藍莓、紅豆、草莓、香蕉、朱古力、香芒、彩虹(即喺雜錦)。上下兩層美式班戟夾著鮮忌廉,睇樣好似好多,其實唔算,上面加咗朱古力碎、奧利奧曲奇、脆米及朱古力雪糕,再淋上焦糖漿,真喺好正,唔同口感,唔同味道,紛紛陳陳。不過要改善喺啲班戟,有啲乾硬,已反映過俾經理知,佢話所有班戟都喺即做,咁問題就唔知會唔會出於啲蛋漿擺得耐,無存封妥當。

bowl藍莓法式班戟 $25
法式班戟亦唔少,同樣7款,都喺嗰一堆配搭。法式班戟加入忌廉捲成長條形,幾香軟,有少少似食卷蛋,不過最正喺啲藍莓醬,原來又喺以鮮果肉製作,怪不得味道寧捨鮮活,酸香細緻,就連個雲喱拿雪糕球沾咗啲藍莓醬都變得好食咗。
bowl太子金露 $26
幾款北海道3.6牛乳奶凍嘅甜品,名字都好特別,太子金露、太妃金露、盛女幸福宅。太子金露應該以楊枝金露嘅變奏版,因當中成份有芒果、金柚,但改以加入黑珍珠及牛乳奶凍,味道幾香甜,牛乳奶凍既滑溜,又重奶香,值得推介。
晚市套餐除定價實惠、比市區低一截之外,仲唔收加一,而且菜式頗多元化,好啱啲學生哥、一家大細、想慳慳哋嘅情侶,據講未來仲打算晌其他區開新店,希望會晌美孚區插旗啦。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$115(試食邀請)

餐廳資料:
Cafe 1950歐陸餐廳
屯門安定邨安定商場地下C107號舖
2861 1389

1 則留言:

  1. 屯門果间最差,服務員不会留意客人,你挙手一分钟冇人知,几个企在点歺机打牙交,不是留意客人進门坐下为目標,趕客个隻,食物不貴,不要求太高。如果我在那裏工作以日本式待客,会好很多,沒有偏見,同同埸魚米待客把他比下去。要大改進,好似不在做生意。

    回覆刪除