2013年9月17日星期二

印度皇Basmati:印印腳嘆自助印度餐

早前同老婆去過西環嘅深井咖喱寶食印度菜,無論食物、環境、價錢都好對辦,尤其嗰杯芒果酸奶(Mango Lassi),真喺一試難忘。事隔數月,嚟到同系嘅姊妹店「印度皇」,跟朋友一齊食番個自助午餐,再次品嚐正宗印度菜,算喺返工日子食晏嘅好享受。
印度皇雖然位處上環,但面向干諾道嗰邊,對比起德輔道、皇后大道……幾條大街,以及蘇杭街、禧利街、急庇利街……多條細街,都喺稍為靜少少,尤其夜晚更明顯。當然食晏會好啲,不過早段真喺唔多客,始終印度嘢唔喺打工仔搵食晏嘅主流,但過咗1;00pm就坐到近滿,始終附近多商廈,打工仔都要搵依嘅。餐廳晌商廈一樓,內裡嘅裝修印度風格唔重,反而,仿紅磚牆,天花三角形木框柱廊,有啲農舍莊園嘅感覺,地方算寬敞,近窗一截對住大街,感覺最好坐!店員嘅服務都唔錯,大部份都似喺印度人,不過都有一個阿組,喺香港人,所以,英文水皮如我都無有怕。
 餐廳門口
自助午餐只有星期一至五提供,收費$88一位,另加一,有餐湯、沙律、有十來款印度食物、一款甜品及生果,包一杯餐飲,可選啤酒、果汁及芒果乳酪,當然奶茶、咖啡同樣有提供。
bowl芒果酸奶(Mango Lassi)
坐定定就即刻落單叫杯芒果酸奶先,成份只有芒果同乳酪,不過比起深井咖喱寶嘅芒果酸奶就有啲遜色,依度佢加咗冰,溝淡咗芒果嘅濃度,但仍然都好飲,微酸中滲出芒果香。
bowl印度烤餅(Nan)
每枱都會送上一籃印度烤餅,就好似食西餐時嘅餐包咁,最可惜所送嘅喺原味,感覺普通咗少少,故此,我哋晌出面攞啲特色黃豆蓉(Yellow Dal Fry),以烤餅蘸點,咁就好食好多,但單純啲黃豆蓉就認為鹹咗啲。
bowl白菌湯
是日餐湯喺白菌湯,不過味道、質感都麻麻,菌味唔多突出,質感稍為稀薄。
 bowl沙律吧
沙律放晌食物區一角,有沙律菜、菠蘿(罐頭貨色)、雞蛋、醃酸瓜、粟米粒、奶油椰菜雞肉,款式唔算多,一碟就可以搞掂晒,樣樣要啲,再加點青瓜乳酪,整體味道都唔錯啦,飯前開開胃,無所謂啦。
輪到印度食物登場,其實所有自助餐食物擺晒晌入門口右邊一截牆邊,十來款印度食物概略同大家介紹及分享吓。
bowl春卷(Spring Rolls)
牌仔寫住春卷,原來仲有咖喱角,炸得香脆,香口小食幾時都咁受人鍾意,不過始終唔算有咩特色,食少少上吓就夠喇。
bowl椰菜花薯仔咖喱(Aloo Gobi)
印度咖喱確實有一手,層層嘅香料味,令咖喱食落好有層次,再者,配咩食材都得。先試喺配椰菜花薯仔,沾滿咖喱嘅椰菜花同薯仔,少少辛辣,好惹味,薯仔粉腍好食。
bowl白汁雜菜(Veg. Korma)
Korma 有用音譯「拷瑪」,喺一種以肉同奶油製成嘅印度菜,一般都喺配肉多,今次食到嘅喺配雜菜。由乳酪、奶油、果仁製成嘅拷瑪好重奶香,質感好幼滑,似喺西餐嘅忌廉汁,所以店家嘅餐牌都以「白汁」嚟翻譯,不過,就帶點甜味,食落都OK喎!
bowl蒜蓉炒雜菜(Garlic Mix Veg.)
蔬菜類有咖喱、有拷瑪,當然要試埋個蒜蓉炒雜菜啦,雖然睇落都喺如一般炒菜,但好香蒜蓉,食多幾棵菜絕對無妨。
bowl香燒魚(Fish Tikka)
魚肉頗為軟腍,以咖喱粉醃完香燒,口感唔乾,而咖喱味亦唔會太搶,配魚啱啱好。

試完第一碟,抖抖一陣再嚟第二碟,依碟就較多肉及澱粉類,總之就樣樣都試吓咁!
bowl香燒牛油雞(Butter Chicken Tikka)
雞件好大件頭,咬落啖啖肉,而醬汁非常惹味,有牛油香之餘,富香料味,絕對唔好錯過嘅一款印度烤雞。
bowl羊咖喱(Lamb Curry)
羊肉煮等十分腍滑,輕輕羊羶味,但羶而不臊,因為配羊關係,依個羊咖喱嘅咖喱就做得較為濃烈,好有個性,撈點飯食就仲正,又喺唔可以錯過嘅美食。

bowl印度皇飯(Basmati Paullau Rice)
紅紅黃黃嘅印度皇飯,印度米飯粒修長,入口黏黏軟軟,因為加入咗黃薑粉嚟煮,據講黃薑粉有防癌、治療關節病嘅好處。

bowl胡椒脆餅(Papadam)
圓錐形嘅胡椒脆餅已經喺印度小依嘅特色,胡椒餅極之脆,一咬咔嚓而碎,而且胡椒味整重,兼且挺辣口,但過鹹依個老毛病要改善一下,太鹹點都喺唔健康。
bowl甜品、生果
甜品小弟就無試到,但聽朋友講似喺米糊、米布甸之類嘅嘢,但啲米粒仲喺好完整,味道頗甜,唔喺好啱個人口味,所以,都喺食多啲西瓜算嘞!
除上述自助午餐外,另外有多款午餐供選擇,包餐湯及沙律,主菜價錢由$55-$115,配印度薄餅或印度白飯都可以,仲包一杯普通嘅餐飲,如咖啡、檸茶、檸水。舒舒服服、平平哋試吓印度午餐,都喺個唔錯嘅選擇。
個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$96(試食活動)

餐廳資料:
印度皇Basmati
上環干諾道中137-139號三台商業大廈1樓
2541 0995

沒有留言:

發佈留言