2013年9月12日星期四

老牌車厘哥夫:聯朋結糖(一)

繼續又寫吓食友所贈嘅零食小心意,依次嘅零食喺對面大海嘅紐結糖,無獨有偶,前後收到3份紐結糖,兩份喺嚟自澳門(車厘哥夫及正牌車厘哥夫),另一份喺嚟自本土嘅ABC餅屋,再加埋晌屋企附近多多餅店嘅自購,就索性一次過寫晒,分4篇出文,名為聯朋結糖(一)、(二)、(三)、(四),因為都喺識多咗友善嘅食友(聯朋),先至成日有咁多零食(結糖)啫。
講開Nougat,澳門興用「紐結糖」,本地「紐結」、「鳥結」都有用,甚至乎「了結」都見過,但「了結」意思有啲「唔老嚟」喎。不過,都喺譯音字,大家明喺乜就OK啦。而台灣就會用「牛軋糖」一詞,點解會咁叫,依種以麥芽糖、砂糖、奶油、奶粉、蛋白、堅果做成嘅糖果,晌維基百科有兩種起源說法嘅記錄:

1. 在1441年在在意大利克雷莫納發明的。在一個地方貴族的婚宴上,新人獲贈一種用蜂蜜、杏仁和蛋白製成的糖果。
2. 中國明朝商輅(鄉試解元舉人,依《明史》正統十年會試會元、殿試狀元,三次考試皆第一)為了感謝文昌帝君托夢使其三元及第,依照夢中作法所做出。以麥芽糖、花生、米等製造,並捏造成牛的模樣,所以叫做牛軋糖,但後來因為把糖捏成牛的模樣實在不容易,而且生產速度較慢,所以就直接切成長方形的模樣出售。其後有外國傳教士將此糖果流傳至西方,始成為外國至受歡迎的糖果之一。

孰真孰假,難以定斷,總之,依家嘅紐結糖就百花齊放,花樣百出。
講番食友所贈嘅澳門老牌車厘哥夫紐結糖,喺低糖產品,一包4粒,成份有液體葡萄糖、花生、砂糖、牛油、奶粉、蛋白,外形較為巗巉,色澤偏白。食味方面,質感硬脆,但內裡花生多有咬口,奶味不俗,而且確喺少甜,作為零食,眨吓眼就食晒!
餘下品牌嘅紐結糖,請另睇其他食評,連結如下:
聯朋結糖(二):http://garycwm.blogspot.hk/2013/09/blog-post_19.html
聯朋結糖(三):http://garycwm.blogspot.hk/2013/11/abc.html
聯朋結糖(四):http://garycwm.blogspot.hk/2013/11/door-door-bakery.html

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$0(禮物)

餐廳資料:
老牌車厘哥夫
澳門氹仔舊城區官也街31號
(853) 2882 7662

沒有留言:

發佈留言